פרק 4

41 7 2
                                    

פרק 4 

טיילור הביט לעברי בחוסר אמון ולאחר מכן בהשלמה ומלמל "ניצחת, היית טובה."

חייכתי לעברו בזחיחות, קמתי מעל חזהו ועמדתי, הנחתי שאם אושיט את ידי זה יהיה העלבה כלפיו, לכן לא עשיתי זאת, אלא התרחקתי.

הוא הניח את ידו על הרצפה והתרומם בכוחות עצמו, במבטו היה שנאה אם כי גם ראיתי יותר הערכה.

אך גם ידעתי שהוא חש מבוכה, גברים תמיד היו נבוכים מכך שהצלחתי להביס אותם היו גם כאלו שהתבדחו שלא השתמשו במלוא הכוח שלהם או אף נתנו לי לנצח. כל אלו היה על מנת להחזיר מעט מהגאווה הפגועה שלהם.

בהתחלה כעסתי על כך אך עם משך הזמן למדתי להתעלם מכך, אם זה עזר להם להרגיש טוב יותר עם עצמם, למה שאלחם בכך? בסופו של דבר הניצחון היה בידיים שלי, זה לא היה משנה אם הם וויתרו לי, למרות שידעתי שלא.

טיילור הושיט את ידו קדימה ואמר "אני אשמח לעשות זאת שוב, ולא רק זה." הוא קרץ לעברי והרמז שלו די ברור, גיחכתי לעברו, יש לו גסות רוח ואומץ לב.

הבנתי שהסתירה שנתתי לו לפני שהתחלנו את הלחימה לא תהייה האחרונה, לא היה לו טקט בכלל, הנחתי שזה קשור למראה החיצוני שלו, הוא היה נראה טוב.

"אין לך בכלל נימוסים, אהה?" אמרתי והבטתי לעברו במיאוס "פעם הבאה הערה הזו תזכה אותך בסתירה, אבל הפעם, בוא נאמר שהכיתי אותך מספיק."

מבטי חלק לעבר הזכוכית ששם עמד איתן עם חיוך מרוצה על פניו וידיו שלובות על חזהו, לצידו באותה תנוחה עמד בחור עם שיער שהגיע עד הכתפיים ועיניים ירוקות בחנו אותי במבט סקרן, הגבר הזה היה מוכר.

הנחתי שזה לא היה אמור להדאיג אותי, הרי אנשים תמיד אהבו קרבות של אנשים אחרים, למזלי זה היה רק אדם נוסף ולא גדוד שלם שנצמד לזכוכית.

לקחתי את התיק שלי ויצאתי מחוץ לחדר, איתן התקדם לעברי לצידו צעד הגבר עם העיניים הירוקות, רציתי לבחון אותו מקרוב, הייתה לי הרגשה שפגשתי אותו לפני, לא עשיתי את זה כי זה לא מנומס.

הנחתי שאם זה לא הפריע לאיתן כנראה הוא הכיר אותו.

"זה מעולה." הוא אמר "לא ציפיתי למשהו אחר מרוני."

לפני שהוא הפסיק לומר משהו נוסף, הנדתי לעברו בחיוך ואמרתי "אם לא אכפת לך, אני הולכת להתקלח ולהחליף בגדים, יש מקום שבו אני אהיה אמורה לפגוש אותך?"

הוא חייך לנוכח העזות שלי, והשיב "בכניסה, אחכה לך בכניסה."

הוא עצר בעדי לפני שהספקתי ללכת ואמר "תכירי זה דין." הוא הצביע לעבר הגבר שעמד לצידו, במבט ארוך הצלחתי להבין סוף סוף שזהו הגבר שנתקלתי בו לראשונה במועדון, ידעתי שהוא היה מוכר לי.

AlwaysWhere stories live. Discover now