ΠΑΤΗΣΤΕ ΤΟΝ ΑΣΤΕΡΑ🤩
Καλλίστη
Εμ...Οκ...ΤΙ ΣΚΑΤΑ ΚΑΝΩ ΕΓΩ ΤΩΡΑ;;;
Βαθιές ανάσες μυαλό της Καλλίστης, μπορείς να τα καταφέρεις!
Μήπως να τον διώξω και να μην του ξαναμιλήσω;
*Χτυπάει στο κεφάλι την Καλλίστη η συγγραφέας με το σενάριο*
Θα το πάρω ως όχι....
Μάλλον δεν πρέπει να του πω κάτι για αυτό. Ας πάω να ξαπλώσω.
Ματτία
Της το είπα για να νιώσει άβολα. Πόσες φορές με έχει κάνει εμένα να νιώσω έτσι; Ώρα της ήταν.
*Χτυπάει και εκείνον η συγγραφέας χωρίς το σενάριο αυτή τη φορά, γιατί πολύ ριάλιτι το κάναμε το βιβλίο*
Καλά δεν ξανά μιλάω!
Καλλίστη
-Εμ... Ματτία, θες να σου στρώσω να κοιμηθείς κάπου αλλού;
-Να μην σε βάζω σε-
-Θες να κοιμηθείς εδώ ή σε άλλο δωμάτιο; Να μην σηκώνομαι αργότερα να φτιάχνω κρεβάτια.
-Καλύτερα εδώ, να μην σε κουράζω κιόλας.
-Σίγουρα; Εγώ δεν έχω πρόβλημα!
-Σίγουρα. Θα ξαπλώσουμε από τώρα;
Η ώρα είχε πάει οχτώ το βράδυ, αλλά ήταν νωρίς ακόμη για να κοιμηθούμε.
-Όχι μωρέ ας κάτσουμε να μιλήσουμε λίγο. Νωρίς είναι.
-Οκ, τι θες να συζητήσουμε;
-Ξέρω γω; Α! Δεν σου είπα! Πω πω, έκλαιγα από το γέλιο.
-Έλα πες μου.
-Λοιπόν ξέρεις αυτήν την Νικόλ;
-Ναι, τι έκανε;
-Κάθεται μαζί μου στην χημεία, και μιλάγαμε σήμερα την 3η ώρα και με ρωτούσε κάποια πράγματα. Ένα έχω να πω είναι πολύ κουτσομπόλα και κακιά.
-Το έχω παρατηρήσει και εγώ αυτό. Και τι έγινε;
-Άρχισε τις ερωτήσεις του τύπου "στην Ελλάδα έχετε φτώχεια έτσι". Και εγώ της απάντησα "ναι και;", και με ρώτησε " πως τότε ήρθες να μείνεις εδώ αν δεν είχες την οικονομική δυνατότητα;". Και εγώ να είμαι σε φάση "εμ είμαι καλά οικονομικά" και εκείνη να μην με πιστεύει. Μου έσπασε τα νεύρα πραγματικά. Μετά ενώ κάναμε ένα πείραμα, με ρώτησε " εφόσον είσαι φτωχή πως γίνεται να είχες αγόρι; Τα αγόρια θέλουν πλούσιες σαν και εμένα!", πότε έμαθε για την ζωή μου στην Ελλάδα αυτή; Τέλος πάντων,δεν με πίστευε καθόλου όταν της έλεγα ότι είμαι πολύ καλά οικονομικά έτσι και εγώ έκανα το φτωχό κοριτσάκι. Και της είπα" Έλα ντε; Ποιος θα ήθελε εμάς τις φτωχές; Αλλά ήταν και εκείνος φτωχός οπότε γίναμε ζευγάρι" και άκου τι μου είπε." Εφόσον είσαι φτωχή τι σου βρήκε ο Ματτία και τα φτιάξατε;", τότε τα πήρα στο κρανίο, παρόλο που δεν τα έχουμε της είπα" Φτωχή δεν είμαι, πλούσια είμαι και στα υλικά αγαθά και στην καρδιά και στον νου. Εσύ όμως είσαι φτωχή στο μυαλό και στην καρδιά! Και αν δεν με πιστεύεις το αμάξι που είδες έξω στο πάρκινγκ, αυτό το Range rover, είναι δικό μου. Έχει μέχρι και το όνομα μου πάνω. Βγάζεις βιαστικά συμπεράσματα! Και επειδή η χώρα μου βρίσκεται σε οικονομική κρίση και στα χρέη, δεν σημαίνει ότι όλοι είμαστε φτωχοί! Και πριν μιλήσεις, βούτα την γλώσσα στο μυαλό σου και σκέψου τι θα πεις." Το έπαιξα και λίγο Αγία, για να δω την αντίδραση της και μου λέει "Πως τολμάς να μου λες τέτοια πράγματα; Εγώ προσπαθώ να είμαι φιλική μαζί σου, και εσύ με κατηγορείς με ψεύτικα πράγματα! Ακούς εκεί φτωχή στο μυαλό και στην καρδιά! Είμαι πιο καλόκαρδη από εσένα, και πιο έξυπνη! Και ξέρεις κάτι; Ο Ματτία δεν ανήκει μαζί σου! Δεν ανήκει με ανήθικες κοπέλες!". Εγώ σαν πιο κουτσομπόλα από εκείνη ήξερα τι έκανε με τα αγόρια και της είπα " Μιλάς για ανηθικότητα εσύ που έχεις πάει με όλα τα αγόρια του σχολείου εκτός από τον Ματτία και τώρα λες κακίες για εμένα για να τα φτιάξει μαζί σου. Πρώτον μιλάς στην κοπέλα του, δεύτερον σιγά μην τα έφτιαχνε μαζί σου και άμα είναι αλήθειες αυτά που λέω, θα πέσει φωτιά και θα σε κάψει!", και μάντεψε!
YOU ARE READING
[DISCONTINUED] Welp i'm screwed... (greek)
Fanfiction(DISCONTINUED) Η Καλλίστη, μια 16χρονη κοπέλα αναγκάζεται να μετακομίσει στο Νιου Τζέρσεϊ , λόγω της δουλειάς των γονιών της. Στεναχωριέται που χάνει φίλους και την ζωή που είχε χτίσει στην Αθήνα, παρόλα αυτά όμως δεν ξεχνάει το παρελθόν της. Κατά τ...