Χαρτάκια και κακό!

63 8 8
                                    

ΠΑΤΗΣΤΕ ΤΟΝ ΑΣΤΕΡΑΑΑ

Ματτία

Αφού η Καλλίστη έφυγε προς το ντουλαπάκι της για να βρει το πρώτο στοιχείο για την έκπληξη που της ετοιμάζω, έτρεχα προς το γήπεδο να συναντήσω τα αγόρια, τον Καΐρι και τον Αλεχάντρο, για να τελειοποιήσουμε την πρόταση. Ευτυχώς είχα προλάβει να βάλω τα υπόλοιπα χαρτάκια στην θέση τους.

-Άντε ρε Ματτία τελείωνε επιτέλους! Γκρίνιαξε ο Καΐρι ενώ εγώ είχα λαχανιάσει από το τρέξιμο που είχα.

-Σταμάτα με την γκρίνια ρε ελαττωματικό πλάσμα και βοήθα! Τελικά θα κάνεις την πρόταση στη Σταύρι; Τον ρώτησα.

-Ναι, γιατί δεν την βρίσκω για να της το πω για αυτό και της έφτιαξα κάτι παρόμοια χαρτάκια, και την έστειλα στο ντουλαπάκι της. Μου απάντησε ενώ έξυνε τον αυχένα του.

-Οκέυ, εσύ Άλε θα ζητήσεις την Κέιτι στο χορό; Τον ρώτησα και έγνεψε καταφατικά.

-Ναι, την έβαλα να ψάχνει χαρτάκια.Θα έχουμε το ίδιο χαρτί, έτσι; Ρώτησε ο Αλεχάντρο για να βεβαιωθεί, και του απαντήσαμε θετικά. Μετά από αυτό εμφανίστηκε ο Ρόμπερτ στο γήπεδο δίπλα μας, παρατήρησε τα χαρτιά και τους μαρκαδόρους.

-Τι κάνετε πάλι; Μας ρώτησε γελώντας.

-Με ποιον θα πας στον χορό; Τον ρώτησε ο Άλε.

-Με την Βικτόρια, αλλά δεν την έχω ρωτήσει ακόμα. Το έχουμε συζητήσει να πάμε μαζί, σαν φίλοι, γιατί δεν έχουμε παρτενέρ. 

-Ωραία, η Βικ έχει TikTok, άρα έλα να μας βοηθήσεις να κάνουμε πρόταση στα κορίτσια. Του πρότεινε ο Άλε, και του εξήγησε τι έχουμε ετοιμάσει.

-Είμαι μέσα. Θα της στείλω τότε μήνυμα να έχει έτοιμο ένα χαρτί στο χέρι της, και να πάει να συναντήσει τις υπόλοιπες την ώρα του φαγητού. Είπε ο Ρόμπερτ χωρίς να το σκεφτεί, και πέσαμε στη δουλειά. Την ώρα του φαγητού θα έπρεπε να το είχαμε έτοιμο...


Καλλίστη

Έτρεχα στη καφετέρια με το χαρτάκι στο χέρι, μέχρι που έπεσα πάνω στην Σταυρούλα η οποία είχε ένα χαρτί στο χέρι της επίσης. 

-Και εσύ πήρες "στοιχεία"; Με ρώτησε και της έγνεψα καταφατικά.

-Πόσα έχεις βρει μέχρι στιγμής; την ρώτησα.

-Μέχρι στιγμής τρία, αυτή είναι η έκπληξη που έλεγαν τα αγόρια; Μου έστειλε μήνυμα ο Καΐρι να πάω απλά στο ντουλαπάκι μου και είδα το πρώτο "στοιχείο". 

[DISCONTINUED] Welp i'm screwed... (greek)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum