8. SÖZ

887 33 22
                                    

 
Merhaba arkdadaşlar nasılınız???
Keyifli okumalar

🌻

🌻

İkimiz de şaşkınlıkla konuşamadık annem
“ Buyurun oturun lütfen.”

Asım hoca ve annesi oturdular ben başımı  eğdim ve bakamıyordum günlerdir bu yüzü  aramıştım  ama şimdi  bakamıyordum.

“ Kızım  züleyha  kahveleri yap hadi.”

Ben hemen o heyecanla mutfağa  geçtim  kahveyi  ve cezveyi aldım  peki  şimdi  nasıl  yapacaktım ; şekerli mi ? Orta mı ? Yoksa sade mi ?
Neden sormamıştım ki ben annemi çağırsam mı diye düşündüm  ve oturma  odasına  gittim içeriye  geçmeden annemi sesiz ce çağırdığım , keşke  sessiz olsa bütün  gözler  yine üstümdeydi ama onun gözleri  hariç. Annem izninizle dedi ve mutfağa  geçtik.

“ Kızım ne oldu?”

“ Anne ya nasıl içerler bilmiyorum.”

“ Kızım  git sor.”

“ Olmaz  anne ayıp  olmaz o an sormadım  hemen çıktım."

“ Ayıp  falan  olmaz güzel  kızım  hadi ben geçiyorum  oturma odasına sende gel sor.”
Dedi ve gitti annem. Bu kahveleri  neden kızlar  yapıyor ki  çay  içsinler  işte  en güzeli  olurdu canım  sıkıla  sıkıla  oturma odasına  geçiyordum  ki konuşmaları  duymamla çakılı  kaldım.

“ Anne ben bu kızla  evlenmem.”

“ Asım oğlum  o nasıl  laf hiç  yakışıyor mu ?”

“ Anne ben bu kızın  hakkında çok  şey  duydum o şeylerde  hiç  iyi değil.”
Ve devam etti.
“ Annem bak benim eğleneceğim  kişiyi  sen biliyorsun  nasıl  olmalı diye  ama anne o bu değil.”

“ Oğlum  buraya kadar geldik ben annesini  tanırım çok  iyiler hem züleyha  kızımda çok  güzel hanım hanımcık.”

Arkamda  annem geldi 

“ Kızım  sordun mu?”
Başımı  hayır  anlamında  salladım annemle odaya geçtik.
Kendimi bozuntuya  vermemek için  kendimi zor tuttum.

“ Efendim nasıl  alırsınız kahvelerinizi

“ Kızım  benimki sade olsun.”

Bakışlar asım hocaya  döndü ama  susuyordu  belliydi istemiyordu  benim gibi bir kızı  hoca neden istesin ki beklemedim  cevabını  mutfağa geçtim  göz  yaşlarım aka aka kahveleri  yaptım  hepsini sade  yapmıştım  tepsiye  yerleştirdim , oturma odasına geçtim.
Hatice  teyzeye , benim anneme ve son olarak da asım hocaya verdim kahveyi bir  sinirle kahveyi  aldı.
Kahveler  içiliyordu ben hâlâ  ağlamamak  için  kendimi zor tutuyordum.
Hatice anne söze girdi.

“Gelelim asıl sebebimize Allahın emri peygamberin kavli ile kızınız  züleyha’ yı oğlum asım umeyre istiyorum.”
Bakışımı  kaldırdığımda  göz göze  geldik asım umeyr, bir insana bu kadar mı yakışır  ben ne kadar şefkat  gözlerle  baksam , onun gözleri  ateş  saçıyordu.

“ Adet gereği  züleyha ya da sorayım.”

Ne anne , ben zaten utanıyorum  ne diyeceğim  ben asım hocayı  seviyorum  kabul  ederim ama asım hoca  benden nefret  ediyor.  Şu  var yok istemiyorum  ama o gider dizilerdeki cümle  aklıma  geldi yaşasın  diziler biraz güldüm  asım hoca deli gibi  baktı bana bende cevabımı  verdim.

