1 hit = 1 kiss

138 20 0
                                    

ΠΑΤΗΣΤΕΕ ΤΟΝ ΑΣΤΕΡΑΑ 🤩

Ματτία

-Δεν θα σε χάλαγε... Έτσι μου είπε και κλασικά με άναψε. Όλο με ανάβει αυτή η κοπέλα, δεν μπορώ να αντισταθώ ούτε και στα λόγια της. Εφόσον της αρέσει να μου το κάνει δύσκολο, ας την αιφνιδιάσω και εγώ.

-Ξέρεις ότι με ανάβεις και οι γονείς μου ήρθαν, αν θες όμως να γίνει κάτι μετά στο δωμάτιο μου... Της είπα και της έκλεισα το μάτι.

Για να δούμε πως θα αντιδράσετε κυρία Καλλίστη.

Καλλίστη

-Ξέρεις ότι με ανάβεις και οι γονείς μου ήρθαν, αν θες όμως να γίνει κάτι μετά στο δωμάτιο μου...Μου είπε και μου έκλεισε το μάτι. Δεν έχω νιώσει πιο ντροπιασμένη στην ζωή μου ποτέ! Ούτε όταν τα έκανα πάνω μου στην κατασκήνωση, όταν ήμουν 10. Σα δε ντρέπεται το γαϊδούρι;

Μετά από αυτό γέλασε και πήγε να ανοίξει την πόρτα. Εγώ εκείνη την στιγμή φτιαχνόμουν λιγάκι, για να μην φανώ και απεριποίητη.

-Πέρασε μαμά. Είπε ο Ματτία και είδα την μητέρα του. Ουάου, είναι πάρα πολύ όμορφη.

-Ποια είναι αυτή η κοπέλα, Ματτία; Ρώτησε η μητέρα του τον γιο της.

-Χαίρεται κυρία Πολίμπιο! Είμαι η καινούρια σας γειτόνισσα και συμμαθήτρια του Ματτία. Της είπα και της έδωσα το χέρι μου για χειραψία, αλλά εκείνη με αγκάλιασε. Θερμή γυναίκα.

-Γεια σου κοπέλα μου! Τι ευγενικό κορίτσι που είσαι! Σε σχέση με άλλες κοπέλες που έχουν δει τα μάτια μου εδώ μέσα! Το όνομα σου; Με ρώτησε και με έκανε να νιώσω άνετα.

-Καλλίστη και είμαι από Ελλάδα. 

-Αχ τι ωραίο όνομα που έχεις! Λοιπόν θα με φωνάζεις Ματιλούκα! 

-Αυτό δεν είναι συνδυασμός του Ματτία και του Τζανλούκα; 

-Ναι, και είναι πιο ωραίο από το κανονικό που έχω, και μην ρωτήσεις ποιο είναι!

-Αφού επιμένετε.

-Και στον ενικό πάντα! 

-Εντάξει.

-Λοιπόν Ματτία πήγαινε τις βαλίτσες μου πάνω. Ο μπαμπάς έχει πάει σε μια δουλειά και θα γυρίσει το βράδυ.

-Εντάξει μάμα. 

-Καλλίστη μου, τι παίζει μεταξύ εσένα και του Ματτία, τώρα που είμαστε μόνες μας; Μου είπε και προχωρήσαμε προς την κουζίνα.

-Είναι περίπλοκο-

-Δεν με ενδιαφέρει, πες μου.

-Εντάξει. Γνώρισα τον Ματτία στο αεροδρόμιο, μετά αρχίσαμε να κάνουμε παρέα. Ήρθε σπίτι μου και με βοήθησε σε κάτι που ήθελα βοήθεια και μετά βγήκαμε με την υπόλοιπη παρέα βόλτα στο εμπορικό. Αλλά επειδή ήταν ζευγάρια, αποφασίσαμε να τους αφήσουμε μόνους και πήγαμε να φάμε. Όμως εκεί που τρώγαμε είδαμε μια πρώην του γιου σας, σου συγγνώμη, και μας ενοχλούσε και για να την ξεφορτωθούμε κάναμε το ζευγάρι. Δεν μας άφηνε σε ησυχία και αναγκαστικά φύγαμε. Στον δρόμο της επιστροφής τσακωθήκαμε και του ζήτησα να σταματήσει το αυτοκίνητο να φύγω, και το έκανε μετά από ώρα. Εγώ περπατούσα σ'ένα δάσος ενώ έβρεχε και τυχαία ήταν και ο Ματτία εκεί, και πως να σου το πω... Φιληθήκαμε και τα φτιάξαμε. Την επόμενη μέρα ο Ματτία ήταν λιγάκι άρρωστος και ήρθα να τον περιποιηθώ. Μου είπε ότι θα έκανε ένα μπάνιο και εγώ καθάριζα λίγο το σπίτι γιατί δεν ήθελα να το κάνει εκείνος. Ανέβηκα στον πάνω όροφο και μιλάγαμε και φιληθήκαμε πάλι. Όση ώρα φιλιόμασταν άνοιξε την πόρτα η Σύνθια με την οποία τα είχαν εκείνη την περίοδο, και δεν το γνώριζα. Εξήγησα στην Σύνθια τι έγινε και μετά έφυγε. Μετά τσακώθηκα με τον Ματτία για αυτό, και έφυγα. Την πρώτη μέρα του σχολείο έδειρα μία κοπέλα που με πείραζε, μπροστά σε όλους. Πριν τσακωθώ με αυτήν την κοπέλα, είδα τον Ματτία να φιλιέται με την πρώην του και ήταν ένας παραπάνω λόγος για να ξεσπάσω στην άλλη. Αφού την χτύπησα έφυγα από το σχολείο, ο Ματτία με πρόλαβε πριν φύγω και μου μίλησε, αλλά με σύγχυσε πιο πολύ και πήγα στο δάσος που τα είχα φτιάξει μαζί του και περπατούσα εκεί για να ηρεμήσω. Ξέρετε- ξέρεις, συγγνώμη πάλι, εγώ έχω ένα πρόβλημα με τα νεύρα μου και κάθε μήνα πάω σε νευρολόγο για αυτό, και μου έχει πει όταν συγχύζομαι να πηγαίνω σε μεγάλους ανοιχτούς χώρους για να ηρεμώ, και αυτό το πάρκο είναι το μόνο που ξέρω. Αργότερα με βρήκε ο Ματτία και μου εξήγησε τι έγινε, και γενικά μιλήσαμε για το όλο θέμα, και είπαμε να το ξεκινήσουμε από την αρχή. Τώρα δεν τα έχουμε, απλά πάει κάτι να γίνει. Επίσης ήρθε πριν η Σύνθια να μιλήσει με τον Ματτία και ξανά έγιναν κολλητοί.

[DISCONTINUED] Welp i'm screwed... (greek)Where stories live. Discover now