Merhaba arkadaşlar nasılsınız inşAllah iyisinizdir
Keyifli okumalar 🌻🌻🌻🌻
Sabah ezanına 5 dakika kala uyanmıştım.
Banyoya geçtim elimi yüzümü yıkadım , abdestimi aldım odama geçtim namaz elbisemi giyindim ezanı beklemeye başladım , banyodan su sesi geliyordu asım umeyr uyanmıştı.Ezan okunuyordu dinledim ezanı oturduğum yerden kalktım oturma odasına geçtim asım umeyr seccadesini sermişti bende serdim beni farkettiğinde.
“ Hayırlı sabahlar züleyha .”
“ Hayırlı sabahlar asım umeyr.”
Namaza başlamıştık bittiğinde, kuran-i kerim okumaya başlamışık.
Bittiğinde kahvaltı hazırlamaya başlamıştım.
Asım Umeyr yanıma geldi yardım etmeye başladı.“ Züleyha bugün camiye gitmeyeceğim.”
Şaşırmıştım.“ neden?”
“ öğlen yemeğini dışarıda yiyeceğiz.”
“ Sen ve ben ?”
“ Evet hem bazı kararlar alırız.”
“ ne gibi kararlar?”
“ orada konuşuruz.”
“ Peki.”
Kahvaltı masasını hazırlamıştık , kahvaltımızı yaptık ve masayı toparladık.
Ben bulaşıkları yıkadım. O
Hazırlanmaya başlamıştık ben turuncu elbise giyindim , yeşil şal taktım kol çantamı aldım odadan çıktım.Asım Umeyr ise siyah pantolan ve siyah uzun kollu bluz giyinmişti yanına gittiğimde gözleri bende takılı kaldı.
“ Çıkalım mı.”
Dedikten sonra kendine geldi
“ tabi önden buyur.”
Kapıyı asım umeyr kilitledi ben aşağıya indip arabanin yanına geçtim, asım umeyr de gelip arabayı açtı bindik, emniyet kemerlerini bağladıktan sonra asım umeyr sürmeye başladı.
Bizim için ilk olacaktı, heyecanlıydım acaba nasıl geçecekti. Susuyorduk bir şey konuşmuyorduk aslında iyiydi Heyecanlıydım, konuşsam iki kelimeyi bir araya getiremezdim.
30 dakikanın sonunda gelmiştik ama burası orman gibiydi çok hoştu.
Arabayı park ettikten sonra indik. Hava mis gibiydi.“ Beğendin mi ?”
“ Evet çok güzel ilk defa geliyorum.”
“ Bu ilk evet ama daha devamı çok gelecek inşAllah.”
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ZÜLEYHA
Teen FictionErkeklerin gözdesi Züleyha... Güzeliği ve tesettürü ile hayran bırakan günahlara dalmış bir kız. Cami imamı Asım Umeyr ismi gibi iffetli günahtan yasaktan çekinen bir adam. Mizan'da seninle işlediğim amallerin cennetini görmek is...