4. TUZLA BUZ

997 38 23
                                    

Keyifli okumalar...

🌻

🌻

" Anne hayırdır ? "

" Hâyır Kızım hâyır sana görücü çıktı."

" NE "

" Kızım bunlar kapıda konuşulacak bir konu değil gel içeriye."
dedi ve kolumdan tuttu annem içeriye geçtik oturdum.

" Bak kızım ailesini ben uzun zaman dan beri tanıyorum sadece bizden uzaklardı şimdi mahallemize taşındılar ailesi ve oğulları maşAllah dindarlar, önem veriyorlar dikkat ediyorlar. Hem senin de artık yaşın geldi."

" Evet ama anne görücü usulü diyorsun kaldı mı böyle? Evlilikte sevgi önemli değil mi nerden biliyorsun o da bende belki sevmeyeceğiz birbirimizi ."

" Kızın Rabbim kalplerinizi ısındırırsa anlarsınız ki ikinizin kader bir."

" Anne ben istemiyorum. "

" Züleyham sus duymayacağım bak ismi Asım Umeyr 25 yaşında dinine çok önem veriyor bak kızım bu devirde böyle bir erkek bulunmaz biz annesi hatice hanımla konuştuk haftaya istemeye gelecekler inşAllah."

Ben bir şey demeden odama geçtim kıyafetlerimi çıkardım kendime geldim telefonumu elime aldım sahi bugün hiç telefonumla ilgilenmemiştim.

Baktığımda Buğlem ve Eylül den baya bir arama vardı sosyal medyaya girdim içim huzursuzdu telefonu kapattım ve abdest aldım yasin-i şerif okumaya başladım. Bittiğinde duamı ettim bugün yorgunluğum fazlaydı yatağıma geçtim ve uykuya dalmak için gözlerimi kapattım....

Ama olmuyor gözlerimi kapatınca o adam aklıma geliyor bana bakmadı bile bakışlarını çevirdi bütün erkekler benim peşimden koşarken o kaçıyordu benden.

İsmi neydi ismi....
Asım, asım , asım anlamanı merak ettim hemen telefonumu aldım ve araştırdım.

" Asım: İffetli, afif, ismetli, perhizkar. Yasak, yanına yaklaşılamayan. Günahtan, haramdan çekinen. Asım b. Umeyr: İslam komutanlarından. Maveraünnehir fethine katıldı ve yiğitliğiyle ün saldı."

Dikatimi çeken umeyr isim de oldu ama düşünmemeye başladım.
Biraz sonra kendime geldim züleyha kendine gel bu ne cami hocasına mı aşık oldun hem benden büyük gözüküyor belki evli belki de çocukları da var yapma züleyha yapma hayallerinde olmasın diyorum ama olmuyor asım hoca çıkmıyor aklımdan Allahım sen bana doğruyu yanlışı göster diye duamı ettim ve uykuya daldım.

Sabah annemin sesiyle uyandım
" Züleyha hadi kuzum uyan artık."

" Tamam anne kalkıyorum."

" Kızım hızlı ol ama bugün yine kermes var "
Aaaa evet 1 hafta boyunca devam edecekti. Kızlarla sırayla yemek yapar götürürdük dün de benim günümdü. Sadece hazırlanıp abdest alıp çıkacağım. Acaba asım hocayı görecek miydim düşünmeden edemedim. Abdestimi aldım hazırlandım ve annemle vedalaştım çıktım evden.

Camiye doğru ilerlerken yolda bana seslenen sesle duraksadım.

" Züleyha güzelim nasılsın. "

bu cafedeki çocuk yavuz adımlarımı tekrardan hızlandırdım çocuk hızla önümde durdu kolumdan tuttu .

" Bırak beni ne yapıyorsun."

" Herkese gelince ses çıkarmazsın bana gelince ne yapıyorsun dersin ne o istediğin kişi değil miyim? "

Diye sordu alay eder gibi
Ben hala kolumu kurtarmaya çalışırken yanımıza biri geldi ve yavuza yumruk atarak benden uzaklaştırdı korkarak geri geri gittim. O kişiye baktığımda.

B...bu cami imamı asım hocaydı hayret ettim yavuzu kaldırdı ve şunları söyledi.

"Kadınlar size Allah'ın emanetidir!" bunu aklından çıkarma sen ne yapıyorsun zarar veriyorsun sokak ortasında zorluyorsun birde benim öğrencimsin ben böyle mi öğretiyorum."
Yavuz pişmanlıkla

" Özür dilerim hocam affedin."

" Hemen camiye geç."
Dedi sinirle asım hoca.

Yavuz gitti ve hoca bana bakmadan gitti bana yine bakmamıştı. Ben ne üzülmedim aksine mutlu olmuştum sonuçta beni korumuştu o da beni seviyor. Mutlu Mutlu camiye gittim ve zeynep hocama ve kızlara selam verdim.
Ezan okunuyordu yine asım hocanın sesini dinledim. Öğlen namazımızı kılmıştık herkes masasının başına geçti bende masadaydım yardım ediyorduk zeynep hoca yanıma geldi

" Züleyha kızım senden ricam yukarıda gazete kağıtları olacaktı getirebilir misin ?"

" Tabi ki hocam."

diyerek camının kapısına doğru ilerledim ve gazete kağıtlarını elime aldım aşağı iniyordum ki biri seslendi.

" Züleyha naber."
Bu kimdi şimdi benim Yaşlarımda erkekti ben aldırış etmedim.

" Neden konuşmuyorsan , konuşsana sen bütün erkeklerle takılmıyor musun ? Sen sadece takipçisi yüksek olan erkeklere mi konuşuyorsun ? Ha."
dedi çocuk.
Seslere gelen asım hoca oldu rezil olacaktım. Geç kalmıştım zeynep hoca beni bekliyordu arkamızdan zeynep hocamızda geldi.

" Züleyha neler oluyor geç kaldın ?"

zeynep hoca ardada asım hocayı gördü ve
" asım hocam bir sorun mu var ?"

" Evet hocam öğrencilerinize dikkat edin düzgün giyinmeyi öğrensinler davranışları düzgün olsun ki kendi günahıyla erkekleri de teşvik etmesinler."

dedi ve ben olduğum yere çakılı kaldım ben susamadım.
" Ben bir şey yapmadım kendisi rahatsız etti."

Asım hoca ağzını açarak
" Keşke sadece bu öğrencim olsaydı , zeynep hocam izninizle."
Dedi ve gitti

Bana ne demişti öyle ben kala kaldım kendime geldiğimde kimse yoktu yanımda ne o çocuk ne de zeynep hoca gitmişlerdi.
Bende kimseye bir şey demeden eve doğru yavaş yavaş yürümeye başladım

Evet hocam öğrencilerinize dikkat edin düzgün giyinmeyi öğrensinler davranışları düzgün olsun ki kendi günahıyla erkekleri de teşvik etmesinler.

Keşke sadece bu öğrencim olsaydı.

Bu cümleler yüreğimi tuzla buz etti.

~ En çok hayal kırıklığını en güzel hayaller kurduğumuz insanlar yaşatıyor.~

~

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Züleyha hakkında ne düşünüyorsunuz ?

Asaf hoca ile ilgili ne düşünüyorsunuz ?



Arkadaşlar yanlışım varsa Afolla beğmeniz ve yorum atmanızı bekliyorum görüşlerinizi merak ediyorum kendinize iyi bakın 🌻🌻🌻🌻

ZÜLEYHAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin