stidljivko ili ljutko¿

368 20 6
                                    

3.10.1998.

Trapavo sam ustajala pokušavajući da budem što tiša. Ne želim da ga budim, a sigurna sam da se on ukočio. Celu noć nismo se ni pomerili. Preskačem ga dok mi noga zapinje za nešto tvrdo. Okrećem se i primećujem sanjivo lice Draka Malfoja. Njegova šaka nalzila se na listu moje leve noge.

,,A gde si ti to pošla?" - upita jutarnjim glasom dok drugom rukom sklanja plavu kosu sa lica.

,,Jutro je, mislila sam da pređem pored da se ti naspavaš" - lažem. Želela sam da ustanem ranije kako bih otišla do biblioteke. Zaista nakon jučerašnje noći bilo me je sramota i obratiti mu se. Shvatio je.

,,Ne bih ja to rekao." promrlja sanjivo.

,,Vraćaj se Grejndžer na tvoje mesto." - povuče me natrag te ponovo padnem na njegove grudi. Osetim kako njegovo srce tuče mešajući otkucaje sa mojima.

,,Ukočio si se." - tvrdoglavo mu odgovorim pokušavajući da se sklonim sa njega kako bih mogla da razmišljam, jer u blizini njega falio mi je mozak.

,,Mogao bih da se naviknem da spavam ovako." - nasmeši se dok otvara svoje očne kapke udišući miris moje kose.

,,Ne navikavaj se bolje." - obratim mu se jedva čujno dok svoju glavu stavljam na jastuk do njegove.

,,A zašto ne Grejndžer?" - odlučno upita širom raširenih očiju. Rasanio se.

,,Opet smo na prezimenima?" - izbegnem njegovo pitanje postavljajući novo. Nisam imala odgovor na pitanje, a on me je dodatno zbunjivao svojim čudnim postupcima i znam, da će se za par sati vratiti ponovo stari Melfoj koji puca od visine...

,,Uvek smo na prezimenima Grejndžer" - svojim prstima prelazio je po mom licu koje je gorelo od njegovih dodira. Verovatno i kad budemo bili u braku nazivaće me Grejndžer. Okej Miona, smiri strasti...

,,Zašto sklanjaš glavu?" - nastavi da ispituje dok svoju glavu okreće u desno kako bi bolje osmotrio moje lice.

,,Ne znam šta mi je bilo juče...Oprosti." - zagrizem usnicu gledajući u njegove prodirno plave oči. Primetim kako mu pogled pada na moju punasnu usnu koju sam malo pre zagrizla.

,,U redu je Grejndžer nisi ništa loše uradila. Nemoj da se jadiš" - uputi mi iskren osmeh spuštajući moje telo na drugu stranu kreveta kako bi imao bolji pogled.

,,Šta je tebi sad?" - upitam mirno nakrivivši glavu u stranu kako bih pokušala da pročitam njegovo lice. Volela sam što je imao tako izraženu vilicu. Svojom rukom krenem ka njegovom bledom obrazu na trenutak kako bih okušala sreću. Želela sam da ga dodirnem.

,,Nemoj." - uhvati moju ruku koja se nalazila tik uz njegov obraz nedozvoljavajući da moj dodir ostane na njemu.

,,Šta ti je?" - smrknem facu vraćajući pramen kose iza uveta kako bih otkrila moj mali cirkon na uvetu.

,,Sutra odlaziš." - hladnim tonom doda prisećajući me da ću se sutra vratiti u svoj topli krevet pored prozora na vrhu Grifindorske kule odakle ću moći svako veče da posmatram zvezde.

,,Poslednje veče kako spavam kod tebe." - nasmejem se na silu dok iznutra gorim. Ove reči ubijale su mene, više nego njega, i ako su upućene isključivo njemu. Znam da ne oseća ništa dok meni vulkan svaki put proradi kada ga ugledam. Postajem zaljubljena i nadam se da će se ovaj osećaj što pre ugasiti.

,,Nije poslednja." - oštro odgovori kao da pokušava da mi nešto kaže. Zaista misli da ću spavati ovde ponovo? Mada da budem iskrena i ja bih to posebno volela... Da svako veče zaspim uz njegov miris.

...

osetim kako mi se knjiga izmiče iz ruku nakon samo dve lekcije koje sam pročitala. Bacim moj "sada ću te ubiti" pogled na Melfoja koji je stojao naspram mene kezeći mi se u lice.

,,Slatka si tako kad se ljutiš." - baci knjigu na sto na šta zadrhtim. Mrzela sam što se tako ophodio prema knjigama. One možda nemaju dušu, ali ja je imam i znam koliko bi mene bolelo da me neko baci.

,,Nećeš valjda poslednje veče da učiš" - zakoluta očima dok hvata moju ruku kako bi me naterao da ustanem što i načinim ubrzo.

,,A šta da radim?" - podignem obrvu dok se njemu usne izvijaju u smešak.

,,Možemo da završimo onaj čas napitaka šta kažeš?" - obliže punaste usnice podsećajući me na najlepši i najodvratniji dan u istoriji mog čovečanstva.

,,Bojim se da ne možemo. Predloži nešto normalno ili mi vrati knjigu." - negirala sam mu uporno zapovedničkim tonom oponašajući njega. Ili ipak nisam, on nikada nije davao dva izbora.

,,Nešto smo mrzovoljni danas."

,,Jesmo" - odbrusim.

,,Hajde onda da legnemo" - i pre nego što pokušam da se suprotstavim nađem se na krevetu.

,,Jesi li sigurna da ne želiš?" - zavodno upita dok se pridržava na svojim laktovima iznad mene kako me ne bi zgnječio. Ne, Melfoj, nisam sigurna, ali to je najpametnije.

,,Da." tiho izustim dok osećam kako njegovo telo spušta na moje pokušavajući da me što manje prignječi. Zavlači svoje duge prste ispod moje košulje praveći imaginarne krugove po mom stomaku.

,,Sto posto?" - uporno me je izluđivao. Osetim kako rukom šara gore-dole po stomaku dok jedan prst podvlači pod moju suknju.

,,Melfoj. Ne" - razvučem odlučno dok i dalje ne prekidam očni kontakt sa njim Šta mi to radiš?

,,Dosadna si Grejndžer." - prevrne očima izvlačeći svoje prste iz moje košulje ostavljajući vrele dodire da ispare. Baca se pored mene gledavši u plafon.

,,Mislila sam da sam ti zanimljiva." - kažem odlučno prisećajući se njegovih reči.

,,Pa kako kad" - odlučno odgovori i dalje ne prekidajući zurenje u beli plafon.

,,Oh dobro onda" - nadureno se okrenem na drugu stranu zatvarajući oči. Ne spava mi se, ali sa njim nemam šta pametno da zborim.

,,Laku noć ljutko" - ugasi stonu lampu dok prebacuje svoju ruku preko mog boka. Šta ti je navika....

DIARY - Dramione love storyDonde viven las historias. Descúbrelo ahora