13. KORUYUŞ

863 28 15
                                    

Merhaba arkadaşlar nasılsınız ?

Keyifli okumalar

🌻

🌻

  Dışarıda mis gibi hava vardı. Arkamda 2 tane adam seslendi.

“ sen şu meşhur olan züleyha  değil  misin?”

Duymamış  gibi  yaptım yürümeye devam ettim.

“ cami hocasını nasıl  kafaladın?”

Önüme  geçmişlerdi.
Arkamı döndüm döner dönmez sinirli  bakan gözlerle  karşılaştım.
 
“ Hayırdır kardeşim?”

“ Bu züleyha ile bizim aramızda hoca.”

“ Züleyha benim eşim, onu ilgilendiren  şey beni de ilgilendirir bundan sonra züleyha ile ilgili bir şey varsa benimle iletişime geçeceksin !”

“ ya ben züleyha ile iletişime geçersem.”

“ Hoca bu bana bir şey yapamaz diye sakın aklından  geçmesin.”

Ben şaşkına izlerken asım umeyrin eli elimdeyken  eve doğru ilerledik. Asım  Umeyr  sinirliydi , eve geldiğimizde  konuşmam lazımdı.

“ Şey bak benim suçum yok önüme çıktı.”

“ Züleyha neden dışarıdasın ben sana demedim mi ?”

“ Annemlere gidecektim, hem ben sana mesaj attım.”

“ Evet attın ama görmeyebilirim  lütfen bir daha ara.”

“ rahatsız ederim diye düşündüm.”

“ Öyle düşünme, sen benim eşimsin rahatsız etmezsin.”

Ne demişti o , eşimsin dedi kafasına bir darbe mi yedi yoksa.

“ Sen iyi misin?”

“ Neden sordun züleyha?”

“ Şey sen önceden bana...”

diyememiştim dilim varmamıştı.
“ Anladım, benim şimdi camiye dönmem  lazım gelince bu konuyu konuşuruz  Allaha emanet ol.”

“ Sende Allaha emanet ol.”

Asım Umeyr çıkıp gitmişti, arkasında düşüncelere dalmış züleyha  bırakıp gitmişti.
Beni seviyor muydu ? Yoksa merhamet mi gösteriyordu ? Beni tanımak mı  istiyordu? Kafamda birsürü sorular vardı.
 Yarım saat sonra öğlen ezanı okunmaya başladı , asım umeyrin sesi yine huzurla doldum rabbim sana şükürler olsun evlenmeyi nasip  ettin
Onun müslümanlığına  bakıp  kendi müslümanlığımı   düzelteceğim. Çok şükür rabbim.

Ezan biter bitmez abdestimi tazelemek için banyoya geçtim , güzelce abdestimi aldım namaz elbisemi giydim seccademi serdim namaza başladım.
Namazım bittiğine tesbihimi  çektim, duamı ettikten sonra seccademi kaldırdım kuran-i kerimi aldım okumaya başladım.
1 saat geçmişti  kuran-i kerimi yerine koydum namaz elbisemi çıkarttım etek ve uzun kollu bluz giyindim başörtümü taktım mutfağa geçtim , akşam yemeğe ne yapsam diye düşünürken  kuru fasulye ve pilav yanına salata ayran yaparım  diye düşündükten sonra yemek yapmaya  başlamıştım.
Bir yandan yemek yapıyordum bir yandan da telefonumdan ilahi açmıştım. İkindi vaktine kadar yemekler bitmişti .
Mutfaktaki bulaşıkları yıkadım yine o ses asım umeyr oturdum dinlemeye başladım bir yandan dua ediyordum  bir yandan dinliyordum ezan bittiğinde namaz elbisemi giyindim , seccademi serdim ikindi vaktini kıldım.

Namaz elbisemi çıkarttım tekrardan. Eteğimi  ve buluzumu  düzenledikten sonra kapı çaldı.
Açtığımda asım umeyr gelmişti .
Eve 1 hafta erken gelecekti.

“ Hoş geldin.”

“ Hoş buldum.”

Asım Umeyr banyoya gitti bende masayı hazırlamaya gittim.
Masa hazırdı , asım umeyr geldi şaşırmıştı  benden beklemiyordu anlaşılan.
Sessizce yemeğimizi yedik.  

“ Ellerine sağlık çok güzel olmuş yemekler.”

