sigurna¿

473 20 17
                                    

10.10.1998.

Prošlo je toliko dana od našeg poslednjeg susreta. Svake noći gledam u zvezde pitajući se šta je ispravno. Dva sata posle ponoći mislim o njemu dok ispisujem ovaj bezvezan dnevnik. Mogu da osetim kako spavaćica ima dušu.
Poludela?
Slažem se.
Poslednji razgovor bio je trećeg oktobra, pre nedelju dana. Od tada ni jednu reč nije prozborio sa mnom. Ne znam ni ja zašto, ali imao je tu narav da te zaboravi u par dana i ponovo se pojavi kada počneš da gubiš osećaje za njega, jednostavno znao je to, ali nije kontrolisao.
Spustim pero na sto zatvarajući dnevnik. Prozor je bio odškrinut te je vetar mogao da mrsi moje bujne lokne.
Bože šta da radim?
Mogla sam primetiti moj odraz u prozoru koji je jasno davao ceo moj izgled.
Drako je bio u pravu. Kratka spavaćica isticala je moje atribute što me je činilo mnogo izazovnijom. Nasmešim se dok sklanjam zalutali pramen ispod uveta.
Idem da porpičam sa njim.
Sada.
Na noge obuvam svoje tople papučice dok se iskradam iz sobe. Na svu sreću dnevni boravak je prazan što mi daje lakše da se provučem neopažena.

Noge me same nose ka njemu dok pažljivo osmatram svaki delić hodnika ne bi li zatekla nekog od profesora kako dežura noću. Na svu sreću, toga nema.
Zakucam kada se nađem ispred njegovih vrata.

,,Uđi"  - mogu da čujem njegov sanjiv glas. Otvaram vrata i zatičem ga na prozoru kako sedi i posmatra nebo. Mesec mu miluje lice dok mu se mesečeve oči cakle u sobi.

,,Jebote Grejndžer" - nasmejem se kada bezvezno prosikta odmeravajući me. I onda sam napokon shvatila. Stojim u kratkoj spavaćici koju mi je on kupio ispred njega dok mu se smešim. Ne znam zašto sam došla, ali noge ne misle da trebam da se vratim.

,,Znao sam da ćeš izgledati dobro u njoj, ali koliko, nisam mogao ni da zamislim" - odgovori prilazeći mi par koraka te i ja načinim isto.

,,Pa trebam da kažem hvala?" - skupim obrve odmeravajući ga dok on ne skida svoj kez sa lica.

,,Ne govori ništa" - osetim kako me povlači na krevet. Polako se spuštamo neprekidajući kontakt očima. Smeje mi se dok svojim rukama hara mojim telom. Ovo ide u daleko ozbiljnijem smeru i nemam snage da mu se oduprem. Trebam ga ovde.
Drhtim. Oslonjen je na laktove između mojih nogu dok skenira moje lice. Prstima prelazi po golom ramenu dok osećam kako mi žmarci prolaze telom. Svojim usnama uvlači kožu na mom vratu izazivajući peckanje u tom predelu. Pravi sitne šljivice dok rukom odiže spavaćicu koja jedva pokriva i polovinu butina. Prelazi na stomak ljubeći svaki milimetar naježenog stomaka. Hvatam ga za kravatu dok se on poslušno podiže ka meni. Gleda me prodirno dok mu ja otkopčavam dugme po dugme na beloj košulji. Otkriva svoje savršeno telo ostajajući samo u pantalonama. Uvijam se kao zmija dok mi skida svilenu spavaćicu ostavljajući me samo u grudnjaku i donjem vešu. Jeza me hvata dok postajem nestrpljiva. Toliko želim da proživim ovaj trenutak sa njim.

,,Sigurna?" - upita zabrinuto dok se odiže kako bih otkopčala kožni kaiš i oslobodila ga pantalona.

,,Daj umukni više" - zagrizem usnicu kada me preokrene. Osećam kako sedim na njemu dok me on zadovoljno gleda. Ostavljam sitne poljupce po njegovim pločicama dok on jednim potezom otkopčava moj crni brushalter. Ponovo nas okreće smeštajući se između mojih nogu. Osetim kako svila klizi niz moje butine dok vreli dodiri haraju za njima.

,,Ako te bude bolelo reci da stanem." - klimnem glavom i u trenutku osećam kako zalazi duboko u mene. Savršeno peckanje u međunožju daje toplinu mom telu. Zatvaram oči tiho stenjajući. Ruke su mi zarobljene iznad glave dok ih Melfoj čvrsto drži svojom rukom. Drugom rukom miluje mi obraz.

,,Je l' puno od tebe da tražim da me gledaš?" - podigne obrvu dok ja pokušavam da ga slušam. Oči mi se same zatvaraju dok se ja uporno trudim da nastavim očni kontakt sa njim. Tiho stenjem njegovo ime dok pokušavam bar malo da se saberem. Ovo je nenormalno dobro.

,,Jebote Grejndžer zašto si toliko dobra?" - upita dok se baca oznojan na krevet do mene. Osećam stid kako se širi mojim licem. Grizem unutrašnjost obraza pokušavajući da se ne nasmejem. Šta se upravo dogodilo?

Pogledam na zidni sat i shatim da je šest sati ujutro. Zar je već toliko prošlo?

,,Idem da se istuširam Grejndžer" - ostavi vreli poljubac na mom ramenu dok se kreće ka kupatilu go.

,,Mogu li da ti se pridružim?" - upitam tiho pokušavajući da ne zvučim trapavo.

,,Uvek" - namigne mi ulazeći u kupatilo. Zagrizem usnu pokušavajući da stišam sebe koja želi da vrišti na sav glas te se laganim koracima uputim ka kupatilu.

Stojim u tuš kabini gola, pored čoveka kojeg sam do prošla 2 meseca mrzela najviše na svetu. Voda se sliva niz naša naga tela dok sunđerom utrljava miris zelene jabuke u moju kožu. I dalje se ježim od njegovog dodira dopuštajući da nas nasapunja.

,,Miona tu li si?" – čujem otvaranje vrata i viku koja dolazi iz sobe pored. Melfoj vidno zbunjen zatvara slavinu šapućući mi na uvu ,,ostani tu". Klimnem glavom dopuštajući mu da izađe iz tuš kabine. Obmota beli peškir oko struke dopuštajući da se kapljice vode slivaju sa njega.

,,Šta želiš Vizlipi?" - upita Melfoj kada zatvori vrata toaleta. Nasmešim se na nadimak koji mu je nadenuo ,,Vizlipi" pa šta mu to uopšte i znači?

,,Jesi li video Hermionu? Nema je nigde." - upita ne obazirajući se na Melfojove uvrede.

,,Nisam. A sada napolje. Tuširam se" - frkne na njega i nekoliko trenutaka kasnije ponovo se pojavi u tuš kabini.

,,Moraš da paziš Grejndžer, dečko ti je lud." - šmekerski se smejao dok me je vukao za obraz.

DIARY - Dramione love storyWhere stories live. Discover now