#44

92 8 0
                                    

Χαιρετήσαμε και τους τελευταίους και ο Kol έκλεισε την πόρτα.

Το δείπνο τελείωσε πριν λίγο. Η ώρα πλέον 3 τα ξημερώματα.

Ο Elijah ενημέρωσε τα ξαδέρφια μου πως θα με πάει αύριο σπίτι μου, αν και δεν νομίζω πως τους πειράζει και τόσο να μην με έχουν στα πόδια τους.

Πλέον είχαμε μείνει μόνο ο Elijah, εγώ, O Klaus, ο Kol και η Maria.

Η Maria έφερε το κουτί της από πάνω και κάθισε στον καναπέ.

«Δεν το άνοιξες ακόμα;» ρώτησε ο Kol και κάθισε δίπλα της.

«Όχι, ήθελα να το ανοίξουμε μαζί» είπε χαρούμενη και αυτός της χαμογέλασε.

Κοίταξα τον Elijah για μια στιγμή και έπειτα πάλι αυτούς, ένα μικρό χαμόγελο στα χείλη μου.

Είμαι σίγουρη ότι αυτοί θα εκτιμήσουν πολύ περισσότερο το δώρο της Martha.

Ανοίγοντας το κουτί, το στόμα της άνοιξε από ενθουσιασμό.

Άφησε το καπάκι δίπλα και σήκωσε τις χειροπέδες, οι δικές τους με φούξια γούνα.

Ο Kol ήταν αρκετά ξαφνιασμένος με το δώρο, ενώ η Maria ιδιαίτερα χαρούμενη.

«Και εσάς αυτά σας έδωσε;» με ρώτησε χαμογελαστή.

Κούνησα το κεφάλι μου καταφατικά.

«Έχουμε λεοπάρ γουνάκι, μπορούμε να ανταλλάξουμε αν θες» είπα ειρωνικά.

«Ναι αμέ!» απάντησε χαρούμενη, χωρίς να καταλαβαίνει τον σαρκασμό μου.

«Κάποια δεν είναι τόσο χαρούμενη με το δώρο της...» είπε ο Klaus, πίνοντας μια γουλιά από το whiskey του.

«Βασικά, δεν ήταν και τόσο άσχημο. Η συμπεριφορά "κάποιου" όμως ήταν» είπα, προσπαθώντας να μην φωνάξω, και μαζεύτηκα στην θέση μου, κάποια εκατοστά δίπλα στον Elijah.

«Σοβαρά τώρα; Θα αρχίσεις την παρανοϊκή αυτή συζήτηση μπροστά στα αδέρφια μου και την Maria; Νόμιζα το λύσαμε το θέμα» με ρώτησε θυμωμένος.

«Εμείς δεν έχουμε πρόβλημα...» είπε η Maria, κοιτώντας τα δύο άλλα αδέρφια.

«Τι θέμα υπάρχει;» ρώτησε σοβαρός ο Klaus, λες και είναι σύμβουλος γάμου.

Δεν είναι καν τόσο σοβαρό το θέμα μας, αλλά τέλος πάντων.

«Ο Elijah λέει δεν με βλέπει ως "γυναίκα"» είπα και αυτός ξεφύσηξε.

«Δεν το εννοούσα έτσι όπως το πήρες εσύ!»

«Μια χαρά το πήρα. Λέει είμαι ένα "κοριτσάκι" και είμαι εύθραυστη και άλλα τέτοια»

ravishing darkness. Where stories live. Discover now