naglašavam u ovom delu ima perverzije :')
25.8.1999.
Koračam u visokim cipelama ka vili Melfojevih dok moju ruku čvrsto drži Oliver. Vreme je otkucalo, a uskoro će umreti i moja poslednja nada. Narcissa je srećna, u širokoj lepršavoj haljini se pozdravlja sa gostima koji su došli sa raznih strana. Pored nje stoji on, u crnom odelu i beloj košulji dok je njegova kosa savršeno nameštena. Srce mi preskoči kada me primeti. Skenira me svojim očima dok češka svoju bradu.
,,Jesi li dobro?" čujem Olivera kada primeti da grizem usnu. Da bila sam nervozna i sada bih najradije plakala. Klimnem glavom kada primetim nasmejanu Narcissu koja se našla pored mene.
,,Draga, drago mi je što si došla" nasmejala se cinično dok sam ja pokušala da smirim svoj puls. Klimnula sam glavom povlačeći Olivera ka jednom od stolova koji su se nalazili sa strane. Čekala sam da sve ovo počne i da se završi što je pre moguće.
Kada je Astoria u velikoj beloj venčanici izašla svi su se okrenuli ka njoj. Visoka punđa, i zlatna dijadema. Sigurno je koračala ka Draku dok se on samo smejao. Bio je srećan, znala sam to. Stojala sam sa stolom preturajući po svojoj torbici i ako ništa nisam imala. Ubijala me je sama pomisao da nismo uspeli. Nakon kraće pauze, usudila sam se da pogledam napred. Naspram mene stojala je okrenuta Astoria i ispred nje Draco Malfoy koji je stapao poglede sa mnom. Njegove tužne oči bile su nešto što nikada pre nisam videla. Bolelo me je sve, ali sam se nasmejala klimajući mu glavom. Na kraju ipak smo bili u dobrim odnosima.
,,Da li želiš Draco da i ti nešto kažeš pre sklapanja braka?" čuo se grub muški glas pored. Bio je to puniji čovek, verovatno matičar.
,,Želeo bih da kažem da nikada neću zaboraviti ono što si učinila za mene, koliko si me volela, koliko me voliš. Želeo bih da ti se zahvalim na svemu, što si uvek bila tu za mene i što si verovala u mene čak i kada ja nisam. Uvek ću te voleti obećavam." dok su svi aplaudirali on je i dalje gledao u mene. Nasmejao se jedva dok sam mu ja čitala sa usana. Tiho je izgovarao "always". Spustila sam glavu brisajući suze. Bilo je teško sve što se dalo videti. Svadba je jedan od najsrećnijih stvari na svetu, jedna od onih kada se kruniše nečija ljubav, a ja, ja sam je upravo gubila.
,,Ti si Hermiona?" upitala je Astoria kada je došla sa pratnjom njenog muža. Nasmejala mi se dok sam ja stiskala šaku. Nisam se usuđivala da pogledam nigde drugde. ,,Ja sam" klimnula sam glavom.
,,Astoria trebali bismo da krenemo" Draco ju je pogledao besno. Znala sam da nešto sprema, videla nas je zajedno više puta i znala sam da je ljubomorna. ,,U redu je Draco, ipak smo mi prijatelji, zar ne?" lažno sam se nasmejala dok me je on gledao tužno.
,,Oh, znate, Draco i ja planiramo malu porodicu, ako bude dečak zvaće se Škorpius" na ove reči osećam kako mi se kapci zatvaraju pod težinom. Želela sam da ne stanem sa lica mesta.
FLASHBACK
,,O čemu razmišljaš Melfoj?" upitao me je Draco dok smo ležali na travi posmatrajući zvezdano nebo. Njegova jakna bila je na meni dok se on igrao mojom kosom mrseći je. Tada sam se okrenula, izgledao je božanstveno.
,,Oh, ništa posebno" nasmejem se dok zatvaram oči. I ako je bio oktobar napolje je bilo toplo.
