פרק 22
נסעתי למשרד, לא כי חששתי, אולי קצת אבל בעיקר להבין את העניין ולנסות לסרב לעזוב את העבודה שלי.
רציתי להמשיך, כי התרגלתי למקום, כי למרות הכול דין היה נחמד למעשה ובעיקר לא רציתי לחזור לישראל, הכול עדייו הפחיד אותי.
כשנכנסתי לבניין לא היה אדם שלא הביט בי ועקב אחרי מעשי, אומנם על עיניי סוככו משקפי שמש גדולים, אך זה לא הקל על המצב שבו כמעט כל אדם בבניין נעץ בי עיניים.
הרכנתי את ראשי כלפי מטה בזמן שחיכיתי למעלית.
"דניאל?" מישהו קרא לי מאחורי.
הסתובבתי כדי לראות את ליאו עומד בחיוך .
"אל תתרגשי, כל יומיים בערך יש שערורייה חדשה וכולם ישכחו ממך." הוא אמר לי בקריצה והנחתי שהחוסר נוחות שלי היה ברור לעיני כולם, מה שכמובן מגדיל את חוסר הנוחות שאני חשה.
ליאו חולק איתי מעלית והוא שולח אליי חיוכים מרגעים, החיוך גורם לתחושה רגועה יותר לצוף בתוך שלל התחושות המאוד לא מרגיעות שאני חשה.
"למה אתה כאן?" שאלתי, אולי להתמקד במשהו אחר יעזור לי להירגע.
"האמת? אני לא יודע, איתן ביקש שאני יעבור במשרד, אולי אנחנו נחליף את השעות, שלי ושלך, את יודעת בגלל כל מה שקורה וככה יהיה פחות אפשרות לתפוס אתכם שוב." הוא השיב, ליאו היה ישיר מאוד, לפעמים זה היה מרגיע ולפעמים זה לא, אבל היה אפשר לסמוך על הכנות שלו וזה היה דבר מבורך בסוף.
"אני מקווה שלא יפטרו אותי." אמרתי את חששותיי בקול, ליאו שידר מן עוצמה שקטה כזו שאפשר לסמוך עליה.
"אני לא חושב שזה יקרה," הוא אמר ברצינות ושבב קל של חיוך עלה על פניו "את יודעת אם יפטרו כל אדם שגורם לשערורייה לא יישארו אנשים בחברה."
דבריו הקלו על דאגותיי וחייכתי לעברו בהכרת תודה.
המעלית נפתחה בקומה ושנינו יצאנו משם.
צעדנו יחד למשרדו של איתן, אך לפני שנכנסו הוא יצא ממנו בסערה "בואו איתי." הוא אמר ולא הוסיף עוד, הוא המשיך לצעוד ואנחנו צעדנו אחריו, זה היה ברור שהמצב רוח שלו לא היה נהדר ולא העזנו לומר מילה.
הוא צעד בהחלטיות לתוך משרדו של ג'קסון ופתח את הדלת בסערה, ג'קסון לא נראה במצב רוח יותר טוב ממנו.
ללא ספק נכנסנו למארתו של האריה וקרב הולך להתחולל כאן, אולי הייתי צריכה לבחור יום אחר להגיע.
הוא הביט בנו ואמר "יופי שכולכם כאן, אפילו לא הייתי צריך להתקשר." התיישבתי וחיכיתי שהוא ימשיך לדבר, כי בכל מקרה לא נראה שהוא ייתן למישהו אחר לדבר.
"את מפוטרת." הוא הצביע עליי ולפני שהפסקתי לומר משהו נוסף הוא הוסיף "ולבנתיים ליאו אתה לוקח את המשמרות שלה עד שנמצא מישהו אחר."
YOU ARE READING
Always
Romance✯הסתיים✯ M×W ספר שני בדואט "הנצח". 1. Never 2.Always אי אפשר לקרוא את הסיפור הזה ללא הסיפור הראשון בדואט. וודאו שאתם קוראים את הדואט לפני הסדר. סדרת הבחירה קשורה לדואט הנצח. לא היה לי סיכוי לאהבה, בהתחלה לא האמנתי בה, ושסוף סוף התחלתי להאמין, חשבת...