פרק 19
לאחר שינה ארוכה, שני כדורי אספרין, מקלחת ארוכה וארוחה טובה הרגשתי הרבה יותר טוב, אך בהחלט לא ציפיתי לשבעים ואחת שיחות ובערך שלושים הודעות.
לזה בהחלט לא ציפיתי, זה היה מפתיע במיוחד.
פתחתי כדי לראות שרוב השיחות והודעות התקבלו דווקא מדין.
היו שני הודעות מג'ס ששאל 'שמעתי שיצאת, איפה את?' והודעה נוספת מספר שעות אחרי 'שמעתי מה קרה, תחזרי אליי שאדע שאת בסדר.'
זה חימם את ליבי, הוא דאג מצד אחד אך לא גרם לי להרגיש חוסר נוחות על מה שקרה.
טום שלח לי שלוש הודעות, שניים בקשו לדעת איפה הייתי ומדוע עזבתי. והודעה האחרונה הייתה מנוסחת בדומה לזו של ג'ס הנחתי שהוא עדכן אותו.
מצאתי לי כאן חברי אמת, זה היה נחמד לדעת שאלו היו האנשים סביבי.
איתן שלח לי הוגעה ושאל לשלומי וביקש לדעת מה אירע.
טיילור, ריי, וליאו כל אחד מהם שלח לי הודעה קצרה ששואלת לשלומי ומאחלת לי בריאות.
ושאר הודעות היו מדין שהחליט לשלוח לי הודעה כל עשר דקות במספר השעות האחרונות, בנוסף לשיחות שאותם עשה כל כמה דקות.
תהייתי אם סוף העולם הגיע שהוא התקשר ושלח הודעות בצורה הזו.
לטיילור, ריי, וליאו שלחתי הודעה קצרה והודתי להם על התעניינות, והחלטתי להתקשר קודם לג'ס.
"היי, דניאל, טוב לשמוע ממך, ממש דאגתי!" שמעתי את חיוכו של ג'ס כשעניתי.
"היי, אני בסדר, טוב לשמוע ממך, מה שלומך?"
"אני מעולה, אבל אנחנו לא מדברים עליי, לא?" הוא צחק "תני לי להוסיף את טום לשיחה, הוא דאג לך גם, אבל לא רצה להטריד אותך."
"אוקי." השבתי.
לאחר כמה צלצולים טום ענה "היי, זה דחוף, אני באמצע פרוי-"
ג'ס קטע אותו בצהלות שמחה "טום, זו דניאל, היא התקשרה כדי להודיע שהכול בסדר איתה, אני בטוח שתוכל לפנות קצת מזמנך. "את המשפט האחרון הו אמר בתוכחה וקיוויתי שטום לא ייקח ללב ויפגע מכך.
"דניאל? איזה יופי! השמעי קול, מה איתך?" הוא נשמע שמח לשמוע זאת.
"אני בסדר, לא קרה שום נזק, הכול בסדר איתי, מה איתך טום? מה הפרויקט שלך הפעם?" שאלתי, הוא אהב לשתף על העבודה שלו, יותר על העיצוב שהוא התעסק מאשר כל השאר, וזה נשמע מעניין, הרעיוניות שלו לעיצוב תמיד נבעו ממשהו עמוק, איזה אידאל שהוא רצה להציג.
"האמת שאני עובד על פרויקט מעניין ממש, אני לא רוצה לספר יותר מידי כדי לא להרוס לכם, בכל מקרה, דניאל האם תסכמי להיות הדוגמנית שלי?" הוא שאל ותקווה שנשמע בקולו.
YOU ARE READING
Always
Romance✯הסתיים✯ M×W ספר שני בדואט "הנצח". 1. Never 2.Always אי אפשר לקרוא את הסיפור הזה ללא הסיפור הראשון בדואט. וודאו שאתם קוראים את הדואט לפני הסדר. סדרת הבחירה קשורה לדואט הנצח. לא היה לי סיכוי לאהבה, בהתחלה לא האמנתי בה, ושסוף סוף התחלתי להאמין, חשבת...