#36

112 8 0
                                    

Σηκώθηκα από το κρεβάτι, ενώ ο Elijah παρέμεινε για λίγο ξαπλωμένος με τα χέρια του πίσω από το κεφάλι του.

Μπήκα στην ντουλάπα και πήρα ένα σετ εσώρουχα, μια γκρι φόρμα και ένα άσπρο φούτερ.

Βγήκα πάλι στο δωμάτιο και ο Elijah κούμπωνε εκείνη την ώρα το παντελόνι του.

«Ντύσου επιτέλους, δεν μπορώ να σε βλέπω άλλο γυμνή. Θα χρειαστεί να πάμε για 3ο γύρο» είπε για πλάκα και χαχάνισα.

Φόρεσα το εσώρουχο και το σουτιέν μου.

Έβαλα και τα ρούχα μου, την ίδια ώρα που ντυνόταν και αυτός.

Πήρα την γραβάτα του από το πάτωμα και την πέρασα γύρω από τον γιακά του.

Την έδεσα, ενώ αυτός με παρατηρούσε με ένα μικρό χαμόγελο.

Μόλις τελείωσα, την τράβηξα για να τον φέρω κοντά μου.

Τον φίλησα απαλά και αυτός ανταπέδωσε, βάζοντας τα χέρια του στην μέση μου.

«Ήταν υπέροχο» ψιθύρισα, διακόπτοντας το φιλί μας.

Χαμογέλασε απλά, χωρίς να μου πει τίποτα.

Πήγαμε προς την πόρτα και βγήκαμε στον διάδρομο.

Κατεβήκαμε έως το σαλόνι αλλά κανείς δεν ήταν εκεί.

Ο Elijah κοίταξε τριγύρω. Νομίζω άκουγε.

«Είναι στην πίσω αυλή» είπε.

Ευτυχώς. Θα άκουσαν αρκετά λιγότερα έτσι.

Βγήκαμε έξω και μας κοίταξαν.

Ο Stefan με την Martha αγκαλιασμένοι σε ένα καναπεδάκι, ο Kol σε μια πολυθρόνα με την Maria να κάθεται στο πόδι του και να είναι κάπως αγκαλιασμένοι, και ο Klaus με τον Damon σε ένα άλλο καναπέ.

«Πως ήταν τα εσώρουχα;» ρώτησε ο Klaus πονηρά, σηκώνοντας τα φρύδια του.

Κάτι μου λέει ότι αυτός άκουσε αρκετά.

«Πολύ όμορφα» απάντησε ο Elijah σοβαρός.

«Ελάτε, καθίστε. Εγώ πάω να φέρω ακόμα bourbon» είπε ο Damon και σηκώθηκε.

Πήγε μέσα και καθίσαμε στον καναπέ, με εμένα να καταλήγω ανάμεσα στον Elijah και τον Klaus.

Ο Stefan συνέχισε να μιλάει με τον Kol για κάτι που δεν καταλάβαινα.

Ο Elijah μπήκε επίσης στην συζήτηση.

Η Martha με την Maria μιλούσαν μόνες τους για άλλο θέμα εντελώς.

Ο Klaus ακούμπησε τον αγκώνα του πίσω μου και έφερε τον καρπό του στον ώμο μου, με την παλάμη του να εξέχει μπροστά.

ravishing darkness. Where stories live. Discover now