Δύο μήνες αργότερα
Έφτιαξα την γραβάτα του Stefan και πέρασα τα χέρια μου στα μαλλιά του για να τα φτιάξω.
«Klarisa, νομίζω γίνεσαι υπερβολική» είπε αγανακτισμένος.
«Καθόλου. Σήμερα σε γνωρίζει η οικογένεια της κοπέλας σου» είπα και χαχάνισε.
«Ξέρω τους Hale εδώ και πάνω από έναν αιώνα. Και αν όχι τον Peter συγκεκριμένα, τους προγόνους του»
«Δεν με νοιάζει. Σήμερα είναι το δείπνο της γνωριμίας. Πρέπει να είσαι τέλειος»
Έπιασε τα χέρια μου από τους καρπούς και τα κατέβασε, πηγαίνοντας το κεφάλι του στο πλάι σαν να με ρωτάει "σοβαρά τώρα;" με ένα μόνο βλέμμα.
«Καλά. Άσε με τουλάχιστον να φτιάξω μια τελευταία ατέλεια» είπα και ξεφύσηξε, αφήνοντας τα χέρια μου.
Έγλυψα τους δείκτες μου και έστρωσα τα φρύδια του.
Έβγαλε κατευθείαν τα χέρια μου από πάνω του.
«Ίου! Πας καλά; Αυτό είναι αηδία!» φώναξε σαν μικρό παιδάκι και άρχισε να σκουπίζει τα φρύδια του με τις παλάμες του.
«Μίλησε ο βρικόλακας...»
«Γιατί το έκανες αυτό;» ρώτησε.
«Τα φρύδια σου είναι σαν θάμνοι και πεταγόντουσαν οι τρίχες πέρα δώθε. Δεν φαινόταν ωραίο. Άσε με να στα φτιάξω λίγο» είπα και έγλυψα τον αντίχειρα μου και τον έτεινα μπροστά.
«Όχι! Δεν θέλω το DNA σου πάνω μου!» φώναξε ενώ απομακρυνόταν.
«Παρόμοιο DNA έχουμε! Έλα εδώ τώρα και σταμάτα να φέρεσαι σαν μικρό παιδάκι»
«Όχι. Πήγαινε ετοιμάσου. Θα φτιάξω μόνος μου τα φρύδια μου» είπε και ξεφύσηξα.
«Εντάξει. Αν δεν είναι ωραία όμως, θα στα γλύψω κιόλας αν χρειαστεί» είπα και έφυγα πάνω.
Είχα βαφτεί ήδη απαλά, μου έμενε μόνο να ντυθώ και να φτιάξω λίγο τα μαλλιά μου.
Ο Stefan ήθελε και εμένα μαζί του, εκτός από τον Damon.
Λέει πρέπει να είναι όλη η οικογένεια μαζί σε ένα τέτοιο δείπνο.
Το κινητό μου χτύπησε και πήγα στο κομοδίνο μου να το πάρω.
"Baby💕" διάβασα στις επαφές και το σήκωσα.
«Έλα αγάπη»
«Τι κάνεις μωρό μου;» άκουσα την βαριά φωνή του Elijah μου.
«Ετοιμάζομαι για το δείπνο στους Hale» είπα, ανοίγοντας την ντουλάπα.
YOU ARE READING
ravishing darkness.
Vampire•••ℛℯℊ𝓇ℯ𝓈𝓈𝒾ℴ𝓃 𝓉ℴ 𝓉𝒽ℯ 𝓂ℯ𝒶𝓃: 𝒩ℴ 𝓂𝒶𝓉𝓉ℯ𝓇 𝒽ℴ𝓌 𝒷𝒶𝒹 𝓉𝒽𝒾𝓃ℊ𝓈 ℊℯ𝓉 ℴ𝓇 𝒽ℴ𝓌 ℊℴℴ𝒹... ℐ𝓉 𝓌𝒾𝓁𝓁 𝒶𝓁𝓌𝒶𝓎𝓈 ℊℴ 𝒷𝒶𝒸𝓀 𝓉ℴ 𝓉𝒽ℯ 𝓂𝒾𝒹𝒹𝓁ℯ••• *Οι χαρακτήρες, της ιστορίας, προέρχονται από τηλεοπτικές σειρές και ταινίες όπως:...