"Yavaş olsana," sinirle çıplak omzuna vurduğumda inlemişti. "Acıtıyorsun."
"Chaeyoung bundan yavaşı yok, belim ağrıdı rahat dur." söylenerek onu engelleyen ellerimi tuttu ve hareketlerini hızlandırdı.
Bu olayın bir an önce bitmesini istiyordum ama o acıtmaktan başka bir şey yapmıyordu.
Eline aldığı çiçekli yara bandını dizime yapıştırıp derin bir nefes aldı ve sırt üstü çimenlere uzandı. "Şunun için yarım saattir tepindiğine inanamıyorum."
"Kocam değil misin?" dedim üstüme atlayan Hank'ı severken. "Katlanmak zorundasın, bak ben sana katlanıyorum."
"Kocan mıyım?" dudakları alayla kıvrılırken gözlerimi devirdim ve kucağımda ki köpeğe dikkat ederek yanına uzandım. "Beni sevdiğini söyle tam olsun."
"Senden nefret ediyorum," dedim kıkırdayarak. "Ama hakkını yemeyeceğim bazen hoşuma gidiyorsun."
"Öyle mi?" dört köşe olmuş bir hâlde bedenini yan çevirdiğinde yüzlerimiz birbirine hiç olmadığı kadar yakınlaşmıştı. "Mesela ne zaman hoşuna gidiyorum?"
"Şu an." dudağının üzerinde gezdirdiği dili duraksadığında bakışlarını bana çevirmiş ve seslice yutkunmuştu. Bunu beklemediği belliydi ama gerçek hislerimi saklamak için fazla yorgundum.
"Seni sevdiğimi falan düşünme hoşlanma sürem maksimum beş saniye falan." diye ekledim aklında oluşan yanlış düşünceleri önlemek adına.
"Tüh," dedi dilini damağına vururken. "Bilsem beş saniye geçmeden öperdim seni."
Hank beni bu durumdan kurtarmak ister gibi havlayarak Jungkook'un üzerine atladığında gülümsemiştim. Her ne kadar olanlardan haberi olmasada akıllı bir köpekti.
"Köpek bile seni sevmiyor Jeon." o üstünde ki köpeği kendinden uzaklaştırırken beklemediğim bir anda beni kendine çekmiş ve kolunu kafamın altından geçirmişti.
"Sen beni sevene kadar buradan ayrılmayacağız." dedi ve dudaklarını şakağıma bastırdı. Tiksinerek bakışlarımı yıldızlara çıkardığımda sert bir rüzgar esmiş ve saçlarımı karıştırmıştı.
"Eğer tüm yıldızları bana gösterirsen seni sevebilirim." durumun imkansızlığını bildiğinden omuzlarını düşürmüş ve yumruk yaptığı elini çimenlere vurmuştu.
O ve ben olarak kalacaktık. Biz kavramı ona ve bana oldukça uzaktı. Bu şehirde ben vardım o vardı ama biz yoktuk.
✿"Seni aldatıyor olabilir mi?" Lalisa kucağında tuttuğu cips paketini koltuğa bıraktığında umursamazca meyvelerimi yemeye devam ediyordum.
"Ne yapıyorsa yapsın," dedim son çileği de ağzıma atarken. "Hem sen nereden çıkardın bunu?"
Siyah saçlarını savurup kıkırdadığında gülmeden edememiştim. "Altıncı hislerim beni asla yanıltmaz kızım."
"O hislerden bende olsa Jungkook'la tanıştığım yere asla gitmezdim." ben içten içe o günün pişmanlığını yaşarken Lalisa kıkırdayarak yanıma gelmiş ve yanıma uzanmıştı.
"Dinle," dedi sessizce mırıldanırken. "Ne zaman eve gelse ilk seni öper sonra işlerini yapardı, şimdi suratına bile bakmıyor."
Haklıydı. Az önce yüzüme dahi bakmadan mutfağa girip yemeğini yemiş ve Lalisa'ya selam verdikten sonra odasına gitmişti.
Tuhaftı, normalde beni yalnız bile bırakmazdı salonda.
"İşleri kötüye gidiyordur belki," dedim çaldığı çikolatamı elinden alırken. "Beni aldatacak kadar zeki değil o."
"Ya kızım ne işi ne kötüsü bu adam öğretmen, her ay maaşını çatır çutur alıyor." yine haklıydı, devlet batmadığı sürece Jungkook'a bir şey olmazdı.
"Aramızın kötü olması işime gelir," dedim umursamaz bir tavırla. "Boşanırız bende okulumu bitirir ve bu cehennem Kore'yi terkederim."
Yanımdan kalkıp karşı koltuğa geçtiğinde saatlerdir bitiremediği cipsini kucağına çekmişti.
"Dene Chaeyoung," suratı ciddi bir ifade alırken yutkunmuştum. "Ona karşı daha dikkatli ol ve neler çevirdiğini kendi gözlerinle gör."
"Ya üzülürsem?" dedim sessizce. Onun bir şeyleri duymasından korkuyordum. "Öğreneceklerim ya beni paramparça ederse? Onu sevmemem beni yaralayamayacağı anlamına gelmez."
"Burada kapı gibi Jeon Lalisa var," dedi kıkırdayarak. "Senin için her şeyi yapabilirim."
✿
hello
bölüm kısa oldu biliyorum ama biraz ders çalıştıktan sonra diğer bölümü de atacağım zaten yarısı çoktan bitti bölümün
lan günde iki bölüm attım değerimi bilin :d
jeoncuğuma çok sövmeyin lan acıyorum ona
neyse bunlar fragman bubeyyyy daha filmi başlatmadım :')
ŞİMDİ OKUDUĞUN
you and i ʳᵒˢᵉᵏᵒᵒᵏ (düzenlenecek)
FanficRoseanne Park, ailesinin sorunları yüzünden okulunun en genç öğretmeni Jeon Jungkook ile evlenmişti. Acı; gökyüzünde bir yıldızdı ve her gece Roseanne ağlarken onun için parlıyordu.