#50

94 7 6
                                    

1 εβδομάδα αργότερα

Klarisa's p.o.v.

Μπήκα μέσα στο δωμάτιο του Kol και πετάχτηκε από το κρεβάτι του.

«Τι συμβαίνει;» ρώτησε περίεργος.

«Σόρρυ, ξέχασα να χτυπήσω. Θυμάσαι που λέγαμε ότι ίσως οι Argent να έχουν να κάνουν με κάτι; Εε λοιπόν η Allison Argent με κάλεσε σε πάρτι σήμερα το βράδυ στις 10. Λέει ότι θέλει να κάνει κάτι σαν σχολικό χορό πριν τις καλοκαιρινές διακοπές και σκέφτηκα γιατί όχι; Είναι ευκαιρία να ψάξουμε για την Maria!»

Σηκώθηκε από το κρεβάτι με ενωμένα φρύδια.

«Όπα όπα, κάτσε. Από που κι ως πού σε κάλεσε μια Argent σπίτι της;» ρώτησε μπερδεμένος.

«Την είχα γνωρίσει πριν κάποιον καιρό και μιλάμε καμιά φορά. Αν και νομίζω καλεί όλο το σχολείο»

«Και να έχουν την Maria, δεν νομίζω πως θα την κρατάνε σπίτι τους. Και θα ετοιμάζουν και πάρτι» είπε.

Ναι, έχει ένα δίκιο, δεν λέω.

«Μπορεί να μην βρούμε την Maria, αλλά κάποιο στοιχείο για το που μπορεί να την έχουν» πρότεινα και φάνηκε σκεπτικός.

«Δεν ξέρω, Klarisa, και πάλι. Δεν είναι πολύ εύκολο;»

«Καθόλου εύκολο! Σταμάτα να βρίσκεις δικαιολογίες» είπα και ξεφύσηξε.

«Καλά. Θα πάω εγώ άμα είναι» είπε και γούρλωσα τα μάτια μου.

«ΤΙ ΠΡΑΓΜΑ; Όχι! Θα έρθω και εγώ!»

«Klarisa, μην πεισμώνεις. Είναι επικίνδυνο. Δεν θέλω να πάθεις κάτι»

«Τίποτα δεν θα πάθω. Ούτως ή άλλως, εμένα έχει καλέσει, όχι εσένα. Μαζί θα πάμε!» είπα αποφασιστικά.

«Θα πάτε που;» ρώτησε ο Elijah και γύρισα να τον κοιτάξω στην πόρτα.

«Πότε γύρισες;» ρώτησα χαμογελαστή και ήρθε κοντά μου με ένα μικρό χαμόγελο επίσης.

Τον αγκάλιασα σφιχτά και μου άφησε ένα φιλί στο μέτωπο, πριν απομακρυνθώ λίγο.

«Πριν λίγο και σας άκουσα εδώ πάνω να μιλάτε. Λοιπόν, που θα πάτε;» ρώτησε και κοίταξα για μια στιγμή τον Kol και έπειτα αυτόν.

«Η Allison Argent κάνει πάρτι και σκεφτήκαμε ότι ίσως βρούμε κάποιο στοιχείο για το που είναι η Maria, αν αυτοί την έχουν κρατούμενη» είπα.

«Ωραία, άσε τον Kol να πάει»

«Αυτό είπα και εγώ» μπήκε ο Kol στην συζήτηση και κοίταξα και τους δύο με ανοιχτό το στόμα.

ravishing darkness. Where stories live. Discover now