Znam da nemaju svi želuca za ovakve delove pa da vas upozorim pre čitanja da je deo bolesno perverzan.
21.10.1998.
Vreo subotnji dan približavao se kraju. Drako i ja smo funkcionisali, pa nekako... Hariju i Ronu nisam rekla šta se zbilo juče u toaletu kafića zbog njihovih burnih reakcija. Džini donekle zna, ne sve, ali po neki deo.
,,Šta to pišeš? - proviri Melfoj kratko u moju beležnicu koju ja naglo zatvaram.
,,Ništa." - odmahnem glavom.
,,Oh hajde Melfoj, zar mi ne delimo sve?" - šaputao mi na uvo zavodljivo pokušavajući da dozna nešto više.
,,Drako neću ti reći." - odmahnem glavom kada zagrize moje uvo na šta ispustim tihi uzdah.
,,Pokazaćeš mi." - nasmeši se zlobno.
,,Jednog dana, ali to nije ovaj." - pucnem prstima i moj dnevnik nestane. Bila je to magija koju sam skoro naučila, da prebacujem predmete sa jednog na drugi kraj planete. Crveni dnevnik bio je sada odložen u fioku pored mog kreveta.
,,Šta je to toliko strašno da ne možeš da mi pokažeš?" - upita dok smešta njegovu glavu na moje butine. Prošaram rukom korz njegovu kosu kako bi je bar malo raščupavila.
,,Lepši su čupav nego zalizan." - gledao me je ravno u oči dok sam ja svoje fiksirala na njegovoj skoro beloj kosi.
,,Nešto te muči?" - zabrinuto priupitam kada čujem težak izdah. I dalje me je tiho posmatrao što me je bunilo, on je uvek bio onaj koji je pokušavao da iznervira mene.
,,Sve je u najboljem redu." - slaže brzo.
,,Znaš u redu je ako nešto ne želiš da mi kažeš, ali tu sam za tebe." - spustim glavu niže te zagrizem njegov prćasti nosić na šta se on kratko nasmeje.
,,Čupava si." - kaže nakon pauze koja se činila kao večnost. Nešto ga je mučilo, a ja nisam želela ni da nagađam. Zašto je toliko komplikovan?
,,Trebala bih da krenem, kasno je." - nasmešim se kratko dok on sklanja svoju plavu glavu iz mog krila. Nakrivim glavu kako bih ga još jednom pogledala. Već sam se stvorila kod vrata kako bih napustila njegovu veliku sobu kada me zaustave dve snažne ruke koje obgrle moj struk.
,,Ne ideš ti nigde Melfoj." - nizao je kratke poljubce po mome vratu od čega mi se koža ježila. Primetio je to.
,,Spava mi se." - vidno slažem pokušavajući da izađem iz njegovog toplog stiska. Svoju ruku spusti niz moje noge dok me podiže kao mladu i nosi ka krevetu. Spusti me na njegov krevet drugim očima. Nisam ga nikada videla ovakvog. Gledao me je pažljivo skenirajući svaki deo mog lica, svojim prstima pažljivo je prelazio po goloj koži kao da se plaši da sam porcelanska lutka koju može da polomi svakog časa, a to nisam želela. Trebao mi je hladan, vatren i željan... Šta sam mu uradila?
,,Drako..." - prošaputam mu tiho na uvo dok on svojim usnama hara po mojoj glatkoj koži. Mogu da osetim kako mi se unutar stomaka kolebaju razni osećaji. Pogleda me zamišljeno, ali ne reče ništa. Prisloni njegove usne na moje započinjavši strastveni poljubac.
Borimo se za dominantnost dok on smešta svoje hladne ruke ispod majice koju za tili čas skida ostavljajući me u uskom brushalteru. Bez pardona ostavljam ga bez stvari dok njegov vreo dah greje moje butine. Razdire ih terajući me da podrhtim. Vlažna sam od samog njegovog dodira. Grčim se dok se on spušta do moje usmine ostavljajući vreo poljubac na samu. Zatim njegov jezik duboko prodire u mene upijajući moje sokove. Uvijam se naga dok butinama stiskam njegovu glavu terajući ga da nastavi. Glasno stenjem dok pokušava da me obuzda premeštajući svoju ruku na moja usta što me dodatno pali. Želela sam da svršim tako jako, ali osećaj je bio bolesno dobar da sam želela da me zauvek zadovoljava ovako.,,Budi tiha Melfoj..." - izusti tiho dok prstima prelazi preko mog nabreklog klitorisa koji je željan njegovog dodira. I tu je bio kraj. Osećam kako sam pri kraju dok moje telo podrhtava nakon svršavanja. Odvoji se na kratko od mene ostavljajući blag poljubac na mojim usnama.
