plan b

359 17 22
                                    

12.10.1998.

,,Plan be" - odskoči Džini sa kreveta dok je ja zbunjeno gledam. Ispričala sam joj svaki detalj od juče, Melfoj, Pensi... Da bi mi ona prosiktala srećno plan B... Šta dovraga to i znači.

,,Vidi Pensi nešto muti, a mi ćemo nju iskoristiti.Hajde." - zadovoljno se dotetura do mog kreveta i sedne pored mene. Bilo je podne i svi su bili napolje, nas dve ostale smo pod izgovorom da radimo domaći iz astronomije tako da smo mogle sve sočne detalje da spremimo.

,,Kakav plan?" - skupljajući obrve priupitam.

,,Ako je Pensi u pravu, mada joj ne treba verovati, moramo da ga napravimo ljubomornim." - nasmejem se na njene reči. Mada Melfoja je bilo teško kontrolisati, a njegove emocije bile su pod ključem.

,,Volim što toliko uživaš u ovome." - ne mogu da ne primetim Džinino ozareno lice dok smišlja nešto što naziva plan B.

,,Stavka broj jedan
- moraš da se ljubiš i grliš sa Ronom ispred njega što više"
- fuj, neću ovo raditi. Sramota me je i kada sam sama da radim ovo sa njim.

,,Stavka broj dva
- budi izazovna" - ovo mi nije jasno

,,I stavka broj tri
- nateraj ga da te toliko želi jer si odbojna"
- pljesne rukama dok štapićem ispisuje u vazduhu njene čudne ideje.

,,Sve je to lepo Džini, ali kako da to izvedem sa Ronom. Ne želim da nasrne na mene." - šmrknem kada se ponovo bacim na krevet kako bih ispružila leđa.

,,Ne brini, ja sam mozak operacije. Neću te ostaviti sa njim nasamo ni u jednom trenutku." - povuče me za ruku terajući me da stignem do zlatnog ogledala okačenog na zidu.

,,Sada te sređujemo" - i za tili čas, uz pomoć magije moja kosa bila je skoro pa ravna, dok su lokne postajale talasi. Na lice mi nanese sloj pudera, maskaru i ajlajner. Štapićem je prebirala po mom ormanu kada izvuče crnu suknju koja je bila iznad kolena i tanak zeleni džemperčić. Bila sam neprepoznatljiva.

,,Džini, ovo nisam ja." - odmahivala sam glavom želeći da se vratim u moju uniformu.

,,Ma daj Mi' moraš da ga zadiviš, a šta je bolje za jednog Sliterinca od zelene boje, hm..." - ponosno se cerekala.

,,Idemo sad." - klimnem glavom dok sam ponavljala naš plan. Bio je tako prost, a tako komplikovan. Drako Lucijus Melfoj je užasno reagovao na mene i nisam mogla da ne popustim i sada više nego ikad treba da ostanem hrabra i istrajna pred njim.

,,Eno je Pensi. Moramo da je pitamo gde će Drako biti danas." - objašnjavala mi je Džini dok smo se nalazile na velikom hodniku ispred dvorišta. Stojali su tamo Sliterinci: Melfoj, Pensi, Blais i Gojl. Kao po običaju, pretili su jadnim prvacima kako bi ih zaplašili. Klasični Sliterinski duh.

,,Idi do nje."

,,Ne, ne želim da Melfoj sazna da se družimo, obe bismo loše prošle." - zakolutam očima pokušavajući mimikom da dozovem Pensi u stranu, riđokosa devojka pored mene isto je radila podizajući obrve. Piljile smo u njih pokušavajući da se dogovorimo kako ćemo da razgovaramo sa Pensi na sred hodnika. Ovo je polako nastajalo u svađu.

,,Pa zdravo Grejndžer. Nisam te dugo video, treba ti nešto?" - bio je to hladan glas Melfoja koji je stojao naspram nas. Srce mi je preskakalo, ali odlučim da ostanem pribrana.

,,Melfoj... Ja tebe na žalost jesam." - puhnem sebi u lice uobraženo. Njegovo lice se zgužva dok je imao vidno zbunjenu facu.

,,Hvala što pitaš, ne treba mi ništa. Lepo je što si džentlmen, ali ipak ima ih dosta oko mene." - nastavim da pričam zamišljajući da je pored mene neko drugi kako bih što bolje odigrala ovu odbojnost.

