פרק 15

37 4 0
                                    

פרק 15 

"אוקי, את מילאת שולחן שלם עם כול המשקאות שלך עוד שנייה אני צריך לגרד אותך מהרצפה." שמעתי גערה מהאדם שעמד לצידי.

הראייה שלי הייתה מעורפלת וגם המחשבה שלי, על מי הוא דיבר?

ניסיתי להבין.

הבטתי אליו והזזתי את פניי מצד לצד, לא, זה לא גרם לי לראות אותו בצורה ברורה יותר.

הבטתי אליו "מי אתה?" שאלתי.

"פאק, כמה שתית? את זוכרת איך את השם שלך?" הוא נשמע מעורפל יחד עם המוזיקה וקול שלו נשמע מקוטע.

"בטח," צרחתי הרמתי את ידיי למעלה בתנועת ניצחון ולאחר מכן והושטתי יד לעברו "אני דניאל סיירה ומי אתה?"

הוא לחץ את ידי, אך לא שחרר ומשך אותי אליו, נתקלתי בגוף הקשה שלו "פאק," הוא הניח את ידו על כתפו "אני הגבר שהגעת איתו, יקירה, ואני עומד עכשיו לשלוח אותך הביתה."

המילה הזו העציבה אותי כל כך, ודמעות עלו בעיניי "אני לא יודעת איפה זה הבית." השבתי בקול רווי עצב והתיישבתי על הרצפה.

"שיט, הכול בסדר, בואי נלך מכאן, בסדר?" הוא שאל בקול רך ורכן מעליי.

"טוב," הנהנתי, קולי נשמע כמו קולה של ילדה קטנה שהתרצתה, סוף סוך והושטתי את ידי למעלה, הוא עזר לי לקום על רגליי.

"ואוו, העולם מסתובב." אמרתי שהרגשתי שהייתי בטוח קרוסלה, הכול הסתובב סביבי, הושטתי יד קדימה לאחוז במשהו אבל לא הצלחתי הכול ברח תחת ידי.

"לא העולם, רק המוח, בואי נצא מכן כבר." קולו החל להישמע חסר סבלונות והוא גער בי, נתתי לו למשוך אותי החוצה בעוד חייכתי ונגעתי בכמה גברים בדרכי החוצה.

מה? אף אחד לא היה אומר משהו אם זה היה גבר.

"את יכולה להפסיק לשלוח את היד שלך לכל מקום?" הוא בסוף נעצר מולי וקירב אותי כך שיכולתי לראות בברור את עיניו, היה שם רגש מאוד חזק, מה זה היה?

המשכתי להזיז את ראשי מצד לצד, כדי להבין איזה רגש ראיתי בעיניו.

כעס! ידעתי שאני אעלה על זה בסוף!

איזה חכמה אני!

לאחר שיצאנו לאוויר הלילה הקריר והתחלתי לרעוד וג'ס הכניס אותי בחזרה לרכב שלו, טום ישב שם ונראה די סביר, מצד שני כולם נראו לי סבירים.

"את בסדר?" הוא שאל והושיט את ידו אליי כדי שאתיישב.

"בטח, קצת אלכוהול, זה לא נורא." אמרתי עם ידים שעפו באוויר ונתקעו בתקרת הרכב "אווי," יבבת סבל עז את פי והבטתי לאגרופי שנראה בסדר למעט נקודות אדומות.

יכול להיות שדיממתי.

"אולי בסגנון של לרוקן חצי בר." טום אמר ומשך את ידי אליו "ולפצוע את עצמך תוך כדי, ממש בסדר."

AlwaysWhere stories live. Discover now