פרק 13
הבטתי לעברו, לא ידעתי אם הוא שאל או אמר, הבטתי בו מופתעת, לא ציפיתי שהוא יגיד את זה.
"אתה רציני?" שאלתי.
הוא הרים את מבטו והביט אליי כלא מבין ואמר "את לא כאן לבד? זה יותר נחמד לאכול ארוחה עם מישהו מאשר לאכול לבד."
"אוקי," אמרתי בהרמת גבה "למה אתה רוצה שאני אוכל איתך."
הוא משך בכתפיו ופנה להביט בצלחת שלו "את מבשלת מעולה." ובכך סיים את הדיון.
השאלה המשיכה להטריד אותי גם אחרי ששכבתי במיטה והבטתי לעבר התקרה, לבסוף נרדמתי.
*
הפלאפון שלי צלצל בקול מעיר אותי ליום חדש, השעה הייתה מוקדמת, רציתי לחזור לדירה שלי ולהתארגן שם.
ולכן הלכתי בשקט בדירה והשארתי מכתב קצר לדין בנוסח הזה.תודה רבה שאפשרת לי להישאר כאן למרות שזו תהיה הפעם האחרונה, היה נחמד לחלוק איתך ארוחת ערב, חזרתי לדירה שלי, נתראה בקרוב.
ישבתי ברכב של רוי וקראתי ספר וחיכיתי שהוא יצטרף אלינו.
"מה שלומך הבוקר?" רוי פנה אליי.
סגרתי את הספר וחייכתי אליו "מעולה, מה שלומך?"
הוא הנהן "הכול בסדר, קרה משהו עם דין?"
הנדתי את ראשי "לא, הכול היה בסדר."
"אל תתני להתנהגות שלו להשפיע עלייך, לפעמים נראה כאילו אכפת לו מכל העולם ולפעמים זה מרגיש כאילו אכפת לו רק מעצמו, אני מניח ששניהם נכונים, אבל הוא לא תמיד שם לב שהוא פוגע באחרים."
חייכתי אליו ורכנתי קדימה והנחתי את ידי על כתפו "אל תדאג, אני לא נפגעת בקלות."
"בוקר טוב." קולו של דין נשמע, הוא העביר את מבטו בנינו והרים גבה "על מה אתם מדברים?"
"למה אתה רוצה לדעת?" שאלתי בחזרה.
הוא נכנס פנימה והניף את ידו "תשכחי ששאלתי."
*
עמדתי במרחק מסיום שהם צילמו שוב ושוב את הסצנות.
"בוקר טוב," הסתובבתי לראות את ג'ס מולי וחייך "מה שלומך, יקירה?"
"בוקר טוב," השבתי לו "יש משהו שרצית?"
הוא נאנח והושיט לעברי את אחת מהכוסות הקפה שהחזיק "אני הכנתי אותם בעצמי, אין כאן כלום."
לקחתי את הכוס מידו, הוא חייך וקרץ "תהני מהיום שלך, את יודעת איפה למצוא אותי אם תהיי במצב רוח יותר פטפטני." הוא עזב וחייכתי לגבו המתרחק, הוא היה נחמד, הרבה יותר מרוב האנשים כאן שנהגו בי כאילו הייתי שקופה.
"תודה." לחשתי וחייכתי אך הוא היה רחוק מכדי לשמוע אותי.
הבטתי לעבר דין שהיה במרכז העניינים, הוא עמד בצד, הוא לא היה צריך לצלם אך נשאר בסביבה ודיבר בלהיטות עם אחד מאנשי הצוות, זה היה מעורר קנאה באיזשהו אופן, הקרבה שלהם, הפתיחות והאופן שבו דיברו זה לזה נראה היה שכולם קרובים.
YOU ARE READING
Always
Romance✯הסתיים✯ M×W ספר שני בדואט "הנצח". 1. Never 2.Always אי אפשר לקרוא את הסיפור הזה ללא הסיפור הראשון בדואט. וודאו שאתם קוראים את הדואט לפני הסדר. סדרת הבחירה קשורה לדואט הנצח. לא היה לי סיכוי לאהבה, בהתחלה לא האמנתי בה, ושסוף סוף התחלתי להאמין, חשבת...