15. ÖZEL GÜN

839 22 14
                                    

Merhaba arkadaşlar
Keyifli okumalar

🌻

🌻

🌻




Sabah olmuştu yanımda asım umeyr vardı en güzel şey olabilirdi onu izlemek istiyorum ezan okunuyordu , asım umeyr uyandı bana gülümsedi.

“ Hayırlı sabahlar züleyham.”
Gülümseyerek cevap verdim.

“ Hayırlı sabahlar.”

Ne güzel olmuştuk böyle , yataktan ilk  ben kalktım banyoya geçtim abdestimi aldım çıktım benden sonra asım umeyr çıktı. Bende namaz elbisemi giydim seccademi aldım asım umeyri  beklemeye başladım , geldiğinde seccadesini serdi namazımızı kıldık ardından uzun uzun duamızı  ettik kuran-i kerim okumaya geçtik.

1 saatin ardından namaz elbisemi  çıkardım, etek bluz giyindim  ve başörtümü  taktım yatağı  düzenledim mutfağa geçtim çay suyunu koydum, kahvaltıyı hazırlamaya başladım asım umeyr ise öğrencilerini bugün sınav yapacaktı sınav kağıtlarını kontrol ediyordu.
  20 dakikanın sonuna kahvaltı hazırdı asım umeyre  seslendim.  Kahvaltı masasına oturduk kahvaltımıza  başlamıştık....

“ Ellerine sağlık hayatım.”

Bu hallerine hâlâ  alışamamıştım  , ama çok güzeldi.

“ Afiyet olsun hayatım.”

Göz göze gelmiştik ikimizde gülümsüyorduk. Benden beklenmeyecek sözdü ama asım umeyri  seviyordum alışmam  gerekiyordu.  masayı toparladık bulaşıkları  yıkadım asım umeyr hazırlanmıştı.

“ Züleyham ben çıkıyorum  akşam namazından sonra evde olurum bir şey olursa ara. Allaha emanet ol"

“ Allaha emanet ol.” Dedim ve alnımdan  öptü. Gitti hâlâ  şoku atlatamamıştım.

Ne güzel his ti ne güzel duyguydu  ne güzel hareketti rabbime şükürler olsun.
Süpürge  makinasını çalıştırdım her yeri süpürdüm daha sonra annemleri aradım.

“ kuzum  züleyham  nasılsın?”

“ Elhamdülillah  annem sen nasılsın?”.

“ Çok şükür kuzum asım oğlum nasıl?”

“ Çok şükür anne oda iyi cami de.”

“ Rabbim  iyilik  versin kuzum benim.”

“ Amin annem şey diyecektim  sevdeyi de al gelin  çaya ben şimdi hatice  annemide  çağıracağım.”

“ Sen çağırırsın  da gelmez miyiz kızım geliyoruz  şimdi.”

“ Bekliyorum  annem.”
Dedim ve kapattım şimdide hatice anneyi aramaya başladım.

 
“ anne nasılsın?”

“ elhamdülillah gelinim sen nasılsın.”

“ Elhamdülillah  anne , şey diyecektim bize çaya  gelir mısınız annem ve arkadaşım sevde gelecek.”

“ Tabi gelirim kızım.”

“ Bekliyorum  annem.”

Dedim ve kapattım mutfağa  geçtim kek yapmaya başladım, çayı hazırladım bir yandan da kurabiye yaptım. Yarım saat sonra kapı  çalmıştı.

Açtığımda gelmişlerdi hoş geldiniz diyerek ellerini öptüm sevdeye sarıldım.
Oturma odasına geçtiler bende geçtim hallerini hatırlarını  sordum sonra sevdeyle mutfağa  geçtik.
“ Züleyha sana güzel  bir haberim var.”

ZÜLEYHAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin