Keyifli okumalar
🌻
🌻
Eve geldiğimde anneme selam verdim. Odama geçtim abdestimi yeniledim ikindi namazımı kıldım.
İlk defa içtenlikle ve uzun uzun dua ettim. Rabbime içimdekileri döktüm. Seccade mi toparladım , telefonumu elime aldım sosyal medya ya girdim.Eylül ve Buğlem story atmıştı buluşmuşlar ve seni bekliyoruz yazıp beni etiketlemişler ben şimdi onlara göre bunu hikayede paylaşacaktım onların da beklediği buydu ama yapmadım çıktım ınstagram dan youtube girdim , günlük vlog izledim.
1 saat geçmişti bile annem yemeğe beni çağırıyordu , bekletmeden indim mutfağa.
" Kızım züleyha kermes nasıl geçiyor? "
" Annem çok güzel gidiyor."
Diyebildim doğruyu diyemezdim dersem üzülürdü.
Sessizce yemeğimi yedim bitince ellerine sağlık dedim annemde bitirmişti masayı toparladık bulaşıkları yıkadım ve odama geçtim. Odamdayken ayaklarım beni kitap rafına götürdü sabahattin Ali' nin kuyucaklı yusuf kitabını alıp devam edecektim ama ki gözlerim hanım sahabeler kitabına takıldı okumak istedim ilk defa , elime alıyordum ki telefonum çaldı elimi geri çektim telefonumu elime aldım arayan Buğlem di ." Efendim Buğlem."
" Nasılın canım arkdaşım ?"
" Çok şükür iyiyim sen?"
" Bende iyiyim şey diyecektim ya parka gelsene buluşalım Eylül ve faruk var " dedi.
" Ben gelmesem olmaz mı ?"
" Kabul etmiyorum hemen geliyorsun" dedi ve kapattı.
Mecburen hazırlanmaya başladım dar siyah pantolon giydim , uzun tunik ve şalımı da boğazımı kapatır bir şekilde yaptım. Makyajımı ise hafif yaptım. Annemin nereye gideceğime dedim ve annemin sesini duydum.
" Kızım kendine yazık ediyorsun yapma , etme"
" Anne ne olmuş halime ki bir şey yok sen merak etme hadi görüşürüz."
" Allaha emanet ol züleyham."
Evden çıktım kulaklığı taktım kulağıma açtım bir şarkı ve parka doğru yürümeye başladım. 15 dakika geçmişti parka gelmiştim kızları gördüm kulaklığı çıkardım yanlarına geçtim.
" Nasılınız kızlar?"
" iyiyiz sen?"
" Bende iyiyim." Diyerek banka oturdum faruk ise sitem ederek.
" ama bende varım burada züleyha."
" Dalgınım kusura bakma faruk nasılın?"
" Teşekkür ederim iyiyim." Dedi ve sustu.
Yarım saat kadar oturduk kızlar sevgililerini anlattı ben dinledim , yine her zaman ki gibi story atmami istediler onları etiketlememi.
Bende mecburen yaptım ınstagramda ise takipçim 500 bin olmuştu ama bu aralar nedense umursamıyordum.
Geçen 1 saatin ardından eve geçmek için vedalaştım eve geldiğimde ise annem telefonla konuşuyordu tamam hatice hanım dedi ve kapattı bu hatice hanım beni istemeye gelicek olanlardı. Bende ne konuştunuz diye sormadım.
" Hoş geldin kızım yarın kermese gidecek misin?"
" Hayır anne halsizim." Dedim ve odama Asım hocayı görmek istemiyordum seviyor muydum ? Galiba evet ilk defa birini seviyordum ama ben o lafları hâk etmedim.
Kıyafetlerimi değiştirdim , elimi yüzümü yıkadım laptop'u aldım film izleyecektim öncelikle telefonumu sessize aldım.
Aamir khan' nın Dangal filmini açtım 3 saat sürmüştü oturduğum yerde yorulmuşum bilgisayarı kapattım telefonumu aldım zeynep hoca 5 kere aramıştı önemli bir şey diye düşündüm aradım.
" hocam aramışsınız ?"
" Evet züleyha' cım biliyorsun yarın da kermesimiz var 4 tane kızımız gelemiyormuş , sende çok güzel ilgileniyorsun senin de yarın kesin bekliyorum olur mu ?"
Ama nasıl olur ki Asım hocayı görmeye yüreğim dayanır mı ?
" Züleyha orda mısın?"
" Yarın geleceğin hocam."
~Önce düşünüp sonra karar vermek yerine, önce karar verip sonra düşünmek alışkanlığından kurtulamıyorum. ~
Sizce züleyha neler yaşayacak ?
Sizlerden ricam destek olmanız
Yanlışım varsa affola 🌻Önerileriniz varsa yazabilirsiniz ??🥰🥰🥰
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ZÜLEYHA
Teen FictionErkeklerin gözdesi Züleyha... Güzeliği ve tesettürü ile hayran bırakan günahlara dalmış bir kız. Cami imamı Asım Umeyr ismi gibi iffetli günahtan yasaktan çekinen bir adam. Mizan'da seninle işlediğim amallerin cennetini görmek is...