#51

140 9 2
                                    

Βγήκα πάλι στον κεντρικό χώρο του πάρτι και κοίταξα τριγύρω;

«Θα συνεχίσουμε να ψάχνουμε ή όχι;» ρώτησα αλλά δεν πήρα καμία απάντηση.

Κοίταξα τριγύρω και είδαπως ο Kol δεν ήταν πουθενά δίπλα μου. Μα καλά, που πήγε;

Άρχισα να ψάχνω τριγύρω αλλά δεν έβρισκα κανένα ίχνος του.

Η Allison πέρασε μπροστά μου με ένα ποτό στο χέρι. Χόρευε ανέμελα στην μουσική και τραγουδούσε.

«Έιιιι, Klarisa, είσαι καλά; Δεν σε βλέπω να διασκεδάζεις» φώναξε. Νομίζω πως έχει πιει αρκετά, από τον τόνο της φωνής της. Κούκλα και έτσι, πάντως.

«Εμμ έχεις δει μήπως τον Kol;» ρώτησα. Χρειάστηκε να το επαναλάβω πιο δυνατά, αφού στην αρχή δεν με άκουσε.

«Αααα τον Kol... Εμμμ νομίζω βγήκε πριν λίγο έξω» απάντησε.

«Τέλεια. Ευχαριστώ πολύ» είπα βιαστικά και πέρασα δίπλα της.

Ένιωσα να μου πιάνει τον καρπό και γύρισα να την κοιτάξω.

«Όλα οκέυ;» ρώτησε ανήσυχη. Κούνησα καταφατικά το κεφάλι μου.

«Ναι ναι, μια χαρά. Συγγνώμη αλλά πρέπει να φύγω. Χάρηκα που σε είδα» είπα και έφυγα γρήγορα.

Προχώρησα προς την έξοδο, περνώντας ανάμεσα από τόσους νέους να βρωμοκοπάνε αλκοόλ και ιδρώτα.

Βγήκα έξω και η μουσική πλέον δεν χτυπούσε τα τύμπανά μου.

Άκουσα συνεχόμενες κόρνες και κοίταξα τριγύρω, μέχρι που βρήκα το αμάξι του Kol.

Ήταν στην θέση του οδηγού και χτυπούσε το τιμόνι με δύναμη.

Τα μάτια του κλειστά και το πρόσωπο του απόλυτα νευριασμένο. Δεν μπορώ να τον καταλάβω ώρες ώρες. Τι τον έπιασε έτσι ξαφνικά;

Πλησίασα ανήσυχη αλλά δεν με παρατήρησε δίπλα του στο παράθυρο. Συνέχιζε απλά να ρίχνει μπουνιές

«ΈΙ ΈΙ, ΣΤΑΜΆΤΑ» φώναξα και ακούμπησα τον ώμο του. Τον ταρακούνησα δυνατά για να καταλάβει την παρουσία μου.

Σταμάτησε το όλο ξέσπασμα και γύρισε να με κοιτάξει. Τα μάτια του με εξέτασαν και το σαγονι του σκλήρυνε.

«Τι έπαθες; Συνέβη κάτι;» ρώτησα ανήσυχη και έβγαλα το χέρι μου από πάνω του.

«Τίποτα. Μπες μέσα. Θα σε πάω σπίτι» είπε σοβαρός και γούρλωσα τα μάτια μου.

«ΤΙ ΠΡΑΓΜΑ? Γιατί; Αν δεν θες να ψάξουμε άλλο, έλα να κάτσουμε για το πάρτι απλά. Και αν πιεις αίμα από κάποιον δεν θα πω κάτι στην Allison. Στο ορκίζομαι» σχεδόν τον παρακάλεσα να κάτσουμε. Δεν βγαίνω τόσο συχνά τελευταία και ένα πάρτι δεν με χαλάει καθόλου, κι ας είναι στους Argent.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jul 15, 2021 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

ravishing darkness. Where stories live. Discover now