פרק 8

44 7 0
                                    

♬אני מרגישה שהשיר הזה מתאים במאוד לשיר, מקווה שתהנו!♬

פרק 8

צחקקתי לעברו בזמן שמילאתי שוב את הכוס שלי בפעם הנוספת, הפעם עיניו היו מפוסקות אליו ובלי ששמתי לב הוא חטף מידי ורוקן את תכולתו בלגימה אחת.

הוא הביט בי והניח את הכוס על השולחן "תעני על השאלה שלי?"

"זה סוד." השבתי ומשכתי את הכוס לעברי "עכשיו אם לא אכפת לך אני אנסה לשכוח לזמן הקרוב, את כל מה שאפשר לשכוח."

*

לעזאזל עשיתי את זה שוב! התעוררתי עם כאב ראש נוראי, לא שזה היה יוצא דופן, הכרתי את הכאב הזה טוב מידי, הוא היה כדרך קבע אצלי מתלווה קבוע לכאב שבלבי.

כשניסיתי לטשטש את הכאב שבלבי, קיבלתי כאב אחר ורוב הזמן קיבלתי אותו בברכה הוא עזר לי להסית את תשומת הלב שלי למשהו אחר, אפילו אם זה היה לזמן קצר.

השגרה שלי אחרי לילה של התפרעות היה דומה, תמיד שתתי יותר מידי, התעוררתי במיטה זרה שם העברתי את הלילה עם גבר לא מוכר, וכמובן שזה התווסף כאב ראש חריף.

הפעם השגרה הזו השתנתה, התעוררתי בחדר שלי בבית מלון לבדי, הנחתי שדין עזב את חדרי לאחר שנרדמתי.

הושטתי את ידי לבקבוק המים ליד מיטתי, לאחר שהתרוממתי ורוקנתי את תכולתו בלגימות ארוכות, משכתי את הפלאפון לעברי, השעה הייתה קצת אחרי שמונה.

רציתי להילחץ, אבל לא היה בי כוחות, נשמתי עמוק והקמתי את עצמי מהמיטה, ורק לאחר מכן שמתי לב שיש לי הודעה חדשה.

צעדתי לעבר האמבטיה ופתחתי אותה, היא בישרה לי חדשות טובות, דין רשם שהלוח זמנים שלו יתחיל מהשעה עשר, לכן אין צורך שאגיע לפני.

לא ידעתי מה סיבה האמיתית מאחורי מעשיו ולמען האמת לא הזיז לי במיוחד, שמחתי שיהיה לי שעה נוספת לפני שאתחיל את היום שלי.

שטפתי את פניי, לקחתי כדור וחזרתי למיטה לי בזמן שכיוונתי את השעון המעורר לעוד שעה, נרדמתי שוב.

התעוררתי כשהרגשתי טוב יותר, אך ידעתי שגופי יצטרך יותר משעה אחת נוספת על מנת לחזור לתפקוד התקני שלו, מה שאומר שכרגע עמדתי להסתמך על הרבה מייקאפ ואדוויל.

הרכב של דין אסף אותי מהמלון, הנהג הציג את עצמו בפניי שמו היה ריי. וחיכנו יחד לדין.

*

הפלאפון שלי צלצל על המסך הופיע שמו של איתן, עניתי מיד.

"היי," עניתי וחיכיתי למוצא פיו, הנחתי שהייתה לו מטרה אם הוא התקשר אליי.

"היי דניאל, איך את מסתדרת?"

"בסדר, אין משהו מיוחד, יש משהו שאתה צריך ממני?"

AlwaysWhere stories live. Discover now