פרק 12

39 5 0
                                    

פרק 12

"מה אתה מתכוון לעשות?" שאלתי, הרמתי גבה בתגובה.

הוא חייך לעברי במסתוריות "מה נראה לך שאני הולך לעשות?" הוא רכן קדימה קרוב יותר.

"אין לי מושג." הגבתי, זה לא היה נכון, לפחות היה סוג של מושג מה הוא התכוון לעשות, אם כי קיוויתי בכל ליבי שזה לא יקרה וזה רק הדמיון הפרוע שלי והלב הדפוק שלי שהחליט על דעת עצמו, ללא סיבה נראית לעין להאיץ את פעימותיו.

"להחזיר לך." הוא השיב, לא הספקתי לתהות על משמעות המשפט שהוא אמר לפני שהוא תקף אותי בדגדוגים.

טוב, לזה באמת לא ציפיתי. אבל לא הפסקתי לצחוק, נפלתי מהספה והוא נראה חסר ביטחון לרגע וחושש ושאל "את בסדר?"

המשכתי לצחקק ולקח לי דקות ארוכות להירגע שהנהנתי אליו "כן, אני בסדר."

לא זכרתי את הפעם האחרונה שצחקתי ככה, אולי מתי שגל היה בחיים.

המחשבות על גל העלו דמעות בעיניי, הייתי חייבת לחזור לדירה שלי, לא יכולתי לתת לו לראות אותי בוכה מולו, שוב.

אבל הוא החליט על דעת עצמו שהוא לא מאפשר לי לחזור הביתה, לכן הוא אחז בידי כשהתכוונתי לעזוב.

הבטתי בו בתהייה והוא הביט לעבר החלון ולאחר מכן הביט אליי "את באמת מתכוונת לצאת עם המזג האוויר הזה."

כן, אפשר לחשוב-" נעזרתי שראיתי את המזג האוויר מהחלון, הגשם הוטח בחוזקה בחלון, הייתי עם חולצה קצרה וג'ינס "שיט." קללתי.

היה לי שני אפשריות, אחת לגלות לו שהבית שלי היה ממש לצדו ולסבול מכך לזמן ארוך, או לסבול הלילה ולהישאר כאן ופעם הבאה לשים לב ולהביא איתי ג'קט."

הוא הרים גבה לעברי, הוא ידע שהוא צדק, ואני ידעתי ששנאתי את האפשריות שלי, הייתי צריכה להישאר בבית ולתת לו להסתדר לבד, תמיד אני מסתבכת אתו.

נאנחתי "אני הולכת הביתה." הודעתי.

"ממש לא." הוא אחז בידי וסירב לשחרר, הוא נראה נחוש בדעתו, הבטתי בו במבט חודר אך הוא החזיר לי מבט זהה.

"את ממש לא הולכת במזג האוויר הזה, אם יקרה לך משהו איתן לא יסלח לי."

הנדתי את ראשי "אני אדבר עם איתן ואקח אחריות על עצמי, אתה לא צריך להיות אחראי עליי."

"את לא יוצאת מכאן!" הוא עמד מולי והוא נופף בידו מולי.

הבטתי בו בגבה מורמת "אתה שכחת מה קרה לאנשים שחשבו שהם מסוגלים להילחם מולי."

המשכנו לעמוד ולנעוץ מבטים זה בזה, לא התכוונתי לסגת ונראה גם שהוא לא, הפנים שלו נראו כמו שלט חוצות שעברו אליו רוחות סערה ולא רציתי להוסיף חבורות לאלו שכבר היו לו.

AlwaysWhere stories live. Discover now