#21

106 8 0
                                    

«Βασικά, ο μικρός μου αδερφούλης είναι λίγο μπερδεμένος. Απλά ενθουσιάζεται εύκολα. Αν είναι πραγματικός έρωτας, τα συναισθήματα ανοίγουν. Εσύ Kol, ήθελες απλά σεξ και δίμηνες σχέσεις» είπε ο Elijah και ο Kol στριφογύρισε τα μάτια του.

«Τι ξέρεις εσύ από έρωτα; Δεν έχεις ερωτευτεί ποτέ» του απάντησε, κοιτώντας τον.

«Γιατί, έχεις ερωτευτεί εσύ;» του είπε ο Elijah.

«Όχι αλλά δεν είμαι εγώ το θέμα» είπε και κάθισε κανονικά στον καναπέ.

«Αν ήσουν ερωτευμένος αυτή την στιγμή, θα είχαν ανοίξει να συναισθήματα σου. Αντιθέτως, σπαταλάς τον χρόνο μιας νεαρής κοπέλας που αξίζει πολλά περισσότερα από έναν τρελάρα που δεν νιώθει τίποτα για αυτή και μπορεί να την σκοτώσει οποιαδήποτε στιγμή!» ύψωσε την φωνή του.

Εγώ πάγωσα λίγο στα λόγια του.

Νιώθω πως έχει δίκιο, για κάποιον λόγο.

«Kol, μην μπλέξεις την Klarisa σε αυτό» είπε ο Elijah, προσπαθώντας να μην φωνάξει.

«Γιατί; Επειδή ξέρεις ότι έχω δίκιο; Τι μπορείς να της προσφέρεις; Τίποτα απολύτως!» φώναξε, δείχνοντας με.

Εγώ δεν μίλησα.

Δεν ήξερα καν τι να πω.

Ο Elijah σηκώθηκε γρήγορα και τον κόλλησε στον τοίχο, κρατώντας τον από τον λαιμό.

Ο Kol χαμογέλασε ειρωνικά.

«Δεν θέλω να σου κάνω κακό, αδερφέ μου. Αλλά ξεπερνάς τα όρια κάποιες φορές» του είπε ο Elijah.

«Θες να τσακωθούμε για μια κοπέλα, που στην πραγματικότητα δεν σημαίνει τίποτα για εσένα; Σοβαρά τώρα;» τον ρώτησε και ο Elijah έσκυψε λίγο το κεφάλι του.

«Έλα λοιπόν. Χτύπα με. Να δει και η ίδια ότι δεν θα δείξεις έλεος, αν δεν σε σταματήσω ο ίδιος. Δεν αισθάνεσαι τίποτα για κανέναν. Ούτε για αυτή, ούτε για τα αδέρφια σου. Κανέναν!» του φώναξε.

«Kol, ούτε εσύ νιώθεις κάτι. Μαζί κλείσαμε τα συναισθήματα μας όταν πέθανε η μητέρα» του είπε ο Elijah ήρεμος και έσκυψα, για λίγο, το κεφάλι μου.

«Εγώ δεν κοροϊδεύω κανένα κοριτσάκι, όμως. Δεν πουλάω έρωτες και βλακείες. Τι πιστεύεις πως κερδίζεις με όλη αυτή την ιστορία; Ακόμα κι αν ερωτευτείς την Klarisa και ενεργοποιήσεις τα συναισθήματα σου, δεν έχετε μέλλον και το ξέρεις. Είναι θνητή και είσαι βρικόλακας. Κάποια στιγμή θα θέλει να παντρευτεί, να κάνει παιδιά. Κάποια στιγμή ΘΑ ΠΕΘΆΝΕΙ» φώναξε και ξεροκατάπια.

ravishing darkness. Where stories live. Discover now