Ένα ταξίδι έφτασε στο τέλος του...

35 1 3
                                    


Αγαπητά ζουζούνια και μουτσάτσοι μου,

Χρόνια πολλά και καλή χρονιά! Αυτό θα είναι δυστυχώς ή ευτυχώς το τελευταίο κεφάλαιο του βιβλίου. Δεν είναι κανονικό κεφάλαιο, αλλά αποχαιρετισμός...

Θα σταματήσω το γράψιμο του βιβλίου, και εξηγώ τον λόγο στο προηγούμενο κεφάλαιο. Ο Ματτία δεν είναι σωστό πρότυπο και καλός άνθρωπος.

Σας ευχαριστώ όσον καιρό ήσασταν μαζί μου, και σχολιάζατε στα κεφάλαια και κάνατε αστεία ή υποστηρικτικά σχόλια, ήταν το πιο όμορφο πράγμα. Και αυτό γιατί μου δίνατε έναν λόγο για να είμαι χαρούμενη, καθώς και αυτή η χρονιά ήταν αρκετά δύσκολη για εμένα, και προφανώς για όλον τον υπόλοιπο κόσμο.

Είμαι χαρούμενη αν σας έκανα να νιώσετε διάφορα συναισθήματα όσο διαβάζατε την ιστορία μου, είτε ήταν θυμού είτε λύπης. Αυτό με κάνει να νιώθω πιο ικανή συγγραφέας, και μου δίνει την ώθηση να συνεχίσω ακόμα πιο δυναμικά από πριν!

Συγγνώμη αν σας απογοητεύει το γεγονός ότι σταματάω, μπορεί να σας φάνηκε πολύ ψυχαγωγική ιστορία, ειδικά που σας άφησα σε κρίσιμο σημείο. Αλλά δεν ζητάω συγγνώμη για τον λόγο που σταματάω, νομίζω καταλαβαίνετε γιατί.

Θα το εκτιμούσα εάν διαβάζατε την άλλη ιστορία που γράφω, είναι παρόμοια με αυτήν εδώ αλλά λιγότερο δραματική και περισσότερο αστεία. Ονομάζεται  " Excuse me?!!"   και αν θέλετε τσεκάρετε την, θα με βοηθούσε πάρα πολύ. Θεωρείστε την σαν αντικατάσταση του " Welp i'm screwed...", είμαι σίγουρη ότι θα ταυτιστείτε πιο πολύ με την πρωταγωνίστρια πιο πολύ απ' ότι με την Καλλίστη.

Ορίστε και το link για να το βρείτε πιο εύκολα:  https://www.wattpad.com/story/230545552-excuse-me-greek

Ένα πολύ όμορφο και διασκεδαστικό ταξίδι, με τα όλα του, έφτασε στο τέλος του. Και θα μου άρεσε να δω ποιοι θα ξεκινήσουν μαζί μου ένα καινούριο ταξίδι, ένα ακόμα πιο συναρπαστικό από το προηγούμενο.

Σας ευχαριστώ πάρα πολύ, πραγματικά, εκτιμώ και είμαι ευγνώμων για τον κάθε ένα από εσάς. είτε επειδή με υποστηρίξατε με όποιον τρόπο μπορούσατε, είτε επειδή απλά τσεκάρατε το βιβλίο.

ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΑΠΟ ΤΑ ΒΑΘΗ ΤΗΣ ΚΑΡΔΙΑΣ ΜΟΥ ΕΙΣΤΕ ΥΠΕΡΟΧΟΙ!!!

Θα τα πούμε στο επόμενο ταξίδι...

Με αγάπη η Λενιώ σας...❤

[DISCONTINUED] Welp i'm screwed... (greek)Nơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