Keyifli okumalar
🌻
🌻
Bu neydi şimdi cevap vereceğimi mi sanıyor normalde yüzlerce mesaj gelirdi ama bu yanıma gelip de tanışmak isteyip mesaj atan birisiydi bundan kurtuluş tek çare engellemekti.
Engelledim ve kitap okumak istedim kitaplığıma gittim okumadığım 10 tane kitap vardı tek tek baktım gözüme hanım sahabeler kitabı takıldı elime aldım uzun uzun baktım anneannem hediye etmişti 6 ay kadar oluyor alıp rafa koymuştum o günden sonra ilk kez elime alıyordum.
Okusam mı ? diye düşündüm ama geri yerine koydum kitabı elime
Sebahattin ali ' nin kuyucaklı yusufu elime aldım ve yatağıma geri döndüm okumaya başladım saatler akıp geçmişti okurken uykumda gelmişi yorulmuştum.Yorulduğumu anlayınca kitabı bıraktım ve telefonumu elime aldım. Notlar kısmına içimden geldiğince yazılar yazmaya başladım.
# Hayata dair hep nötürüm. Bu günde yine sabah günlük gülistanken bir anda kara bulutlar çöktü gökyüzüne. Sanırım pozitif bir tebessümü bile düşünmek bile haram bizim gibilere. Sen ne dersin gökyüzü öyle mi oluyo cidden? Yoksa derin bir uyku mu gerek, yoksa sonu olmayan bir rüyaya uyumak mı gerek. Gökyüzündeki kuşun süzülmesine bile rahat veremeyen bizler kuşu sevmeden ölüme götürüyoruz bunları bile bile. Evet bencil insanları bile bile merhaba diyecek kadar saçma bu hayat...
Instagrama girdim ve yeni 10 tane mesaj gelmiş tek tek baktım ve gördüğüm şeyle takılı kaldım.
Yavuz isimli erkek yine yazmış ve farklı hesapla" Ne kadar engellersen engelle ben vazgeçmem seninle güzelim "
Tekrardan engelledim whatsapp ' a girdim guruplardan mesaj gelmiş Mahallemizdeki camide ara ara kermes olurdu ve yine seminer haftası olucakmış yardıma gidicektim bu semineri bizde yapıyor sayılırdık evde yemekler pastalar kekler yapar camide yerdik ücretler verir ve sadaka olarak yardım yapardık.
Camimizin hocası zeynep hoca var mısınız kızlar diye mesaj atmış en sonda.
Bende
" varız hocam "yazıp telefonu kapattıp uykuya daldım. Kermesler güzel geçerdi ne kadar namazımı aksatsamda orada öğlen namazımızı birlikte kılardık en çok huzur aldığım an olurdu kızlarda iyilerdi tam ibadetlerine çok düşkünlerdi benim gibi değillerdi bende kendimin farkındaydım aslında ama sanki bir karanlık kuyu aldı beni içine geri çıkmıyorum , çıkabilir miyim ? Neden olmasın ki.
Sadece çabalamam lazım karar vermem lazım ama yapamıyordum , olmuyor.Sabah uyandığımda telefonumu elime aldım hemen sosyal medyada dolaştım sabah saat 07:00 'dı sabah ezanı okunuyordu kılsam mı kılmasam mi diye düşünürken , eylülden mesaj geldi.
" Züleyha nasılsın "
" iyiyim sen nasılsın yazdım "
Neden bu kadar soğuk davrandığını anlamadım 10 sene arkadaşlığımız vardı bazen bakıyorum soğuk davranıyorlar bazen bakıyorum cana yakınlar bunları düşünürken Eylülden mesaj geldi.
" bendende iydir bugün kızlarla yine cafeye gidicez gelsene yazmış hem bol bol story atarız "
Kabul edemezdim bugün seminer vardı ve ilk günüydü kekler yapacaktım.
" Teşekkür ederim ama gelemeyeceğim camide kermes var oraya gideceğim "
" Kızım ne anlıyorsun seminerden camiye de gitme boşver gelsene sen"
" Eylül ne demek boşver iyi misin sen ? Ben her sene seminere giderim kapatmam lazım işlerim var Buğleme selam söylersin görüşürüz "
dedim ve telefonu sessize aldım
Kızlar sosyal medya için beni kullanıyorlar diye düşünüyorum ama ihitmal vermek istemiyorum. Çünkü senelerden beri tanıyordum.
Yatağımı topladım , elimi yüzümü yıkadım , kahvaltımı yaptım Mutfağa geçtim 2 tana kek yaptım mutfakta iyiydim Islak kek ve revani yaptım bunları kaplara koydum Poşete yerleştirdim .
Banyoya geçtim dikkatlice abdestimi aldım.
camiye gideceğim için dikkat ettim kıyafetlerime , uzun tunik giyindim yanıma etek aldım namaz için hazırlıklı olmam lazımdı.Kapları aldım evden çıktım camiye doğru yürüdüm adımlarım camiye doğru gittigi için huzurluydum mutluydum yavaş yavaş gidiyordum köşeye dönecektim ki bir adama çarptım sarsılmadım değil ama adam kımıldamadı bile.
Yavaş yavaş kafamı kaldırdım gözlerinde takılı kaldım ama o bana sinirli bakıyordu.
- İlk görüşte aşk değildi bu. İlk görüşte istilaydı.
Sizce züleyha kime çarptı ?
Züleyha gerçekten de aşık olmuş olabilir mi ?
Yanlışım varsa Affola 🌻
Kısa bir bölüm oldu telafi edeceğim.
Sizleri seviyorum desteklerinizi bekliyorum görüşmek üzereee❤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ZÜLEYHA
Ficção AdolescenteErkeklerin gözdesi Züleyha... Güzeliği ve tesettürü ile hayran bırakan günahlara dalmış bir kız. Cami imamı Asım Umeyr ismi gibi iffetli günahtan yasaktan çekinen bir adam. Mizan'da seninle işlediğim amallerin cennetini görmek is...