Čokoladne žabice

489 18 0
                                    

2.9.1998.

Jutra u Hogwartsu su mi zaista nedostajala, kod kuće osećala bih se drugačije, dok ovde, duboko bih snivala najlepše snove. Mogla sam da stvorim pticu, da zapalim vatru bez šibica, ali i svuda okolo bio je miris ljilljana koji me je nagoveštavao  da je napokon sve u redu. Ovo jutro, bilo je jedno od tih, mirno. Sedela sam u velikoj dvorani i završavala svoj najdraži doručak - pite od sira sa kakaom bila mi je omiljena hrana u Hogwartsu, kasnije bih uzela puding od jagode koji bih slistila u par zalogaja i već bi bilo vreme da krenem na časove.

Danas sam imala napitke kod profesora Horace Slughorn, na svu sreću, ovaj čas mi nikada nije zadavo muke. Profesor je voleo Harija i mene, često bi govorio da smo najbolji i da imamo najviše dara za napitke, na šta su često Pensi i ostali Sliterinci sa kojima smo imali ovaj čas frktali sebi u lice. Sa druge strane, bio je tu Drako, Snejpov miljenik, ali na njegovu nesreću napitci su se pretvorili u pravu noćnu moru. Često je morao da radi i više nego drugi, bio kažnjen od strane profesora jer zaista nije znao ništa o napitcima.

,,Gospođice Grejndžer da li biste pomogli Melfoju da završi svoj napitak, bojim se da će pasti već na početku godine" - upita me ljubazno profesor Horace s tužnim izrazom lica. Kako on kaže, zaista je mogao da uvidi nedužne slučajeve, a on je bio jedan od njih. Zastanem u sekundi premišljajući se šta da načinim. Nikada ne bih pomogla Melfoju, bio je grozan, mrzeo me je celom dušom. Mogla sam videti iza ugla kako duboko uzdiše spremajući se za svađu i vređanje. Šakom je stiskao svoju odoru kako ne bi nešto polomio. Gledao me je sa gađenjem, "pa kako jedna blatokrvna može mene da poduči" - mislio je u sebi. Na trenutak, osećala sam žalost za njega, bio je tako mali kao zrno graška naspram svih ostalih učenika, ne, ne mislim na visinu, bio je visok skoro 2 metra, porpilično, ali njegove sposobnosti, osećanja i kultura bili su ispod prosečne nule.

Nesigurno klimnem glavom hvatajući školsku torbu koja mi je bila na podu. Spakujem par ampula, paukova i muvinih krilaca te priđem stolu na kraju učionice. Tamo je glavom i bradom, stojao momak kog sam najviše mrzela na svetu. Izvadim knjigu otvarajući je na strani 8 na kojoj je zaista pisalo "LJUBAVNI NAPITAK".

,,Ne treba mi tvoja pomoć" - odbrusi mi pre nego što išta uspem da izgovorim. Bar je bio fin, zar ne? Njegov grub glas ispunio je učionicu te svi na trenutak zastanu. Spremala se oluja.

,,Zaista misliš da ću dozvoliti da me blatokrvna podučava? To bi bilo nisko čak i za ćurku" - nastavi tiše, ali istim uravnoteženim glasom koji mu je i dalje mutirao. Njegov šarmantan stav se povratio, ispravio se malo i smešio se pakosno. Znao je da me je povredio, opet. Zagrizem svoj jezik, zatvarajući kapke na trenutak. "Smiri se Hermiona, sve je u redu, to je samo Melfoj" - šapat mi je govorio. Više od svega želela sam da ponovim onaj udarac iz trećeg razreda ponovo.

,,Vidi, nije ni ja da želim da radim s takvim kretenom, ali činim uslugu profesoru, tako da mi dopusti da završimo sa ovim." - odgovorim brzo. Planula sam u trenutku. Nisam mogla da se kontrolišem, ali po njegovom izrazu lica jasno se videlo da mu je ego povređen. Nazvati ga kretenom ispred celog razreda, profesora i njegovih prijatelja nije bio lep prizor.

,,Da to nisi više izgovorila blatnjavušo" - povuče me za ruku naglo da se nađem suzbijena uz njegova prsa. Bila sam niska, te sam morala podignuti glavu da bih ga pogledala u oči. Vena na vratu mu se jasno ocrtavala dok mu je srce nenormalno lupalo, kao da je želelo da iskoči iz grudi, što od besa, što od sramote. Ovo sve je bila loša ideja, da, ali nije mi mogao ništa, ipak je tu bio profesro zar ne?

,,Oh, povređen ti je ego, šteta, ali pamet očigledno vi čistokrvni niste dobili." - izgovorim glasnije tako da su svi pogledi bili uprti ka nama.

,,A sad me pusti" - izvučem ruku iz njegovog stiska te se odaljim par koraka. Gledao me je besno, njegove platinum oči jasno su isticale to. Činilo mi se kao da mi krv ledi od tog pogleda, isti kao njegov otac.

DIARY - Dramione love storyWhere stories live. Discover now