,,Da, zamisli sada je i Kormak smara." - nadoveže se Džini.

,,Ko?" - isfrustrirano je prošao kroz kosu.

,,Ma nebitno, nego htela sam da pitam Pensi za par saveta, znaš kako da budem..." - zastanem razmišljajući koju reč da upotrebim, seksipilnija, atraktivnija?Nemam blage. Ovo mi je činilo zabavu, a vidim da je i moja najbolja drugarica uživela. Ostavim poslednju reč da ispari u mom umu dok zaobilazim Malfoja. Kada priđem dovoljno blizu Pensi samo tiho izustim ,,čekam te kod jezera." i potrčim ka toj lokaciji.

,,Grejndžer... Šta si htela?" - mogla sam da čujem njen iritantan glas pozadi. I dalje je ne gotivim, ali ne želim rat, nakon svega trudi se...

,,Zanima nas da li idete negde danas kako bi Miona mogla da se tamo pojavi." - obrazloži Džini.

,,Imate neki plan." - Džini i ja se pogledamo na njene reči.

,,Možda" - počešem se po glavi. Ne bi trebala da zna za naš plan.

,,Kod jezera u tri popodne." - odgovori srdito dok nas napušta. Pa ovo je bilo čudno... Zaista.

,,Pobrinuću se da Ron i Hari budu kod jezera sa nama, a ti treba da budeš najbolja devojka na svetu tada." - ponosno će Džini.

i tako je zaista bilo. Podne je brzo došlo, a Hari, Džini, Ron i ja sedeli smo na mekom pokrivaču na travi. Sunce je pržilo dok je Džini pažljivo pratila svaki minut. Ron i ja, sedeli smo naspram Džini i Harija. Moj stajling vidno je oduševio sve oko mene, osim onog za koga je on bio i namenjen. Džini bi me tokom dana tešila zbog toga, ali ja nisam mogla, a da ne primetim da on zaista ne oseća ništa prema meni.

,,Patka." - povika Džini dok su Hari i Ron zbunjeno gledali u nas. Bila je to lozinka. Naš plan trebao je da počne da se realizuje upravo sada. Nasmešim se podlo kada primetim kako se zelene odore približavaju.

,,Ron šta kažeš da ti i Miona igrade protiv nas." - baci šest karata na tlo.

,,Oh ja ne znam da igram." - tužno izgovorim.

,,Ako ti ne smeta, da sednem kod tebe pa da bolje gledam karte." - nastavim dok svoju zadnjicu smeštam udobno u Ronovo krilo. Obavije ruke oko mene tako da oboje imamo pregled karata koje je držao u rukama. Uhvatim levu ruku te upletem naše prste na šta se on nasmeje.

,,Vidim danas si dobro raspoložena Miona." - ponosno se smejao dok ja ostavim poljubac na njegovom obrazu za sreću. Podignem pogled i primetim kako su Melfoj i njegova ekipa već stigli skoro do nas te je Melfoj i imao pun pogled na ono što se dešava. Bez razmišljanja pritisnem svoje usne na Ronove osećajući njegovu pastu za zube. Mogu da osetim njegov pogled na meni što daje struju mom telu. Ne znam koliko ću još ovako moći.

,,Nađite sobu." - doda Hari dok prevrće očima.

,,Ne diraj ih Hari, najlepši su par na Hogwartsu." - otsečno će Džini.

,,Prelep prizor Grejndžerova, ovo ti nije soba." - mogla sam da čujem Melfojev besan glas koji je dopirao sa strane. Pogledam ga u oči te se naši pogledi spoje u jedan. Nije bilo tog platinuma, bio je ljut, besan. Uvek je imao kratak fitilj.

,,Šta tebi smeta što se njih dvoje vole, nađi sebi devojku pa je voli, niko ti ne brani." - Džini se pakosno smejala nakon izgovorenih reči. Nisam imala snage da se svađam sa njim, ne kada je ljut i zbog toga sam nastavila da dišem smireno, suzbijena uz Ronova jaka prsa koja su luđački divljala... Kad bi samo znao da se tako i moja ponašaju kada sam u blizini njegovog neprijatelja...

,,Kreni Pensi." - izdere se na sirotu devojku, a zatim svi zajedno pojuriše ka školi ostavljajući nas u ovom čudnom izdanju...

DIARY - Dramione love storyDonde viven las historias. Descúbrelo ahora