,,Kako bi volela da ti se zove dete?" upitao me je dok sam ja naglo otvorila oči. Gutao me je svojim svetlim očima. ,,Hm, ne znam? Ako bude žensko Rouz, a ako bude muško Škorpijus" ostavio je topao poljubac na mojim usnama smešući se kroz poljubac.
,,Sviđa mi se, tako će nam se zvati deca" prošaputao je.
END FLASHBACK
,,Zapravo Miona i ja nismo planirali, a eto desilo se" povukao me je Oliver stapajući moj pogled sa njegovim. Tada je stavio svoju ruku na moj stomak mazeći ga. Nisam se usudila da pogledam Draka u tom momentu. Nisam bila trudna jer to nije bilo moguće. Nisam mu dozvolila ništa dalje od poljubaca i on je to dobro znao, ali plašim se da Drako nije.
,,Moram do toaleta, muka mi je" dohvatila sam torbicu trčeći ka kupatilu. Duboko sam udahnula umivajući se hladnom vodom. Zatvorila oči na trenutak spuštajući se niz hladne pločice toaleta dopuštajući mojoj goloj koži da se ohladi.
Čula sam otvaranje vrata. Moja glava bila je u kolenima ne mareći što mi se vidi donji veš. Želela sam da ispustim dušu odmah. Kroz prste primetila sam crne cipele. Bio je to muškarac. Spustio se na kolena privlačeći me sebi. Tada sam osetila miris. Miris zelenih jabuka. Moja maskara je već bila razmazana od suza dok me je on češkao po leđima ne govoreći ni reč.
,,Čestitam ti, u redu je Hermiona" progutala sam pljuvačku dok sam se odvajala od njega ustajajući. ,,Nije u redu, ništa nije u redu" obrisala sam natečene oči dok je on gledao istim pogledom tuge u mene.
,,Nisam trudna, rekao je to da bi te povredio" tiše sam izgovorila dok me je on povukao bliže sebi. Mogu da čujem njegove otkucaje srca i osetim njegov dah u blizini moje glave. ,,Lep govor" nasmejala sam se cinično.
,,Zapravo sam to govorio tebi Hermiona." podigla sam obrvu u neverici. ,,Ti si šta?" i pre nego što sam išta uspela da načinim njegove usne su našle put do mojih ljubeći ih požudno. Nedostajao mi je. Njegove tople usne nisam osetila mesecima i to je sve što mi je trebalo. Smestila sam ruke na njegov vrat dok su njegove harale po mom telu. Uhvatio je moju preponu terajući me da svoje noge obmotam oko njegovog struka. Nasmejao se kroz poljubac spuštajući me na lavabo. Odvojio se na trenutak kako bi obrisao moje suze. Klimnula sam glavom u znak odobrenja na šta se on nasmejao. Podigao je moju crnu, kratku haljinu smeštajući se između mojih nogu. Svojim rukama prešao je po mojoj butini terajući jezu po telu. Uhvatio je rub mojih gaća povlačeći ih na dole. Zatvorila sam oči ispuštajući tihi jecaj. Jednim potezom štapića zaključao vrata, a odmah posle iskoristio i čarobnu reč Muffiliato. Spušta svoje pantalone i za tren oka nalazio se u meni. Tiho stenjem njegovo ime dok mi on diše u vrat. ,,Tako si mi nedostajala" izgovorio je dok je dublje zalazio u moje zidove. ,,I ti meni" vrisnula sam kada sam osetila kako se bela tečnost spušta niz moje noge. Pogledao me je ponovo nastavljajući svoju radnju.
,,Volim te" pomogao mi je da siđem sa lavaboa povlačeći moju haljinu ka dole. Noge su mi klecale dok se on nasmejao. ,,Ja ću prvi" klimnula sam glavom ostavljajući sočan poljubac na njegovim usnama.
VOCÊ ESTÁ LENDO
DIARY - Dramione love story
Romance,,Znaš šta boli?" upitala sam. ,,Šta?" ,,To što sam uvek verovala u nas jedina, što sam odbijala da poslušam bilo koga verujući da sam ti jedina na svetu i ako sam znala da nisam. Što sam prešla svaku tvoju grešku koja me je ubijala, što si me odbac...