“ siz daha iyi bilirsiniz anne.”

Bu da çok mu resmî  olmuştu  acaba ,  ama iş  işten  geçmişti  ağzımdan  çıktı  bile.
“ o zaman hayırlısı olur inşAllah verdim gitti.”

Şuan  bağıra  bağıra  mutluktan ağlayasım var ama bana hâlâ  sinirli bakıyordu.
Ikimizde ayağa  kalktık  annelerin ellerini öptük annesi alyans yüzük  çıkardı  biz onunla yan yanaydık  heycanlanmıştım.

Yüzükler takıldı  hâyır duaları  edildi.
Gitmişlerdi  bende odama geçtim  rahat  kıyafetler  giyindim  elimdeki yüzüğe  baktım  bu söz  yüzüğümdü ve asım hocaylaydı ben onun, oda benim sözlümdü mutluluktan  nasıl  uyuyacaktım ben saat 23:45’di telefonumu  elime aldım film izlemek  istedim. Açtım  rastgele  film izlemeye  başladım.
Filmin sonlarına  doğru  gelmiştim  bana mesaj geldi  tanımadığım  bir numaraydı.
Mesaja baktım.

“ o evlilik olmayacak  annene söyle  istemiyorum  diyeceksin benim eşim olamazsın sen hak etmiyorsun.”

Hak etmiyorsun 
Hak etmiyorsun 
Hak etmiyorsun...

Yüreğimde bir sızı oluştu  ben seviyordum işte  yetmez miydi ? Olmaz mıydı?
Mesaj atsam mı ? Yoksa atmasam mı ? Aklıma  gelen  cümle ile

“ Aileler karar vermiş  ben bir şey  diyemem.”
Yazdım
Anında  mesaj gelmişti.

“ İstesen hayır  diyebilirsin ama o evlilik olmayacak  oldu diyelim  yüzümü  dahi göremeyeceksin.”

Mesaja bir şey  yazmadım  sadece içimdekileri dökmek  istiyordum.
Masama geçtim  beyaz bir kağıt  ve kalem aldım

Benim için inanması çok zor inan; ama hayatımda ilk kez gerçekten sevebileceğim, bağlılığı sadakati hissedebileceğim, gözüm arkada kalmadan güvenebileceğim birini, yani seni buldum. Sen benim bugüne kadar ki en iyi halimsin. Sana çok güçlü bir bağlılık hissediyorum. Kalbimde bambaşka bir his var senin sayende. Bunun için sana teşekkür ederim ve umarım bu hislerimiz, ikimiz için çok daha güzel günlerin kapısını aralar. Sen benim umudum, gülen yüzüm, yarınlarım olacaksın inanıyorum . Umarım hayallerimi tamamlayan kişi de sen olursun. Seni seviyorum asım umeyr  iyi ki seni tanımışım.

Her zaman seninle olmak ve sıcaklığını, verdiğin güveni yanımda hissetmek istiyorum.

Yazdıklarım bitti tarihîni yazdım  ve dolaba koydum.
 Uyumaya çalıştım  olmuyordu  gözüme  uyku girmiyordu   saate baktığımda  02:20 ‘yi gösteriyordu.
Uyumam lazımdı  kendimi zorlaya zorlaya uykuya dalmıştım.
Odamda  sesler geliyordu, biri vardı odamda uyandım gece  lambasını  açtım  odamdaki kişi  asım umeyr di. Uyandığımı görür  görmez  boğazıma  yapıştı.

Beni boğuyordu , ellerimle engellemeye çalışıyordum ama nafile  yavaş  yavaş  bilincim kapanıyordu, Nefesiz  kalmıştım.

 “ÖLÜYORUM”....

Bölüm  nasıldı  ? Beğendiniz mi ?

Sizce diğer  bölümde  neler olur ?

Arkadaşlar  beğeni ve yorum  gelirse   çok  mutlu edersiniz  🥰
Yanlışım  varsa Afolla 🌻🌻🌻

ZÜLEYHAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin