Μπλε φως

39 2 0
                                    

ΠΑΤΗΣΤΕ ΤΟΝ ΑΣΤΕΡΑΑΑ 🤩

I'M BACK BITCHES✨🙈 (αν θέλετε να μάθετε τον λόγο για τον οποίο δεν ενημέρωνα το βιβλίο, παρακαλώ πηγαίνετε στο προφίλ μου,στις ανακοινώσεις όπου το εξηγώ, είναι αρκετά σοβαρός.)

Ερώτηση: Ματτία ή Άρης;😳 Γράψτε μου στα σχόλια --->

⚠Warning⚠: this chapter contains bad bitch vibes read at your own  risk 😼

Καλλίστη

-Αλήθεια; Ρώτησε ο Άρης με μία λάμψη στα μάτια του.

-Ναι, μην ενθουσιάζεσαι όμως, δεν είμαστε συχνά στο σπίτι. Του είπα για να ηρεμήσει, μου την σπάει αυτό το αγόρι.

-Απλά ανακουφίστηκα που θα είμαι με άτομα που γνωρίζω, δεν θα νιώθω άβολα. Είπε ο σπαστικός, νομίζει ότι θα νιώθει άνετα... Ναι καλά, με τόσα που γίνονται θα νιώθει άνετα!

-Άντε τι γίνεται με την Σύνθια;! Είπα για να αποφύγω καμία συζήτηση με τον Άρη. Ήμουν αναστατωμένη, αλλά όλα αυτά που μας είπε η Σύνθια μου φάνηκαν παρανοϊκά. Δεν γίνεται να είναι αληθινά... Επίσης όταν ήρθαν στην πόρτα μας τα παιδιά, όσο την κρατούσε στα χέρια του ο Ματτία έμοιαζε ευτυχισμένη. Τον κοιτούσε στα μάτια, και φαινόταν τρελά ερωτευμένη μαζί του. Πόσος καιρός έχει περάσει από αυτήν την εφιαλτική μέρα, ένας μήνας;  Ξέρω δεν έχουν και πολύ καιρό που έχουν χωρίσει, και μάλλον δεν θα της ήταν εύκολο να τον ξεπεράσει. Ο Ματτία συμπεριφερόταν σαν το αγόρι της, την χάιδευε και την είχε αγκαλιά όσο βρισκόμασταν στο αμάξι. Μακάρι να μην τα έχει κάνει όλα αυτά για να τα ξαναβρεί μαζί του, δεν θέλω να συμβεί κάτι τέτοιο. Καλά τι σκέφτομαι και εγώ; Αυτό το πράγμα είναι απίθανο, μόνο στις ταινίες συμβαίνει κάτι τέτοιο! Εδώ δεν είναι ταινία, είναι πραγματικότητα. Η κοπέλα έχει τραυματιστεί άσχημα και εγώ σκέφτομαι σενάρια!

Οι σκέψεις μου διακόπηκαν από την νοσοκόμα που μας εξυπηρέτησε προηγουμένως:

-Δυστυχώς δεν μπορούν να βρίσκονται παραπάνω από δύο άτομα για έναν ασθενή, για αυτό θα σας παρακαλούσα να αποχωρήσετε. Είπε εκείνη με ένα υπεράνω ύφος.

-Συγγνώμη ποιος κανονισμός το λέει αυτό; Είστε το μόνο νοσοκομείο που κάνει αυτό το πράγμα! Διαμαρτυρήθηκα και εκείνη με κοίταξε με μια ξινίλα.

-Κουκλίτσα μου σου είπα ότι δεν επιτρέπεται, σε παρακαλώ τράβα σπιτάκι σου και άσε μας να κάνουμε την δουλειά μας. Και καταρχήν πως μου μιλάς έτσι; Ξέρεις ότι μιλάς με μία ανώτερη σου η οποία γνωρίζει περισσότερα; Μίλησε αλαζονικά χωρίς να ξέρει ποια βρίσκεται μπροστά της. Σηκώθηκα από την θέση μου και στάθηκα μπροστά της. Τα τακούνια μου έδιναν και το κατάλληλο ύψος για να την κοιτάω από ψηλά. (bad bleep energy)

[DISCONTINUED] Welp i'm screwed... (greek)Where stories live. Discover now