Keyifli okumalar...
🌻
🌻
" Yarın geleceğin hocam."
Sabah olduğunda kahvaltımı yapıyordum.
" Kızım gitmeyecektin noldu ?"" Annecim zeynep hoca ısrarla çağırdı gitmem gerekiyor o yüzden."
" Anladım züleyham git tabiki."
" Annem ben doydum hemen gideyim geç gitmeyim."
" Tamam kızım Allaha emanet ol zeynep hocana selam söyle."
" Aleyküm selam sende Allaha emanet ol annem."
Dedim ve çıktım evden, gitmek istemiyordum anneme belli etmemeye çalıştım. Ayaklarım geri geri gitmek istiyordu ama kalbim ise git onu gör diyordu.
Ama bu sefer kalbime yenilemeyeceğim sadece orada görevim var onu düşünmem lâzım asım hocayı değil. Birden gaza geldim adımlarımı hızlandırdım ve hemen camiye gelmiştim inşaAllah bu gazım başıma iş açmaz dua ede ede kızların yanına geçtim
Kızlarla selamlaşırken zeynep hoca geldi.
" Züleyha hoş geldin iyikide geldin senin bugün bolca yardımına ihtiyacımız var."
Dedi gülümseyerek , bende gülümseyerek cevapladım." hoş buldum hocam siz yeter ki isteyin bu arada hocam, annemin selamı vardı size."
" Aleyküm selam canım benim sende selam söyle."
Dedi bende selamını aldıktan sonra kızlara döndü öğle ezanına kadar masaları hazırlamamızı istedi bizde onayladık ve yavaş yavaş hazırladık masalarla ilgileniyorduk o sırada öğle ezanı okundu ve yine yüreğimi saran o sesi duydum vücudumu ateş sarmıştı bile.Allahım ne oluyor ben baya baya bu asım hocayı seviyordum galiba.
Ezanı oturdum dinledim bitmişti ben kendime geldim ellerim yüzüme gitti ıslaktı b.be..ben ağlamıştım ben neye ağladım sesine mi yoksa kavuşamayacağız diye mi ? Ben artık emindim asım hocayı seviyordum.
Ama belli edemezdim , camiye namaz kılmaya geçtik namazımızı kıldık ve ben kendimden çok asım hoca için dua ettim neden bilmiyordum.
Kızlarla masaya geçtik masalarla ilgileniyorduk ve o sesi duydum" Tabak alabilir miyim?"
Heyecandan ölebilir miyim ben sesim titrememesine özen gösterirken.
" Tabiki."
Dedim ve yüzümü ona döndüm.
Bana bakar bakmaz şaşırdı daha sonra ciddiyeti takındı ve" İstemez!"
Dedi ve gitti.
Gitti , gitti çekip gitti ben ne yapmıştım ki çoktan gözlerim dolmuştu bile.
Arkadaşlar 2 gün boyunca bölüm atamayacağım pazartesi atacağım inşaAllah
beğeni yapabilir misiniz ???🌻🌻Veee varsa fikirleriniz öneriniz yazabilirsiniz sizleri seviyorum yanlışım varsa afolla kendinize iyi bakın
🌻
🌻
🌻
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ZÜLEYHA
Novela JuvenilErkeklerin gözdesi Züleyha... Güzeliği ve tesettürü ile hayran bırakan günahlara dalmış bir kız. Cami imamı Asım Umeyr ismi gibi iffetli günahtan yasaktan çekinen bir adam. Mizan'da seninle işlediğim amallerin cennetini görmek is...