“ Teşekkür ederim, afiyet  olsun.”

Masayı toplamaya yardım  etmişti  ne kadar ben yaparım  desem de dinlemedi.

Çok hoş bir davranıştı.
Teşekkür  ettim ve bulaşıkları  yıkadım çayı demledim o ara , çay  tepsisini  hazırladım akşam ezanı okunuyordu ben abdestimi tazeledim seccademizi aldık  yine beraber seccademizi serdik kılmaya başladık  bu namaz çok güzeldi keşke her vaktim  böyle geçse.  Tesbihimizi  çektik duamızı ettik.
Kalktık.
“ Allah kabul etsin.” 

“ Amin cümlemizin inşAllah.”
Dedim  Namaz elbisemi çıkardım kıyafetlerimi düzelttim  mutfağa geçtim çayları  doldurdum.

Oturma odasında geçtim çayını verdim karşısına  oturdum.

" Züleyha ben istemiyordum evet  evliliği karşıydım.  Çünkü senin ile alakalı  çok şey söyleniyordu. Benim ise hayallerimdeki   kişi olmadığını  dedim anneme. Annem ise zorladı ben korktum seninde benimde hayatım kötü olabilir diye düşündüm ama istemeden sonra da düşündüm ben senin huylarını degiştirebilirim. Yanlışlarımızı  doğruya  çevirebiliriz , benimde yanlışım olsa sen bana doğruyu gösterirsin , seninde yanlışın olsa doğruyu ben gösteririm o yüzden tekrardan itiraz etmedim ama fark ediyorum  ki değişmeye  karar vermişsin bu da beni çok mutlu ettim. ama biliyordum böyle  sorunlar  yaşayacağımızı. O yüzden dışarıda tek olmaman daha iyi."

" Ben ne diyeceğimi bilmiyorum  evet geçmişim pek iyi değil kendime zararım çok oldu ama daha siz istemeye gelmeden önce ben bir karar almıştım çok şükür hâlâ  kararımdan vazgeçemedim , asım umeyr ben senin müslümanlığa  bakıp  kendi müslümanlığımı düzelmeye çalışıyorum  evet doğru şeyler  yapmıyordum ama karar verdim pişmanım hâlâ belki nasıl desem neyse."

" belki ne ?"

" belki bizim ileride mutlu yaşantımız olamaz , ama olsun sana teşekkür  ederim bu evlilik zorlada  olsa kendime gelmeme sebep olsan şeylerden  bir tanesi."

" Bizim neden mutlu yaşantımız  olmasın ki bu ikimize bağlı biz evliyiz eşiz bizim de mutluluğa  ihtiyacımız yok mu sende olamaz mıyız?"

" oluruz bizde mutlu olabiliriz."
Gülümsemiştik.
Zaman su  gibi akıp gitmişti yatsı namazını kılmıştık  yine sohbet etmiştik.
Benim korktuğum gibi geçmiyordu beni evet  sevmiyordu ama önemsiyordu.

Saat geç  olmuştu ben mutfaktaki  çay bardaklarını hemen  yıkadım. Yatak odasına geçtim pjimamı  alıyordum ki asım umeyrin konuşması ile durdum.

" Züleyha yatak odasında sen yatarsın ben oturma odasına yatarım."

" Ama n..."

" itiraz istemiyorum ben  hazırlandım bile yatağımı hayırlı geceler."

" Hayırlı geceler."

Pijamamı giydim yatağa oturdum defterimi aldım Yine yazmaya başladım.

Artık varlığım da yokluğum da seninle olacak, tıpkı dünüm ve bugünümdeki gibi. Sen kalmayı istediğin sürece hayatımın tam ortasında olacaksın. Şimdi ise o hayallerin çok daha ötesinde bir düşüm var. Bir gün senin sesinle uyanıp, gözlerimi her sabaha seninle açmak. Sana kavuşacağım gün dünyaya gelme sebebim de anlam bulmuş olacak. Mutluluk adına ne varsa seninle tamamlanacak, seninle bir bütün olmanın huzurunu ömür boyu yaşayacağım.

Bugün günlerden güzellik, sefa geldin, hoş geldin!


Nasıl  buldunuz bölümü?

Arkadaşlar begeni ve yorum yaparsanız çok mutlu edersiniz kendinize iyi bakın görüşmek üzere

Yanlışım  varsa Afolla

🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻



ZÜLEYHAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin