«ΟΧΙ!» φώναξε ο Elijah.
Ο Brett έφυγε γρήγορα, αφήνοντας με να πέσω.
Ο Elijah με έπιασε, ευτυχώς, πριν χτυπήσω κάτω.
Με ακούμπησε στο δάπεδο, απαλά, και όλοι μαζεύτηκαν γύρω μου.
Ακούμπησα την πληγή μου αλλά σταμάτησα κατευθείαν, λόγω του πόνου.
Ο Elijah δάγκωσε τον καρπό του.
«Όχι! Μην της δώσεις αίμα!» τον σταμάτησε ο Klaus και αυτός τον κοίταξε.
«Θα πεθάνει αν δεν της δώσω» του απάντησε.
«Δεν θα πεθάνει...» μουρμούρισε, σχεδόν.
«Έχεις τρελαθεί; Δεν βλέπεις την αιμορραγία;»
«Θα γιατρευτεί» είπε και τον κοίταξα ξαφνιασμένη.
Ναι έτσι ξαφνικά θα γιατρευτώ.
Δεν πάει καλά.
«Niklaus, ό,τι είναι να πεις, πες το τώρα! Δεν έχουμε χρόνο» του φώναξε.
Έσκυψε το κεφάλι του και έπειτα με κοίταξε.
«Θα γίνεις λυκάνθρωπος» είπε και άνοιξα το στόμα μου.
«ΤΙ ΠΡΆΓΜΑ;» φώναξα.
Κάποιος μου κάνει πλάκα.
«Δεν γίνεσαι λυκάνθρωπος μόνο μέσω γονιδίων. Την δάγκωσε ένας Alpha. Μέχρι αύριο θα έχει γιατρευτεί και θα γίνει μια υπέροχη beta» εξήγησε και δάκρυα άρχισαν να τρέχουν από τα μάτια μου, άθελά μου.
«Αγάπη μου, μην κλαις. Θα σε βοηθήσουμε» είπε ο Elijah και χάιδεψε το πρόσωπο μου, σκουπίζοντας τα δάκρυα μου.
«Αν και σε κάθε πανσέληνο θα προσπαθεί μας σκοτώσει όλους» είπε ο Damon ειρωνικά.
«Όχι απαραίτητα. Μπορώ να την κάνω υβρίδιο. Θα έχει πλήρη έλεγχο. Πρέπει πρώτα, όμως, να μεταμορφωθεί» είπε ο Klaus.
Πως γίνεται να είναι τόσο ψύχραιμοι;
«Θα τα δούμε όλα αυτά στην πορεία. Δεν την πάμε σπίτι τώρα;» είπε ο Kol.
Ο Elijah με σήκωσε στα χέρια του, αμίλητος.
Πέρασα τα δικά μου, γύρω από τον αυχένα του.
Έτρεξε πολύ γρήγορα και μέσα σε λίγα δεύτερα είχαμε φτάσει έξω από την είσοδο του σπιτιού του.
Άνοιξε την πόρτα και μπήκε μέσα.
Με έβαλε να ξαπλώσω στον καναπέ.
Κάθισε δίπλα μου και έφερε το χέρι του στο κεφάλι μου.
«Όλα θα πάνε καλά» ψιθύρισε, χαμογελώντας, και άρχισε να μου χαϊδεύει τα μαλλιά.
YOU ARE READING
ravishing darkness.
Vampire•••ℛℯℊ𝓇ℯ𝓈𝓈𝒾ℴ𝓃 𝓉ℴ 𝓉𝒽ℯ 𝓂ℯ𝒶𝓃: 𝒩ℴ 𝓂𝒶𝓉𝓉ℯ𝓇 𝒽ℴ𝓌 𝒷𝒶𝒹 𝓉𝒽𝒾𝓃ℊ𝓈 ℊℯ𝓉 ℴ𝓇 𝒽ℴ𝓌 ℊℴℴ𝒹... ℐ𝓉 𝓌𝒾𝓁𝓁 𝒶𝓁𝓌𝒶𝓎𝓈 ℊℴ 𝒷𝒶𝒸𝓀 𝓉ℴ 𝓉𝒽ℯ 𝓂𝒾𝒹𝒹𝓁ℯ••• *Οι χαρακτήρες, της ιστορίας, προέρχονται από τηλεοπτικές σειρές και ταινίες όπως:...