21. BEKLENMEDİK MİSAFİRLER

503 15 6
                                    

Merhaba arkadaşlar

Keyifli okumalar

🌻

🌻

🌻

Sevde gilin evine gelmiştik.

Umeyr annemlerin yanına geçti bende hemen sevdenin yanına geçtim çok heyecanlıydım.

" Züleyha ben çok heyecanlıyım ne yapacağım bilmiyorum?"

" Sakin ol sevde sadece kötü şeyler düşünme emin ol güzel geçicek."

" Bilmiyorum , züleyha ben emin değilim."

" Ben her zaman yanındayım arkadaşım."

" çok teşekkür ederim arkadaşım."

O an kapının zili çalmıştı bile , sevde hemen paniklemeye başladı kapıya geçtik. Umeyr hemen yanıma gelmişti korumasını sahiplenmesi çok hoşuma gidiyordu.

Gelen misafirleri karşıladık oturma odasına geçtiler. sevde ile mutfağa geçtik kahve yapmasına yardım etmeye başladım.

" Züleyha senin istemende heyecanlımıydın ?"

" Evet hemde fazlasıyla ama merak etme kahveleri servis ettikten sonra rahatlıyorsun."

" inşAllah canım arkadaşım benim en çok korkum ne biliyor musun ? Ya kumara devam ediyorsa."

" Hem öyle bir şey olsa annen izin vermez sen gönlünü ferah tut."

Kahveleri yapmaya başladık, kahveler hazır olduktan sonra önde sevde arkada ben oturma odasına ilerledik.

Ah bu anı çok iyi biliyordum, çok zordu, çok utanmıştım.

Oturma odasına geçtim umeyrin gözleri hemen beni buldu yanına geçtim oturdum.

Kulağıma hafife fısıldadı.

" Kendini yormuyorsun değil mi ?"

" Hâyır hayatım sen merak etme biz iyiyiz." Dedim ve sıcacık gülümsedi.

İstemeye gelen adamın ismi ibrahim miş.

Onun babası konuşmaya başladı.

" kahveleri içtiğimize göre sebebi ziyaretimiz belli Allahın emri peygamberin kâvli ile oğlumuz ibrahime kızınız sevdeyi istiyoruz."

Gözlerim sevdeye kaydı , hem mutluluk vardı hem üzüntü, hem korku hemde pişmanlık rabbim hakında hayırlısını nasip etsin diye dua etmeye başladım.

Sevdenin annesi vermişti.

Ayağa kalktılar ibrahimin babası yüzükleri çıkardı ve hem ibrahime hemde sevde ye yüzükler takıldı.

Babası söze girdi.

" Yâ rabbel âlemîn!

Senin emrine, Rasülü'nün sünnetine uymak amacıyla; hayatlarını birleştirme yolunda ilk adımlarını atmış bulunan

bu kardeşlerimizin dünya ve ahiretlerini ma'mur eyle ya rabbi.

Kendilerine bol rızıklar, hayırlı evlatlar ve huzur dolu bir hayat nasip eyle ya rabbi.

Ve en önemlisi de bundan sonraki hayatlarında senin sevdiğin ve razı olduğun aileler zümresine dahil eyle ya

rabbi.

Hz.adem ve Havva arasında, Hz. Muhammed ve ve Hz. Hatice arasında nasıl bir huzur ve muhabbet ihsan

eylediysen, aynı huzur ve muhabbeti bu genç kardeşlerimize de nasip eyle ya rabbi.

Evlatlarını gelin ve damat görme şerefine erecek olan her iki aileyi de iki cihanda aziz eyle ya rabbi.
El açıp amin diyen kardeşlerimizi de aynı duygulara erişmeyi nasip eyle ya rabbi.

Dedi ve kurdeleyi kesti.
Hayran kalmıştım ne güzel duaydı öyle umeyr de şaşırmıştı beklemiyordu en çok ta sevde hiç beklemiyordu.

Sevde ve ibrahim büyüklerin ellerinden öptü aileler fotoğraf çekmemi istedi ikisini yan yana getirdin ve çektim işte bu poz harikaydı.

Sevde ve ibrahim büyüklerin ellerinden öptü aileler fotoğraf çekmemi istedi ikisini yan yana getirdin ve çektim işte bu poz harikaydı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Söz bitene kadar sevde başımın etini yedi yeter çekme diyerek. Umeyr ise durmadan dikkat et yorma kendini otur laflarıyla oda başımın etini yedi ama güzel gündü şimdi yatağımızda uyumak için gözlerimizi kapattık uykuya teslim olduk.

Sabah ezanının sesi ile uyandık.

" Hayırlı sabahlar züleyham."

" Hayırlı sabahlar hayatım."

Ezanı dinledik bol bol dua ettikten sonra sırayla abdestimizi aldık tabi umeyrin dikkat et sözlerini duymuştum.

Namaz elbisemi giyindim seccademi aldım umeyr ile seccademizi güzelce kıbleye doğru serdik. Sabah namazımızı kılmaya başladık ve bittiğinde duamızı ettik seccademizi kaldırdık kuran-i kerim okumaya başladık yarım saat öyle geçmişti.

Namaz elbisemi çıkardım uzun kolu bluz etek ve yazmamı aldım giyindim çıktım odamdan mutfağa geçtim. Umeyr kahvaltı hazırlamaya başlamıştı bile.

" oo kolay gelsin umeyr usta."

" teşekkür ederim züleyha hanım."

" hemen yardım edeyim."

" olmaz sen otur."

" umeyr hayır dikkat ediyorum ben sadece yardım edeceğim."

Ne kadar dil döksem de boşaydı kahvaltıyı hazırladı. Kahvaltımızı yaptık sofrayı toparladık. Umeyr hazırlanmaya gitti bende bulaşıkları yıkamaya başladık umeyr hemen yanıma geldi .

" sakın hemen ağzını açma 9 ay boyunca iş yapmayacak değilim hem dinlene dinlene yapıyorum sen merak etme." Diye diye camiye göndermiştim hemen sevdeye mesaj attım.

" Hayırlı sabahlar sevde , müsait misin bugün annemlere hamile olduğumu açıklayacağım bunun için plan yapmam lazım bize gelir misin?"

Mesajı gönderdim ve saate baktım sabah 10.00'du etrafı toparlamaya başladım kapının zili çalmıştı sevde ne ara gelmişti kapıyı gittim ve açtım , karşımda hiç beklemediğim kişiler vardı Eylül ve Buğlem.

" Züleyha bizi affet biz çok pişmanız senden özür dileriz seninle konuşmaya geldik."

Bölüm sonu geldii

🌻🌻🌻🌻

Bölümü nasıl buldunuz ?

Eylül ve Buğlem gerçekten pişman oldular mu sizce ?

Desteklerinizi bekliyorum yanlışım varsa Afolla kendinize iyi bakın görüşmek üzere 🥰🌻🥰🌻🥰

ZÜLEYHAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin