ΠΑΤΗΣΤΕ ΤΟΝ ΑΣΤΕΡΑΑΑ
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΑΡΑ ΜΑ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΓΙΑ ΤΙΣ 4k ΠΡΟΒΟΛΕΣΣΣ ΣΑΣ ΑΓΑΠΑΩΩΩ<333
Καλλίστη
Δεν μου συμβαίνει αυτό! Δεν θέλω να γίνομαι εγωίστρια, αλλά να χρειάζεται να πάω στο νοσοκομείο ενώ θα έπρεπε να βρισκόμουν στο σχολείο, στον χορό;! Πόσο άτυχες να είμαστε εγώ και η Σταυρούλα; Δεν παίρνει μπρος και το αμάξι, γαμώτο!
-Εμ συγγνώμη! Άκουσα μια γνώριμη ανδρική φωνή να λέει στα αγγλικά, χτυπώντας το παράθυρο του οδηγού. Το κατέβασα και πριν πω κάτι, είδα ποιος ήταν: Ο ΑΡΗΣ.
-Άρη εσύ; Τον ρώτησα, άκουσα τον Ματτία να γρυλίζει αλλά δεν έδωσα και πολύ σημασία. Και εγώ θα γρύλιζα, έχω τα προβλήματα μου έχω και εκείνον να εμφανίζεται έτσι στα ξαφνικά.
-Συγγνώμη βρε Καλλίστη δεν σε γνώρισα, έχω ένα πρόβλημα, μπορείς να με βοηθήσεις; Με ρώτησε στα ελληνικά.
-Δεν ξέρω, γιατί έχουμε και εμείς ένα πολύ σοβαρό πρόβλημα. Ήθελα και λίγο να τον αποφύγω, γιατί δεν τον συμπαθώ και τόσο.
-Έχω χτυπήσει με το αυτοκίνητο μια κοπέλα, αλλά δεν με άφησε να την βοηθήσω και έφυγε κουτσαίνοντας. Την ψάχνω, μήπως την έχετε δει;
-Φορούσε ένα σκούρο μπλε φόρεμα, με παγιέτες; Ρώτησε η Σταυρούλα.
-Ναι! Την είδατε; Που βρίσκεται;
-Εδώ μαζί μας, είναι φίλη μας, την πάμε στο νοσοκομείο, έλα και εσύ μαζί μας αν θες. Του απάντησα.
-Εντάξει, πάω στο αμάξι μου και θα σας ακολουθήσω. Είπε και έφυγε, και εγώ ξεκίνησα να οδηγώ. Είναι αρκετά ανησυχητική η κατάσταση της Σύνθια, ναι ζει, αναπνέει. Απλά έχει θέμα με τα πόδια της, έχει μικρές πληγές στο σώμα της, αλλά και μία τεράστια στο πόδι της. Έχει ένα κομμάτι σίδερου μέσα στο πόδι της, φαίνεται να είναι από αυτοκίνητο.
-Καλλίστη, ποιος ήταν αυτός που σου μίλησε και τι ήθελε; Ρώτησε ο Ματτία που καθόταν στα πίσω καθίσματα μαζί με τον Καϊρί και την Σύνθια.
-Ένας που γνώρισα στο αεροπλάνο και έχει σχέση, απ'ότι φαίνεται, με το χτύπημα της Σύνθια. Μα καλά Σύνθια σε χτύπησε αυτοκίνητο, ήθελε να σε βοηθήσει ο άνθρωπος και εσύ έφυγες τόσο σοβαρά χτυπημένη; Είπα και η Σύνθια ξαφνιάστηκε από την ερώτηση μου, και της πήρε λίγη ώρα να απαντήσει. Είχε σοκ από το ατύχημα, έτρεμε.
-Β-βασικά δεν έπαθα κάτι από αυτό, απλά π-προσπάθησα να πάω από έναν ποιον σύντομο δρόμο στο σχολείο, γιατί με περίμενε ο παρτενέρ μου εκεί, κ-και πήγα από το δασάκι. Απάντησε.
YOU ARE READING
[DISCONTINUED] Welp i'm screwed... (greek)
Fanfiction(DISCONTINUED) Η Καλλίστη, μια 16χρονη κοπέλα αναγκάζεται να μετακομίσει στο Νιου Τζέρσεϊ , λόγω της δουλειάς των γονιών της. Στεναχωριέται που χάνει φίλους και την ζωή που είχε χτίσει στην Αθήνα, παρόλα αυτά όμως δεν ξεχνάει το παρελθόν της. Κατά τ...