16. YIKILIŞ

789 20 9
                                    

Merhaba arkadaşlar Uzun bir aradan sonra yeni bölüm geldi

Nasılsınız iyi misiniz ???

Keyifli okumalar

🌻

🌻

Sabah ezanın  sesiyle uyandım, gözlerimi yavaş yavaş açtığımda yanı başımda asım umeyr vardı artık gerçek anlamda eşiydim onun. İlk zamanlar ne kadar utansam da korksamda  çekinsem de   şimdi sığınacağım  tek liman , herşeyim oldu. iyikim  oldu.

Ben onu incelerken oda gözlerini  araladı gülümsedik.

" Hayırlı sabahlar züleyham."

" Hayırlı sabahlar hayatım."

Oyalanmadan kalktık banyoya geçtik sırayla abdestimizi aldık seccademizi aldık namazımızı kıldık uzun uzun duamızı ettik seccademizi kaldırdık kuran-i kerimi aldık yarim saate yakın okumaya başlamıştık bile....

Okumamız bittiğinde mutfağa geçtim kahvaltımızı hazırlamaya başladım , asım umeyr de gelmişti yardım etmeye. Onunda yardımıyla kahvaltımızı hemen hazırlamıştık masaya oturduk sessizce  kahvaltımızı yaptık.
Bittiğinde masayı toparladık bulaşıkları yıkadım asım umeyr de hazırlanmıştı.

" Ben  çıkıyorum züleyham Bir şey olursa mutlaka ara."

" Tamam  ararım sen merak etme, Allaha emanet ol."

" sende Allaha emanet ol züleyham."
Alnımdan öptü ve gitti.

Ne kadar uzağa  gitmesede özlüyordum  her an yanımda olsun istiyordum  akşam olmasına çok vardı Şu an bile özlemiştim ahh aşık olmak hem güzel özlemi çok zor canım sıkıla sıkıla süpürge makinasını çalıştırdım bütün odaları süpürdüm.

İşim bittiğinde mutfaktan  1 bardak su aldım sevdeyi aramak içinde telefonumu elime aldım ama 10 tane bilemedigim bir numaradan cevapsız arama vardı  kimdi ki bu ?

Umursamadım sevdeyi aradım

Çalıyor.....

" nasılınız züleyha hanım?"

" Çok şükür iyiyim sizler nasılsınız sevde hanım?"

" çok şükür. Züleyha  canım arkdaşım bomba haberim var  ev bakmaya gideceğim  bugün sende gelsene?"

" yaa çok güzel olur ama umeyr  den  izin almam lazım."

" tabii sen iznini al ara beni hemen bekliyorum."

" Tamam haber edicem."

Dedim ve kapattım telefonu
Şimdi sıra aramaktaydı ama ben nasıl arayacaktım , acaba müsait mi hem ara demişti çekinecek bir durum yok ki züleyha o senin eşin yabancı değil ki ?

Kendimi güzel bir motive ettikten sonra aramaya başladım.

Çalıyor......

" Efendim züleyham."

" müsait miydin?"

" Evet evet müsaitim."

" şey benim arkdaşım sevde ve annesi buraya taşınıcaklardı  bu mahallede ev bakmaya çıkacak da bende gidebilir miyim."

" Evet züleyham  gidebilirsin ama dikakt et olur mu ? Bir şey olursa hemen ara."

" teşekkür ederim hayatım."

ZÜLEYHAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin