ΑΚΟΥΣΕ ΜΕ

112 13 0
                                    

ΠΑΤΗΣΤΕ ΤΟΝ ΑΣΤΕΡΑΑΑΑ 🤩

Καλλίστη

-Καλλίστη μου; Με ακούς; Άκουσα την Σταυρούλα να με ρωτάει ενώ ξυπνούσα.

-Τι έγινε; Γιατί είμαι ξαπλωμένη στον καναπέ του Άλε;

-Γιατί λιποθύμησες μετά από ένα τηλεφώνημα. Και σκέφτομαι να ξανά λιποθυμήσω. Α ρε μάνα...

-Τι άκουσες και λιποθύμησες; Ρώτησε ο Άλβαρο.

-Να,ε-εμ- πέθανε η νονά μου. Έπρεπε να τα μπαλώσω, δεν έπρεπε να το μάθει κανένας αυτό.

-Τι; Η κύρα Νούλα πέθανε; Από τι; Ρώτησε η Σταυρούλα και θα την χτυπούσα γιατί μου το έκανε δύσκολο.

-Από εγκεφαλικό, είπα γιατί ήταν το μόνο που μου ήρθε με το μυαλό που έχω. Α ρε μάνα έβγαλα και την νονά νεκρή. Πως θα το πω στον Ματτία αυτό;

-Εντάξει θα το περάσουμε μαζί αυτό. Είπε ο Ματτία και σκέφτηκα ότι σίγουρα θα το περάσει και εκείνος μόλις μάθει ότι το εστιατόρειο του-

-Ματτία να σε ρωτήσω κάτι; Ρώτησε τον Ματτία ο Ροσόν και με έβγαλε από τις σκέψεις μου.

-Για λέγε.

-Τα έχεις με την Κάλλι; Ρωτάω άμα είναι να χωθώ. Είπε για αστείο για να γελάσουμε, αλλά ο Ματτία θύμωσε .

-Γιατί να χωθείς στην Καλλίστη; Δεν κατάλαβα καλά.

-Μια πλάκα έκανα, δεν θέλω να χωθώ στην Κάλλι, δεν μου αρέσει, σόρι κιόλας. Αλλά για να θύμωσες εσύ κάτι άλλο σημαίνει...

-IS IT OFFICIAL? Ρώτησε ο Ρόμπερτ.

-Εμμ ναι... Είπαμε και κοκκινίσαμε.

-Ξέρετε τι θα πει αυτό; Ρώτησε ο Καϊρί.

-Όχι, τι θα πει; Ο Ματτία γελούσε γιατί ήξερε ακριβώς τι θα συμβεί.

-Γιατί γελάς;Τον ρώτησα.

-Γιατί εδώ είναι παράδοση όταν τα φτιάχνουμε με κάποιον να πηγαίνουμε στα McDonald's και γελάω γιατί δεν σου αρέσουν αλλά ΘΑ ΦΑΣ.

-Καλά, πίκλες να μην φάω μόνο γιατί τις σιχαίνομαι.

-Οκ, κάτι θα βρεις να φας σίγουρα!! Παναγιά μου πως θα του το πω;

-Φεύγουμε; Ρώτησα.

-Ναι, αλλά πρέπει να σου εξηγήσω τους κανόνες. Είπε ο Αλεχάντρο και εγώ έγνευσα καταφατικά.

-Ωραία, πηγαίνουμε όλη η παρέα στα McDonald's, αλλά το ζευγάρι είναι σε ένα αμάξι και οι υπόλοιποι σε ένα άλλο. Και έτσι καθόμαστε και στο μαγαζί, ξεχωριστά οι φίλοι από το ζευγάρι.

[DISCONTINUED] Welp i'm screwed... (greek)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora