אפילוג

44 6 0
                                    

אפילוג 

שנה לאחר מכן.

יום הזיכרון לחללי מערכות ישראל ולחללי פעולות האיבה.

גל יקירי,

היום כשעמדתי מול הקבר שלך לא הייתי לבד הפעם, הפעם היה מישהו שהצטרף אליי, מישהו שהכרתי ונכנס לליבי, פעמים רבות אני מוצאת את הדמיון בניכם. אני תוהה לפעמים איך היה נראה המפגש שלכם.

אתה רגוע יותר ממנו ובעל אישיות נוחה יותר, הוא חמום מוח ולעיתים קרובות נקלע לקטטות, הוא לא אוהב לראות חוסר צדק והוא נלחם על זה.

הוא מפורסם, אתה יודע? מאלה שרואים בסדרות בטלוויזיה, ובסרטים בקולנוע.

אני מתגעגעת אלייך, אבל כול פעם שזה קורה יש לי אותו, הוא מנחם אותי, הוא שם למעני.

המקום שלך בליבי לא השתנה, הוא כנראה לנצח לא ישתנה, אני אמשיך לאהוב אותך.

אבל עכשיו אתה חולק את ליבי עם גבר אחר, יש שם מספיק מקום לשניכם.

שהלכת ועזבת אותי לבדי בעולם הזה חשבתי שהמזל שלי הסתיים בך, הוא התחיל בך, אתה שינית אותי אבל הוא גם הסתיים.

חשבתי שלעולם לא ייקח עוד מישהו את מקומך.

הייתי כול כך בטוחה בכך שלא הייתי ראויה עוד לאהבה, נועדתי לאהבה אחת בחיי והיא הסתיימה איתך.

סגרתי את לבי לכול אחד, אף אחד בעיניי לא היה ראוי בעיניי, אי אפשר להשוות אף אחד איתך.

אבל הבנתי שאי אפשר להשוות איתך, כי אתה היית האדם הזה ששינה אותי, זה שחלקתי את הרגעים היפים בחיי, זה שהעניק לי תקווה במקום הכי חשוך, זה שלא וויתר עליי שכולם עשו זאת.

אבל עכשיו אני יודעת, שאף אחד לא יהיה כמוך.

אבל אני לא צריכה מישהו שיחליף אותך כי זה לעולם לא יקרה, רק הייתי צריכה מישהו שיחלוק איתך את ליבי.

ומצאתי אותו, השם שלו הוא דין.

הוא שחקן באנגליה שהייתי השומרת ראש שלו, לא אהבתי אותו בהתחלה, רציתי רק לעשות את העבודה שלי ולהתרחק.

אבל לא הצלחתי, אני לא יודעת אם זה היית אתה או החלום שלי, אבל אתה ידעת טוב יותר, אתה תמיד יודע יותר ממני.

אהבתי אותו והוא אהב אותי.

הרגשות האלו, המורכבים מצד אחד והפשוטים מצד שני היו משהו שהיה לי כול כך קשה להבין במשך זמן ארוך.

לקח לי המון זמן להבין שלא תחזור יותר, ואולי אפילו היום אני עדיין לא מאמינה.

בדת שלנו יש דברים שונים, יש כאלו גם שמאמינים בגלגול נשמות או גן עדן.

אני לא יודעת במה אני מאמינה, האם אני מאמינה בדברים האלו?

אני לא יודעת, אבל אני כן רוצה להאמין במשהו אחד שלמרות הכול אנחנו ניפגש שוב.

פגשתי את ההורים שלך, הם מדהימים, הם אימצו אותי כבת ולמרות שאתה כבר לא כאן הם שמחו לראות את דין, הכרתי בניהם.

הם הזמינו אותנו להגיע לעיתים קרובות, אני לא יודעת אם אצליח אך הבטחתי שבכול שנה ביום הזה אני אהיה כאן.

לחלוק את הלב שלי נראה קשה, אך זה לא נכון.

זכיתי לאהוב וזכיתי לאהוב שני גברים מדהימים.

למרות הכול אני לנצח אזכור את מה שעשית עבורי ואת מה שהיית עבורי, בזכותך חיי הם כאלו, בלב שלי גדול כדי להכיל את האהבה שלי לשניכם, לנצח.

אני אוהבת אותך,

ואני מאמינה שניפגש שוב.

דניאל.

AlwaysWhere stories live. Discover now