פרק 23
בהחלט החזירו אותי לעבודה, איתן התקשר כבר למחרת כדי להודיע לי זאת וגם ציין בפני שזה היה מעשיו של דין.
אבל לא יכולתי להתחמק מלהיות חברתו המזויפת, היה נראה שבקרוב גם כולם ידעו על כך, ובאופן רשמי אני אחזור לעבודה בתפקיד כפול.
אחרי מספר ימים קיבלתי את האישור המיוחל ויכולתי לחזור בחזרה לעבודה שלי, שמהרגע שנודע לאנשים על המערכת יחסים שלנו, הפכה להיות מייגעת יותר.
ולכן מצאתי את הפנים שלי ממלאות את המסך בזמן הריאיון של דין שהמנחה החליטה על דעת עצמה להציג אותי בפני צופיה בתור בת הזוג של דין.
הוא נראה מופתע ממעשיה ומזעזוע גם יחד. המבט הקר שלי תופס את מקומו על פניי וממלא את המסך מולי.
הם באמת עשו את זה, עיניי משדרות מסר אחד וברור, אני לא מעוניינת להיות חלק מזה!
ובעקבות החלטה זו, הסתובבתי ועזבתי את המקום.
המנחה קראה אחרי בתקווה שאעלה לבמה או לפחות אסמיק, אך היא לא השיגה דבר מאלו.
זה בהחלט רעיון גרוע ביותר להפוך אותי לחברתו של דין.
דין התנצל בפניה וקטע את הרעיון ורץ אחרי, עזבתי את החדר וכמעט טרקתי בפניו את הדלת.
"מה אתה עושה כאן?" שאלתי.
הוא הביט סביב, הרבה אנשים היו סביבנו והרבה מבטים ננעצו בנו.
"בואי נלך מכאן." הוא תפס בידי ולקח אותי בחזרה לרכב שלנו.
"הולך להיות יופי של תמונות עכשיו בכל אתרי החדשות." ציינתי בפניו "אולי כדאי שתחזור?"
"אני צריך להתנצל בפנייך ולא בפנייה, זה לא היה בסדר שהיא הציגה אותך כך בלי לומר לנו לפני, אני לא ידעתי על זה, אבל אני מצטער, הייתי צריך לצפות שהם יעשו זאת."
הופתעתי, הוא היה שחקן, הוא עשה זאת היטב והיה לו כישרון ללא ספק, הוא לא היה צריך אותי והעמדת פנים הזו עזרה לי לשמור את מקומי בחברה, אומנם זה התפרסם בכל מקום, אך זה לא עשה לו שום נזק. אך הוא עדיין רץ אחרי שעזבתי כי לא הייתי מסוגלת להיות חלק מכך, והוא אפילו התנצל.
הוא היה טוב לב, אולי יותר ממה שציפיתי וזה הפתיע אותי וזו לא הייתה הפעם הראשונה.
"זה בסדר, זה לא אשמתך." זו הייתה האמת, הוא לא היה צריך להתנצל על זה.
"אני חושבת שהם מחכים לך." הבטתי מחוץ לחלונות הרכב, הם באמת חיכו לו, מבטם היה נסער ומתנצל, זה כנראה גרם למהומה שהוא עזב כך.
"אבל הם לא כיבדו אותי בהתנהגות שלהם, אני לא מתכוון להמשיך ולהתראיין אם אין להם כבוד כלפיי והם עושים משהו נגדי, הם רצו להעלות את אחוז הרייטניג שלהם, עכשיו הם מוזמנים להשתמש בעזיבה שלי. ריי, בוא ניסע מכאן." דין פנה לריי, והוא נסע משם.
YOU ARE READING
Always
Romance✯הסתיים✯ M×W ספר שני בדואט "הנצח". 1. Never 2.Always אי אפשר לקרוא את הסיפור הזה ללא הסיפור הראשון בדואט. וודאו שאתם קוראים את הדואט לפני הסדר. סדרת הבחירה קשורה לדואט הנצח. לא היה לי סיכוי לאהבה, בהתחלה לא האמנתי בה, ושסוף סוף התחלתי להאמין, חשבת...