«Isaac...»
«Καταλαβαίνω ότι είναι ίσως λίγο... Απότομο. Αλλά πάντα μ' άρεσε η παρέα σου. Και με έσωσες και αυτούς τους δύο μήνες νιώθω πιο κοντά μαζί σου από ποτέ. Δεν ξέρω πως το κάνεις αυτό, αλλά σε ερωτεύομαι όλο και περισσότερο μέρα με την μέρα»
«Isaac. Ήμουν ερωτευμένη μαζί σου για πολύ καιρό. Το θέμα είναι... Τα συναισθήματα μου δεν έχουν ανοίξει για κάποιον λόγο. Δεν ξέρω πως και γιατί. Αλλά δεν νομίζω πως γίνεται να προχωρήσει όλο αυτό ενώ έχω κλειστά συναισθήματα...» είπα και έσκυψε το κεφάλι του δυσαρεστημένος.
«Καταλαβαίνω»
Klarisa's p.o.v.
«...Και μου πετάγεται μετά από την άλλη πλευρά και ευτυχώς η Cora ήταν εκεί και τον απώθησε» συνέχισε την ιστορία του ο Peter.
Μου θυμίζει τον Klaus ώρες ώρες. Και τον Elijah, βασικά.
«Ναι. Του είχα καρφώσει τόσο δυνατά τα νύχια στο στήθος που μπορούσα να νιώσω την καρδιά του να χτυπάει ελάχιστα χιλιοστά μακριά» συμπλήρωσε η Cora.
«Πρέπει να ήταν απίστευτο...» είπα άβολα και ήπια μια γουλιά από το κρασί μου.
«Ωχχ, Klarisa, ξέχασα ότι δεν έχεις βρεθεί ποτέ σε τέτοιες μάχες. Σε κάναμε να νιώσεις άβολα, μήπως;» ρώτησε ο Derek απολογητικά.
«Όχι όχι, κανένα θέμα. Συνεχίστε. Εγώ πρέπει να πάω λίγο στο μπάνιο» είπα και σηκώθηκα.
«Κάτσε, θα σε πάω εγώ» είπε η Martha και σηκώθηκε επίσης.
Κούνησα λίγο το κεφάλι μου και προχωρήσαμε προς ένα άλλο δωμάτιο.
«Ελπίζω όντως να μην είχες κανένα θέμα με την όλη συζήτηση. Η οικογένεια μου μπορεί να γίνει...αηδιαστική, πολλές φορές» είπε η Martha και χαχάνισα.
«Σιγά ρε. Λες και οι δική μου είναι καλύτερη. Ειδικά ο Damon. Μην μιλήσω για τους Mikaelson. Το μόνο πράγμα για το οποίο μιλάει όλη η μέρα ο Klaus είναι για βασίλεια και αίμα. Ο Kol για αίμα και σεξ» είπα και γέλασε.
«Δεν σε πειράζει ο Kol που μιλάει έτσι μπροστά σου;» με ρώτησε σοβαρή.
«Όχι. Γιατί να με πειράζει; Είμαστε πολύ κοντά. Κολλητάρια, ξέρεις. Τον αφήνω να πίνει και το αίμα μου όταν πεινάει, αλλά μην το πεις ούτε στα ξαδέρφια μου ούτε στον Elijah. Δεν θα τους αρέσει, το ξέρω» ψιθύρισα και ξαφνιάστηκε.
«Γιατί τον αφήνεις; Σε έχει ψυχαναγκάσει μήπως;» ρώτησε ανήσυχη.
«Όχι. Είμαι σίγουρη ότι τον άφησα την πρώτη φορά και τον έχω αφήσει και τις υπόλοιπες. Ούτως ή άλλως, με ρωτάει πριν πιει»
YOU ARE READING
ravishing darkness.
Vampire•••ℛℯℊ𝓇ℯ𝓈𝓈𝒾ℴ𝓃 𝓉ℴ 𝓉𝒽ℯ 𝓂ℯ𝒶𝓃: 𝒩ℴ 𝓂𝒶𝓉𝓉ℯ𝓇 𝒽ℴ𝓌 𝒷𝒶𝒹 𝓉𝒽𝒾𝓃ℊ𝓈 ℊℯ𝓉 ℴ𝓇 𝒽ℴ𝓌 ℊℴℴ𝒹... ℐ𝓉 𝓌𝒾𝓁𝓁 𝒶𝓁𝓌𝒶𝓎𝓈 ℊℴ 𝒷𝒶𝒸𝓀 𝓉ℴ 𝓉𝒽ℯ 𝓂𝒾𝒹𝒹𝓁ℯ••• *Οι χαρακτήρες, της ιστορίας, προέρχονται από τηλεοπτικές σειρές και ταινίες όπως:...