01.09.2012.
Dok je Alis skakutala po velikom travnjaku, spremna da krenemo, Draco je mirno spavao u svom krevetu koliko je mogao. Scorpius je ovo jutro bio uplašen, srećan i zabrinut zbog sestre koja prvi put odlazi u školu o kojoj je toliko maštala. Dok sam veliku pitu sa sirom pekla u rerni, pazeći da ne zagori, baš onako kako me je Molly naučila pre par godina čula sam korake i lupnjavu sa sprata. Ubrzo nakon toga, mogu da osetim Dracove snažne ruke koje se obmotavaju oko mog struka dok ljubi golu kožu mog vrata.
,,Dobro jutro" nasmejala sam se kratko i dalje stajajući ispred rerne. ,,Planiraš li da postaviš doručak uskoro?" nasmejao se kratko. ,,Ako mi dopustiš, da" odgovorila sam mu dok sam krenula ka radnom delu kako bih uzela krpu. Drako se kreće za mnom. Čvrstom rukom me okreće ka njemu dok me drugom odiže od poda terajući me da sednem na drvenu ploču. Nalazi se između mojih nogu dok svoje vrele usne spaja sa mojima praveći savršen spoj. Prislanjam svoje ruke na njegova ramena željna njegovog dodira kog mi nikada nije bilo dosta. Privlači me bliže sebi dok povlači mašnu bademantila koja je bila zavezana. ,,Draco ne možemo" prošaputam mu između poljubaca dok se on smeje. ,,Jebeno mi nedostaješ Melfoj. Škorp je prenaporan" ostavlja sitne poljupce po mom vratu dok zavlači ruku ispod kratkog šorca u kome sam spavala. Svoje ruke podvlačim ispod njegove bele majice koja je pokrivala njegovo savršeno telo.
,,iju, grozno" glas koji dopire iz hodnika prekida sve naše radnje. Draco se sklanja od mene dopuštajući mi da siđem sa radnog dela naše kuhinje. Draco spušta glavu tiho se smejajući dok ja poprimam crvenu boju od srama koji nas je zadesio. ,,Jesi li video Škorp? Ostavimo ih samo na par minuta same i evo šta se dogodi" dodala je plavokosa devojčica sa krupnim, sivim očima koje su sjajile poput Dracovih. Vitka, oniža sa kudravom kosom koja joj je pasala do polovine leđa. Bila je već spremna za svoj prvi dan u Hogwartsu koji je bivao sve bliži.
,,Škorp da ti kažem nešto." okrenula se ka onižem dečaku koji je bio samo 2 godine mlađi od nje. Krupne, plave oči i savršeno beli zubi. Zalizana, plava kosa - ista kao Dracova u tim godinama. Ponekad me je i nerviralo preterano sređivanje njegove kose koju je Draco svako jutro nameštao - morao je da liči na oca. Vremenom smo se svi pomirili sa tim. ,,Ne ostavljaj ih ni 2 minuta same. Ne želimo još jednog brata ili sestru, zar ne?" pogledala je u nas dok su joj oči poprimale tamniju nijansu. Bila je po malo ljuta i uznemirena. Bila je nalik svom ocu - tvrdoglava, istrajna i ambiciozna, ali i pametna.
,,Mala" ozbiljim tonom presekao ju je Draco kada je shvatio šta je mala Alis rekla. ,,Alis nije lepo" nastavila sam dok je ona prevrtala očima praveći se da nas sluša. Da, zaista je bila svojeglava.
,,Mama, tata niste li malo matori? Znate vreme je za nas mlade" iskezila se krećući se polako unazat. Znala je dobro šta znači i jedva je dočekala. Draco je zaista bio kratkog fitilja i mrzeo je kada mu neko udara na godine, a danas je to uradila njegova mala Alis. ,,Videćeš ti Alis" povikao je trčeći ka njoj. Oboje su se izgubili u velikoj vili u kojoj smo živeli. Često su to radili, jurili se po kući dok se Alis ne bi umorila, ili dok je Draco ne bi uhvatio. Runda golicanja dok Alis ne bi odustala i izvinila se. Nikada on nije nasrtao na svoju decu, a pogotovo na nju - Alis, njegovu malu devojčicu britkog jezika i veoma inteligentnih misli. ,,Alis zabranjujem ti da nađeš dečka do svoje 17" vikao je dok ju je nosio kao džak krompira preko leđa kako bi je smestio na stolicu jer je uskoro trebala da krene.
,,Ne možeš da mi zabraniš da imam dečka tata." povikala je Alis srdito. ,,Imaš 11 Alis" odgovorio joj je ozbiljnim tonom. Draco je zaista mrzeo saznanje da je Alis devojčica i sama pomisao da će za par godina dečaci pokušati da uđu u njene gaće dovodila ga je do ludila. Bila je ona njegova devojčica, princeza i prvenac. Njegov dečak dok se Škorp nije rodio, osoba koja je najviše ličila na njega.
,,A ti imaš 33, i dalje se ponašaš divljački kao da si u pubertetu" oštar glas koji je zakoračio u prostoriju naterao nas je sve da se okrenemo. Visoka, starija žena stojala je na vratima smešući se svojim unučadima. Narcissa Malfoy nosila je punu torbu slatkiša.
,,Baka Cissy" povikala je Alis skačući joj u zagrljaj. Zaista je volela svoju baku i njene darove. Volela je da provodi vreme sa njom i da čita u njenom krilu. ,,Izvoli" ubacila joj je par čokoladnih žabica u džep, skrivajući ih od Draca. Alis je srećno uzviknula dok je Narcissa i Škorpijusu gurala par u džep. ,,A meni?" Draco se nadovezao gledajući kako njegova majka više voli malu skakutavu dečicu nego sina. ,,Žao mi je tata, ali baka nas ipak više voli" nasmejala se mljackajući slasno njen omiljen slatkiš.
,,U redu je, krećemo" potapšala sam par puta uzimajući svoj kaput spremna da krenemo na peron.
,,Mama mogu li ja sa sestrom?Treba neko da je čuva" Škorpijus je tiho priupitao kada smo stigli na peron. ,,Žao mi je Škorp, ali ne. Za dve godine ćeš moći" odgovorila sam pomazivši ga po bledom obrazu. ,,Ali mama, Ali će biti sama" trepnuo je par puta znajući da moram da mu popustim. ,,Nemoj da me gledaš tako Škorp. Znaš da bih i ja najviše volela da budemo svi uz nju, ali nije naša odluka" sagnuo je glavu. ,,Ne brini Škorp doneću ti brdo slatkiša kada se vratim" zagrlila je brata te potrčala ka vozu.
,,Vidimo se sledeće godine!" povikala je dok je voz polako kretao. Lokomotiva se pokrenula, a dima je bilo dosta. ,,Navraćaju sećanja?" tiho je upitao Draco. ,,Definitivno" prošaputala sam.
KRAJ
- okej znam da je kraj malo glup, ali to je što je. Uglavnom ovih dana vam izlaze spojleri i sve što ide uz kraj priče. love yaa gajs. <3
VOCÊ ESTÁ LENDO
DIARY - Dramione love story
Romance,,Znaš šta boli?" upitala sam. ,,Šta?" ,,To što sam uvek verovala u nas jedina, što sam odbijala da poslušam bilo koga verujući da sam ti jedina na svetu i ako sam znala da nisam. Što sam prešla svaku tvoju grešku koja me je ubijala, što si me odbac...