she is back

294 20 5
                                    

Oh pre nego što počnete da čitate želim da se izvinim na neaktivnosti... Užasno me mrzii da izbacujem delove, ali evo jednog pa uživajte! P.S. imam instagram profil koji planiram da počnem da koristim munjicaa pa ću vas tamo verovatno obaveštavati o delovima, knjigama koje čitam itd...  

17.1.1999.

HERMIONE P.O.W.

,,Ti ćeš uvek biti moj mali Melfoj šta god da se desi Hermiona. Sad moram da idem. Pričaćemo sutra." Zažmurim u nadi da ću odspavati još malo. Njegove reči terale su san cele ove noći. Ostalo je još malo vremena dok ne siđem  na doručak. Obučem svoje papuče dok silazim sa malenog kreveta. U svojoj kratkoj spavaćici bez imalo sramote krećem se ka sliterinskim tamnicama. Želim da završim ovo odmah. Da saznam šta se dešava. Otvaram drvena vrata njegove sobe kada primetim mušku siluetu na krevetu. Njegovo mirno disanje davalo mi je znanja da spava. Tiho je disao dok su mu se gole grudi podizale i spuštale. Bela kosa pada mu preko lica ne dozvoljavajući mi da pogledam njegovo anđeosko lice. Šta mi se dešava?Prilazim polako krevetu drmajući ga kako bih ga probudila.

,,Šta tražiš ovde Melfoj? Prerano je" - njegov sanjiv glas protera žmarce kroz moj stomak. Bio je tako nevin i sladak.

,,Želela sam da razgovaramo." - nasmešim se na kratko dok gledam u njegove prodirno sive oči. Ako je nešto ikada bilo između nas ja moram to da saznam, želim da se sećam svakog dela svoje prošlosti. Njegova hladna ruka hvata moju povlačeći me na njega. Gubim ravnotežu dok padam na njegova gola prsa udisajući miris zelene jabuke i mente.

,,Melfoj pusti me." - promeškoljim se dok on steže moj struk jače terajući da moje srce jače lupa.

,,ššš Miona, spavaj." - zažmuri vraćajući se u zemlju snova. Nasmešim se na kratko dok posmatram prizor. Ko bi rekao da je ovaj ovde momak bio najomrženiji na Hogwartsu.

,,Znam da sam lep, ali spavaj." - otkrije mali osmeh što me natera da se zacrvenim. Da li je znao da osećam nešto prema njemu? Da li sam i tada nešto osećala.

,,Šta se desilo između nas Melfoj?" - upitam terajući ga da me pogleda. Otvori oči naglo dok mu lice postaje bledo kao malter. Jednom rukom spušta me pored dok se on prebacuje na mene pridržavajući se na laktove kako me ne bi prignječio. Pomeri pramen moje zalutale lokne dok smešta svoje usne na moje uvo.

,,Svašta, a sad spavaj." - njegov dah prouzrokuje jezu na mojoj koži što me natera da se skupim. Osetim kako se njegovi mišići opuštaju i kako leži na meni dok mu je glava na mom ramenu. 

,,Melfoj hoću da znam." - nastavim dok sklanjam prelepe plave pramenove sa njegovog čela.

,,Mrzim što si toliko tvrdoglava Hermiona." - odiže se sa mene dok prilazi drvenom stolu na kojem se nalazi njegov štapić. Zastane na trenutak kao da se premišlja. Nije mi jasno uopšte šta se dešava. Okreće se ka meni.

,,Pre nego što me opet zamrziš, volim te." - zgužvam lice nejasno dok on upire svoj štapić u meni. Osećam jaku bol u glavi dok on šapuće reči tiho. Slike iz prošlosti jasno mi se vraćaju dok bol blago nestaje. Svaki sekund mog života vraća mi se ponovo. Plačem.

Otvaram oči polako dok on stoji kao ukopan ne usuđujući se da mi se približi. ,,Da li si dobro?" - brižno upita. Odmahnem glavom. ,,Ne približavaj mi se." podignem ruku prihvatajući se drugom za drvenu komodu kako ne bih pala.

