פרק 11

45 5 0
                                    

פרק 11

לא האמנתי שהתשובה הייתה מול העיניים והם פשוט לא ראו, כל כך מתאים להם לחפש את זה רחוק שזה היה קרוב כל הזמן הזה.

"אני יודעת לאן הוא הלך." הודעתי ברחבי הסלון, למילים שלי היו השפעה מידית מייד שסיימתי לומר היו סביבי ארבעה גברים סקרניים שלא הפסיקו לשאול שאלות.

"זה כאן." נופפתי בנייד שבידי.

איתן לקח את הנייד מידי "איך הצלחת לפתוח?" הוא שאל.

משכתי בכתפיי, נראה לי מיותר להסביר לו את התהליך הארוך שעברתי על מנת לפתוח את הנייד של דין.

"זה גאוני, הוא בטוח שם, ליאו וטיילור לכו עם דניאל לכאן, ריי תישאר כאן למקרה שהוא יחזור לדירה, אנא עדכנו אתנו אם משהו קורה, אני בכל מקרה מעוניין לברר מספר דברים נוספים."

הנהנתי לעברו ויצאתי מהדירה מלווה בשני גברים חסונים.

המועדון הסריח מסיגריות, מאלכוהול וסמים, הייתי בטוחה שהריח ידבק לבגדיי ולשערי עוד ימים ארוכים, קללתי את דין על כך שבגללו נכנסתי למקום הזה בלי אפילו סיבה ראויה מספיק.

ולי העבודה הזו לא זוהרת כפי שנשמעה בהתחלה, התחלנו לחפש בין אלפי הבליינים בן אדם אחד, אחד! זה עמד להיות קשה.
הייתי חייבת לפחות משקה אחד לפני שאתחיל לחפש את הגבר המשוגע הזה.

נגשתי לעבר הבר ובקשתי משהו חזק, לא עניין אותי במיוחד מה הברמן מזג לי לכוס, כל עוד זה היה חזק מספיק, זה טוב בשבילי.

אך לפני שאפילו הפסקתי לקחת לגימה אחת, מצאתי את מה שחיפשתי והוא היה עמוק בתוך קטטה.

"לעזאזל, הוא חייב לי כבר משקה שני, בקצב הזה אני לעולם לא אשתה בזמן הקרוב." מלמלתי לעצמי בזמן שדחפתי את המשקה שלי לבחורה שנתקלה בדרכי וצעדי לעבר הקטטה שכולם מיהרו להסתלק ממנה.

למה תמיד הוא בתוך קטטה או בדרך אליה כשפגשתי בו, זה כנראה המזל שלי.

המזל הזה גרוע ביותר! כל כך אסבול מזה.

"שלוש על אחד? לא נראה לי הוגן במיוחד." אמרתי בזמן שפסעתי בניחוחות לעבר המקום שבו עמד דין לבדו, מול שלושה פרחחים שהחליטו להחטיף לו כהוגן, דם טפטף על פניו אך הוא סרב להיכנע.

"עדיף שתישארי בחוץ, ילדה קטנה." אחד מהבחורים קרץ לעברי.

הרמתי את מבטי ונאנחתי "כן, גם אני הייתי רוצה, לצערי אני לא יכולה."

"אנחנו לא מכים בנות." אחד מהם אמר וציפה שפשוט אתנדף בדיוק כפי שהגעתי.

"יופי," חייכתי לעברו "זה הסתיים מהר יותר מכפי שציפתי."

"מה אמרת?" זעק השלישי, הוא התקדם עם אגרוף מונף.

"מפרים את המילה שלכם כל כך מהר? לא יפה." זה היה קל, זזתי הצידה, בעטתי בו ברגלו והוא קרס על הרצפה, זה היה קל להפיל מישהו שהיה עיוור מרוב כעס, הוא לא היה מחושב בצעדים שלו ועניין אותי רק להחטיף מכות.

AlwaysWhere stories live. Discover now