פרק 5

44 6 1
                                    

פרק 5

הוא התיישב למולנו, והוציא ערמת דפים מהמגרה בשולחנו והניח מולי "פשוט תחתמי על זה, ואת יכולה לצאת מהחדר שלי." הוא זרק לעברי את העט ודחף לעברי את הדפים.

"אני מעדיפה לדעת על מה אני חותמת, לפני שאני חותמת אליו." השבתי, הוא שלא נראה מרוצה במיוחד מתשובתי אך ידע היטב שהיה אמת בדבריי הוציא עותק נוסף והניח בפניי "זה עותק בשבילך, תוכלי לקרוא אותו אחר כך."

שילבתי את ידיי "אני מעדיפה לעשות זאת לפני החתימה."

"תוכלי לעשות זאת בחוץ, אני לבנתיים אדון במספר דברים עם איתן." הוא הניף את ידו וסילק אותי מחדרו, בזמן שגם דין יצא יחד איתי.

התיישבתי על הספה והתחלתי לקרוא, העיקר של כל הסעיפים היה שמירה על חשאיות בנוגע לעבודה שלי ואסור היה להדליף שום מידע.

כל השאר היה בנוגע למשכורת שלי, לכך שעבוד חצי שנה וגם לאחר שאעזוב אסור היה להדליף שום מידע בנוגע לעבודתי.

כל מה שאראה ואשמע אמור להיות סודי ושמירה על כך חשובה ביותר.

"זה מעניין?"

הרמתי את עיני וראיתי את דין שהביט בי בשאלה, חייכתי לעברו "מתברר שאתה יותר מידי חשוב להם, חצי מזה עליך."

הוא נשאן אחורה על הספה ושואל "לא ידעת את זה עד עכשיו?"

"עבדתי בשביל הצבא, לא בשביל אדם פרטי, בכל מקרה אני לא מתכוונת לגלות את הסודות שלך, אין לי שום עניין בכך."

הוא גלגל לעברי עט "לא תהיה לך בעיה לחתום, עם כך."

רכנתי קדימה וגלגלתי את העט לעברו "אני אחתום כשארצה."

הדלת נפתחה באותו רגע ואיתן עמד בכניסה "היה לך מספיק זמן?"

לקחתי את החוזה בידי והשבתי "הגעתי להחלטה."

"תרצי לשתף אותה איתנו?"

"וודאי."

נכנסתי פנימה וסגרתי את הדלת, הנחתי את החוזה מולם ואמרתי בחיוך "אפשר עט?"

ג'קסון הושיט לי את העט שהיה בידו "את חותמת?"

לקחתי מידו, לא עניתי לשאלתו אבל מעשי יספקו את התשובה, חתמתי והגשתי לו את החוזה.

"מעולה, תתחילי מהיום." איתן אמר והשאיר את החוזה החתום אצלו בזמן שהגיש לי את השני ולחש "שמרי על זה."

הוא הוביל אותי מחוץ למשרדו של ג'קסון בזמן שדין עדיין ישב מחוץ למשרד ונראה היה שהקליד משהו בטלפון שלו. חלפנו על פניו והמשכנו לאחד המשרדים האחרים, הוא פתח את הדלת והכניס אותי פנימה, המשרד הזה היה קטן מעט אבל מסודר בטוב טעם, החלון הפתוח שפך אור שמש פנימה, על השולחן שלו היו שתי תמונות בגבן עליי.
"בואי שבי, יש משהו שתרצי לשתות?" הוא שאל ומשכתי את הכיסא והתיישבתי.

AlwaysWhere stories live. Discover now