10. NİKÂH

1K 32 14
                                    

Merhaba arkadaşlar
Keyifli okumalar

🌻

🌻

Eve girdik hemen

" Aç mısın sevdem?"

" Birazcık."

" Hemen hazırlıyorum."

" siz neredeydiniz?"

" uzun mesela sevde anlatsam inanmazsın bile."

" Sen böyle diyorsan demek ki önemli anlat bakalım."

" Baştan anlatıyorum o zaman."

Sevde pür dikkat dinlemeye başladı.

" Bizim yine her zamanki gibi kermes vardı.
Camide imam hoca vardı adı asımdı aslında asım umeyr'miş neyse ben görür görmez sevmeye başladım, aşık oldum diyebilirim. Ama bana bakmadı uzak durdu hatta laf bile söyledi. Kermesin başladığı gün annem bana görücü geleceğini söyledi ama benim aklım fikrim asım hocadaydı.
Anneme diyemedim , kermesin bitmesine 3 - 4 gün kalmıştı, asım hoca yoktu sesine hasret kaldım , yüzüne hasret kaldım her ezan okunduğunda yüreğim sıcacık olurdu ama o yokken yüreğim parçalanırdı.
Kermes bitmişti bittiği gün de görücüm gelecekti , istemiyordum ama annem çok istiyordu, görücüler geldi ve o kişi asım hocadaydı, asım umeyr.
Şaşkındım ama o sinirliydi benim gibi erkekleri beğendiği bir kızdım istemezdi bunu biliyordum. Neyse işte şimdi de onlar da misafirdik, ben evden çıkarken o da arkamdan geldi gece yalnız başıma olmam uygun değilmiş."

" Vay be züleyha sence asım hoca senden neden kaçıyor , sinirli?"

" Benim davranışım , giyimim ve sosyal medyada tanınıyor olmam erkeklerin beğenmesi."

" Bak işte züleyha kendin söylüyorsun bu cami hocası evleneceği kişi nasıl olmalı kafasında belirtmiştir. Bir cami hocası , erkeklerin tanıdığı erkeklerin kızla hayal kurduğu dinine önem vermediği bir kızla evlenir mi ? Evlenmez."

" Sevde evet öyle ama ben kimse ile konuşmuyorum , sevgilim bile olmadı ki."

" Ama züleyha evlendiniz diyelim , bu ileride sorun olarak çıkar karşınıza lütfen sağlıklı düşün ben sana hep dedim sosyal medyayı sil gerek yok bu dünyada bizi oyalamaktan başka çare sağlamıyor."

" Haklısın sevde."

Üzülmüştüm kafamı eğmiştim.

" Sen de asım hoca ile evlenmek ve kalbini huzurla dolmasını istiyorsan kendini düzeltmelisin ve değiştirdiğine inanmalısın eğer ki seviyorsan şu an sosyal medyadaki hesaplarını kapatırsın seçim senin ?"

Telefonumu elime aldım hiç tereddüt etmeden ınstagram hesabımı kapattım , bazı gereksiz numaraları sildim Eylül ve Buğlemin de bana iyi bir şey katmıyorlardı. Bazı kişileri engelledim. Ve rahatlamıştım omuzlarımdan sanki bir yük kalkmıştı.

" Bu işte bitti sıradaki görevimiz senin tesettürüne dikkat etmen , tesettür deyince sadece başörtün değil , bol kıyafetler de giyinmen değil evet bunlarda var ama tesettürü araştıracaksın hadi şimdi başla bakalım."

Hemen laptop'u aldım tesettür nedir? yazdım ve araştırmaya başladım.

Elbise vücut hatlarını belli etmeyecek şekilde bol olmalıdır. Kadının dar elbise giymesi dinimizce yasaklanmıştır. Vücut hatlarını belli eden dar elbiseler giyen kadınların "giyinik çıplak" ve "cehennemlik" olduğunu peygamberimiz hadisinde haber vermektedir.

ZÜLEYHAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin