פרק 17
אך הגבר שנצמד אליי מוקדם קטע את השיחה שלנו וקילל ודחף את דין הישר אליי, איבדתי את האחיזה ונפלתי אחורה.
לשמחתי דין הצליח לעצור אותנו ברגע האחרון מקריסה על הרצפה בצורה מביכה למידי, בכך שהוא נעזר בבר והתרומם וגם החזיק בידי ומשך אותי אליו, נפלתי על חזהו אך זה לא גרם לו לזוז ולו מילימטר אחד.
נאנחתי והבטתי אליו, הוא הרים גבה ועדיין המשיך להחזיק בי, התרוממתי על רגליי וזזתי אחורה.
הייתי קרובה אליו מידי, והגוף שלי היה זקוק למגע הגיב כנואש.
אך מהר מאוד חזרתי למציאות המדהימה שבה הייתי נוכחת במיוחד שרוב האנשים התרחקו מאיתנו בצורה כמעט מופחדת.
הרמתי את עיניי, דין העביר את מבטו סביב ואחז בידי "בואי נסתלק מכאן."
"מה?" שאלתי בחוסר הבנה.
"בואי פשוט נלך מכאן." הוא לקח את ידי ואחז בה ובלי לשאול ולהסביר דבר נוסף הוא הוביל אותי הרחק משם. ידו אחזה את שלי וסירבה לשחרר גם שהרגשתי את אחיזתו היטב ותהייתי אם יישאר לי סימן אדום.
אך אם כל הקהל והצפיפות, החושך והעשן ככל הנראה הייתי מאבדת אותו אם הוא לא היה אוחז בי כך.
שחררתי את אחיזתו בי ונשענתי אחורה על הקיר ונשמתי עמוק, מאחר שפעם שעברה הסתבכתי עם התיק יד שלי, הפעם לקחתי רק ארנק קטן.
האוויר בחוץ היה נקי, נשמתי עמוק והוצאתי את הפלאפון שלי ושלחתי הודעה לג'ס וטום שעזבתי מכיוון שלא רציתי שידאגו לי.
"בוא נלך מכ-" אך לפני שסיימתי את המשפט הגבר השיכור עמד מולנו והוא נראה מפוקס יותר וגם כמה מחבריו הקיפו אותנו, שנאתי להיכנס לקטטות כאלה, זה תמיד הסתיים באותה דרך.
כן, גברים כל כך היו בטוחים בעצמם גם כשהיו שיכורים היו בטוחים שידם תצא על העליונה עם בחורה.
הם כנראה לא פגשו בחורה כמוני, אך תמיד יש פעם ראשונה, לא?
הכנסתי את הפלאפון לארנק והפעם הצטערתי שלא לקחתי תיק, הפעם בהחלט היה מועיל לי. שיהיה, בוא פשוט נסיים עם זה.
היו שש מהם ואנחנו היינו שניים, לא ידעתי מה לגבי דין אבל אני בהחלט הייתי שתויה, לעזאזל, הייתי צריכה לטפל בזה בעצמי.
מים היה מאוד יעיל כרגע, אבל מאחר שלא היו לי אותם אצטרך להתמודד עם מה שהיה לי, צמצמתי את עיניי וניסיתי להבין האם הגברים שמולי היו שיכורים או לא.
זה יהיה קל יותר אם הם היו שיכורים, אנשים שיכורים נהגו להעריך את עצמם יתר על המידה ובנוסף הייתה להם אשליה מסיומת של כוח, שכן היה קיים בהם, אך אם הצלחת להפילם מה טוב. כי ככל הנראה הם לא יצלחו לקום שוב לפחות לא מהר מספיק.
YOU ARE READING
Always
Romance✯הסתיים✯ M×W ספר שני בדואט "הנצח". 1. Never 2.Always אי אפשר לקרוא את הסיפור הזה ללא הסיפור הראשון בדואט. וודאו שאתם קוראים את הדואט לפני הסדר. סדרת הבחירה קשורה לדואט הנצח. לא היה לי סיכוי לאהבה, בהתחלה לא האמנתי בה, ושסוף סוף התחלתי להאמין, חשבת...