,,Miona, samo sam želeo da ponovo imaš roditelje." - kratko kaže dok moje srce umire. Uradio je prelepu stvar, ali... Prevario me je. Učinio je to. Skrenem pogled pokušavajući da razmislim što racionalnije. ,,Pogledaj me." prošaputa tiše dok me njegove reči teraju na povraćanje. Ne mogu, nemam snage za sve ovo. ,,Ne želim više nikada da te vidim Drako." - podignem oči stapajući ih sa tim platinumom što me natera da ponovo umrem. U njegovim očima ocrtavala se bol. Prođem pored njega ostavljajući ga samog ovog sumornog jutra.

...

Moje misli putuju do sliterinskog stola za vreme doručka dok brljavim po tanjiru želeći da pobegnem što dalje mogu od svega što se dešava. Džini, Ron i Hari su uveliko na treningu dok ja sedim sama za stolom ne skidajući pogled sa Sliterinskog momka kog sam volela. Sada kada se sećam svega, želim da zaboravim.

Mogu da primetim kako Drako razgovara sa Dafni, devojkom iz iste kuće. Mogu da vidim kako joj objašnjava nešto dok zamišljam njihov razgovor.

,,Prelepa si."

,,Od danas ćeš biti Dafni Melfoj"

F U J. Bljuje mi se...

Vratim se u realnost kada zapazim da stoji naspram devojke duge crne kose, niže od njega za samo par glava. Smejala mu se dok ju je on zadivljeno posmatrao. Bes proključa mojim venama kada shvatim da drži njenu ruku u njegovoj ljubeći njenu bledu kožu.

Poskočim od stola te krenem ka njemu. Rekao mi je da me voli... Jeste, ali nije mislio. Sve što je radio me je povređivalo. Mrzela sam ga.

,,Lep ulov Melfoj." - frknem dok prolazim pored njega želeći da ga udarim. Hvata me za ruku provlačeći me između nje i njega terajući me da se zabijem u njegova jaka prsa.

Pribije mi još malo sebi dok mi šapuće na uvetu ,,Ovaj mi se više sviđa". Pokušam da se odvojim od njega, ali moje ruke vezane su u njegovima dok ih drži čvrsto na svojim prsima između mene i njega.

,,Pusti me" prosiktam besno. ,,ljubomorna na Astoriu?" podigne levu obrvu dok mu se šmekerski osmeh širi na licu. Zagrizem donju usnu zamišljajući da je njegova kada jače stisne moje ruke. Ispustim tihi jauk. ,,Ne radi to." - zapovedničkim tonom doda dok opušta moje ruke. ,,Šta to?" pravim se naivna dok grizem punastu usnicu zubima. ,,Kunem se Melfoj, imam porok na to" približi se opet mom uvetu dok šapuće bolesne reči koje teraju donji deo mog stomaka da gori. ,,Pojebaću te ovde i neće mi biti žao." vreo poljubac smesti između vrata i ključne kosti terajući me da se naježim. U trenutku zaboravljam da se nalazimo u punoj sali dece i profesora. Znala sam da je on tu, i ona. Prokleta Astoria kojoj je ostavio poljubac na ruci, a osećaj je bio toliko dobar, onaj kada je ona videla njegove usne na mojoj goloj koži.

,,Drako ne ovde." - slabašno se osmehnem pokušavajući da ga odvojim dok je on nizao vrele poljupce po mom golom vratu koji je goreo za njegovim dodirima. ,,prekini da grizeš tu prokletu usnu Hermiona." pogleda me ozbiljno dok se ja nasmešim. ,,Krvari ti usna Melfoj." i pre nego što uspem da dotaknem mesto koje sam izgrizla njegove slatke usne pomešane sa ukusom jabuke koju je jutros pojeo nađu se na mojima stvarajući savršen ritam između naših jezika...


DIARY - Dramione love storyWhere stories live. Discover now