פרק 21
"הסרט הזה היה רעיון טוב." דין הכריז, אחרי שסיימנו את הסרט ובקבוק שלם של יין.
הוא פנה להביט בי ולקח כמה דקות עד שהוא הביט ששכבתי על הרצפה, הקור של הרצפה היה מנוגד לגופי שהרגיש כאילו הוא עלה בלהבות, אולי בגלל היין או בגלל שגופי היה חם במיוחד אך מצאתי את זה נוח.
"מה את עושה על הרצפה?" הוא הביט בי בהלם מוחלט.
חייכתי בחצי חיוך ועיניים עצומות "ממש נחמד לי כאן."
"את לא יכולה להמשיך להישאר שם, קומי, לכי לישון." הוא אמר.
"ללכת לישון, נשמע כמו רעיון טוב." הקול שלי נשמע מעט תלוש, אני מפנה את הגב אליו ומניחה את ידי תחת ראשי, לישון בהחלט נשמע כמו רעיון טוב.
"לא כאן!" הוא השיב בקול קשה, אבל לא אכפת לי מספיק כדי לשים לב, המשכתי לעצום את עיניי ולהמשיך לישון שם.
שמעתי שקלל מספר פעמים אך זה עדיין לא הניע אותי לזוז ממקומי, לבסוף הוא הניח את ידו מתחת לצווארי ואחרת מתחת לרגליי והרים אותי, מצמצתי בעיניי בהפתעה, אך לא היה לי מספיק כוח על מנת להילחם איתו.
בכל מקרה יכולתי לומר שהוא לא ינצל אותי, אומנם רבנו והתווכחנו ללא סוף אך הוא שנא ניצול, וגברים שניצלו נשים תמיד גרמו לו לרצות לתקוף אותם והכניס אותו לאין סוף בעיות אבל זה לא מנע ממנו להמשיך לעשות זאת.
"אתה בסדר." אמרתי פתאום וחבקתי את צווארו.
וכשפתחתי את עיניי, גל ישב לצידי וליטף את שערי, החיוך המוכר התנוסס על שפתיו וכמעט בכיתי.
"גל, גל." קראתי באושר צרוף בכאב.
התרוממתי והנחתי את ידי על פניו "גל." דמעות עלו בעיניי, וחיבקתי אותו בחוזקה, הנחתי את ראשי על הכתף שלו ובכיתי.
"גל, התגעגעתי אלייך כל כך." מלמלתי, לאחר מכן התנתקתי והבטתי שוב בפניו, רציתי לגעת בו כל כך "בבקשה תחזור, אני כל כך מתגעגעת אלייך."
כנראה זה היה חלום, אבל גם אם זה חלום התכוונתי להחזיק בו בחוזקה, לא רציתי לשחרר אותו "לא ראיתי אותך כל כך הרבה זמן." אמרתי שוב וכרכתי את ידי סביב צווארו, אם זה חלום יכולתי לפחות לטעום שוב את שפתיו.
נישקתי אותו בחוזקה, היה לו טעם של יין או שזה אולי היה בכלל הטעם שלי, לא אכפת לי, כל עוד אוכל להחזיק בו עוד קצת הייתי מסוגלת לתת הכול.
נישקתי שוב לשפתיו, רציתי להיות קרובה אליו כל כך, התגעגעתי אליו וכל מה שנשאר לי זה הזיכרון שלי.
הלוואי והייתה לי עוד הזדמנות לגעת בו, לחבק אותו, אפילו רק יום אחד כדי להגיד לו עד כמה אני אוהבת אותו, עד כמה הוא חסר לי.
YOU ARE READING
Always
Romansa✯הסתיים✯ M×W ספר שני בדואט "הנצח". 1. Never 2.Always אי אפשר לקרוא את הסיפור הזה ללא הסיפור הראשון בדואט. וודאו שאתם קוראים את הדואט לפני הסדר. סדרת הבחירה קשורה לדואט הנצח. לא היה לי סיכוי לאהבה, בהתחלה לא האמנתי בה, ושסוף סוף התחלתי להאמין, חשבת...