,,Bolesno si ukusna." - prošaputa mi na uvo dok se smešta između mojih vrelih butina. Osećam kako celom dužinom ulazi u mene dok ja osećam drugi orgazam večeras. Gricka moje bradavice terajući me da zabacim glavu unazat od prevelikog užitka.
,,Reci mi da ja ovo bolje radim Hermiona." - osećam nesigurnost u njegovom glasu i tek onda shvatam. Naš razgovor od juče, moja glupa laž dovela nas je do ovog. Plaši se šta ću da kažem, prvi put u životu ga vidim ovakvog. Nemam snage da mu kažem išta dok on bolesno sikće na mene ulazeći sve brže i brže.
,,Moram da znam Miona, da li te je on ovako dodirivao, da li si njemu ovako stenjala na uvetu?!" - glas mu je bio grub dok me je gledao. Nisam mogla da održim očni kontakt sa njim, a znam koliko je to voleo, znala sam to dobro. Voleo je da me muči i tretira tako u krevetu, kao kraljicu, ali i najveću drolju. Ludela sam od same pomisli na to i želela da nikad ne prestane.
,,Drako.... Lucijus... Melfoj..." - govorila sam nakon dubokih uzdisaja davajući svaki atom snage da mu odgovorim na pitanje.
,,Ni...je.... Jer..." - nastavila sam dok osećam kako se izvlači iz mene. Svršavamo. Mogu da osetim malaksalost u celom telu koje me tera da podrhatavam zadihano. Znojav pramen kose prebaci iza kako bi imao bolji pogled na mene.
,,Nikada mu nisam dozvolila da me takne." - završim rečenicu dok se skupljam uz njegovo nago telo suzbijajući hladnoću.
,,Znači, niste spavali?" - podigne obrvu dok mi se približava.
,,ne... htela sam da te iznerviram samo." - priznam iskreno dok se njegov kretenski osmeh opet pojavljuje na usnama. I evo, idiot se vraća.
,,Nemaš pojma koliko mi je drago da njegove prljave ruke nisu šetale po ovoj koži." - povuče beli čaršav preko nas dok se ja smeštam na njegova oznojena prsa osluškivajući njegovo glasno srce koje se nadmeće sa mojim. Volela sam što me je obeležio svojim dodirima još onog dana, i ako me je grizla savest, ali bilo je isuviše dobro.
,,Sad stvarno moram da idem Drako... Čeka me Džini i moj krevet." - nasmešim se dok tražim svoj donji veš navlačeći njegovu zelenu majicu koju sam našla u ormanu. Nosio ju je samo na treninge i retko ju je prao, i zato mi se sviđala - mirisala je na njega. Bela sedmica sa njegovim imenom na leđima davalo mi je potpunu sigurnost da sam njegova.
,,Rekao sam ti nešto Melfoj." - povuče me nazat na krevet terajući me da se udobno ušuškam pored njega.
,, Ne ideš nigde i tvoj krevet je ovde... Zauzela si teritoriju. Kraj." - ostavi vreo poljubac na mom golom ramenu terajući moje telo da prouzrokuje žmarce.
,,Treba li da branim teritoriju?" - upitam samouvereno dok osećam kako se crvenim kao zrela trešnja.
,,Ako želiš, ali nema potrebe. Melfoj." - uhvati moju ruku dok svoju šaku prislanja na nju kako bi nam isprepletao prste.
Volela sam što me zove Melfoj. Bilo je to nešto njegovo, što je stvaralo toplinu oko mog srca, taj nadimak označavao je jasno da sam ja bitan deo njega.
STAI LEGGENDO
DIARY - Dramione love story
Storie d'amore,,Znaš šta boli?" upitala sam. ,,Šta?" ,,To što sam uvek verovala u nas jedina, što sam odbijala da poslušam bilo koga verujući da sam ti jedina na svetu i ako sam znala da nisam. Što sam prešla svaku tvoju grešku koja me je ubijala, što si me odbac...