#07

134 9 0
                                    

«Όπα όπα γιατί χάθηκα... Εσείς είστε βρικόλακες;» ρώτησα την Martha, τον Stefan και τον Damon.

«Ναιπ» απάντησε ο Damon και οι άλλοι απλά κούνησαν τα κεφάλια τους καταφατικά.

«Εσείς είστε Original βρικόλακες;» είπα στον Elijah και τον Kol και κούνησαν τα κεφάλια του.

Ο Elijah ήταν κάπως θλιμμένος.

«Που σημαίνει;» ρώτησα.

«Είμαστε από την οικογένεια τον πρώτων βρικολάκων που υπήρξαν. Είμαστε οι πιο μεγάλοι από όλους και οι πιο δυνατοί» εξήγησε ο Kol και κούνησα το κεφάλι μου.

«Εσύ είσαι;» ρώτησα την Maria.

«Τριβρίδιο. Μάγισσα, λυκάνθρωπος και βρικόλακας» είπε, ευτυχώς με εξήγηση γιατί δεν ήξερα τι στον διάολο σήμαινε το τριβρίδιο.

Τι ονόματα είναι αυτά;

Και υπάρχουν και μάγισσες, ποιος θα μου το έλεγε;

«Εσύ;» ρώτησα τον Klaus.

«Original υβρίδιο. Είμαι ο μεγαλύτερος βρικόλακας αλλά είμαι και μισός λυκάνθρωπος» εξήγησε.

«Και εσύ λυκάνθρωπος σκέτο;» ρώτησα τον Isaac και κούνησε το κεφάλι του.

«Οκ κατάλαβα» είπα.

Στο κεφάλι μου ήταν όλα λίγο μπερδεμένα βέβαια.

Ακόμα να πιστέψω πρώτον πως υπάρχουν όλα αυτά τα πλάσματα που άκουγα σε μύθους κλπ και δεύτερον ότι βρίσκομαι ανάμεσα τους.

«Υπάρχουν και άλλοι;» ρώτησα έπειτα και κοιτάχτηκαν μεταξύ τους.

«Οι Hale είναι λυκάνθρωποι. Εκτός από την Malia που είναι were-coyote» είπε ο Stefan.

«Και εμένα που είμαι βρικόλακας. Δεν πήρα τα γονίδια του λυκανθρώπου και έτυχε να γίνω βρικόλακας πριν αρκετά χρόνια» είπε η Martha.

«Ο αδερφός μου είναι chimera. Μισός λυκάνθρωπος και μισός were-coyote. Μόνο που δημιουργήθηκε έτσι, από επιστήμονες. Δεν τον δάγκωσε κανείς ούτε πήρε γονίδια» είπε η Maria, αναφερόμενη στον Theo.

«Ο McCall είναι λυκάνθρωπος και αυτός» είπε ο Isaac.

«Και αυτός από πριν;» ρώτησα εννοώντας το αγόρι που με χτύπησε.

«Αυτός είναι ο Stiles. Κανονικά, είναι ένα αδύναμο ανθρωπάκι. Ένα πνεύμα όμως, το Nogitsune, τον έχει κυριεύσει. Δεν έχει νύχια ή δόντια, είναι όμως πολύ δυνατό και τρέφεται από το χάος, την διαμάχη και τον πόνο» είπε ο Elijah και έβαλα το χέρι μου στο μέτωπο του.

ravishing darkness. Where stories live. Discover now