Χάπια πανικού

121 16 2
                                    

ΠΑΤΗΣΤΕ ΤΟΝ ΑΣΤΕΡΑΑΑ🤩🤩🤩

Καλλίστη

Αφού φάγαμε αυτό το υπέροχο πρωινό, πήγαμε να ντυθούμε. Μόλις μπήκαμε στο δωμάτιο μου, πρόσεξα ένα σακίδιο. Μέσα στη νύστα μου πριν δεν το πρόσεξα καν! Άμα είσαι και λίγο μουλάρα...

-Δικό σου είναι αυτό; Τον ρώτησα.

-Ναι. No shit sherlock, έλα και δεν το κατάλαβα.

-Χθες δεν σε είδα να το φέρνεις μαζί σου όταν ήρθαμε εδώ.

-Ενώ κοιμόσουν πήγα σπίτι μου και πήρα κάποια ρούχα μαζί μου, γιατί μέχρι να έρθουν οι γονείς σου θα είμαι εδώ να σου κάνω παρέα!ΚΑΠΟΙΟΣΠΡΕΠΕΙΝΑΜΕΚΟΡΟΙΔΕΥΕΙ. Ακόμη δεν το πιστεύω ότι τα έχω με έναν από τους πιο καυτούς εφήβους, και είναι εδώ στο σπίτι μου, και χθες ήθελε να το κάνει μαζί μου. ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΟΝΕΙΡΕΥΟΜΑΙ.

-Αλήθεια;Ωωωω είσαι τόσο γλυκούλης!

-Για το κορίτσι μου τα πάντα θα κάνω και θα γίνω! Είπε και μου έδωσε ένα φιλί στο μάγουλο.

-Παραείσαι μελό βρε παιδί μου όμως... Είπα και άλλαξε ύφος από γλυκούλικο σε σέξι. Αυτό το αγόρι θα με τρελάνει!! Με κόλλησε στον τοίχο και μου έδωσε ένα από τα πιο καυτά φιλιά έβερ. Και όταν λέω με κόλλησε στον τοίχο, εννοώ από την γρηγοράδα του πρέπει να έχω μελανιά στην πλάτη από τον τοίχο. Και εκείνος πάλι αυτό το "πρόβλημα". Κάνει κάτι άλλο αυτό το παιδί;

-Βρε Ματτία συγκρατήσου!

-Δεν φταίω εγώ, αφού ξέρεις ότι έχεις τόση επιρροή πάνω μου. Πλάκα πλάκα μου άρεσε που του το προκαλούσα όλο αυτό.

-Λοιπόν άντε να ντυθούμε. Και τράβα κατούρα να σου φύγει όλο αυτό εκεί κάτω.

-Θα το δεις κάποια στιγμή και χωρίς ρούχο επάνω του.

-Σε κάποια χρόνια. Άντε προχώρα τώρα.

Πήγε στο μπάνιο και εγώ στην ντουλάπα. Χμμ... Τι να φορέσω και εγώ η έρμη; Θα πάμε να κάτσουμε με τα αγόρια από ότι κατάλαβα. Οπότε δεν θα φορέσω κάτι και ουάου, θα βάλω ένα τζιν και ένα φούτερ. Ποιο φούτερ όμως; Χι χι χι....

-ΜΑΤΤΙΑ!

-Έλα τι έγινε; Με ρώτησε καθώς έβγαινε από το μπάνιο

-Έχεις φέρει φούτερ μαζί σου;

-Ναι είναι στο σακίδιο. Τι το θες;

-Οκ παίρνω το γκρι το champion, το αγαπημένο μου!

-Θα το φορούσα εγώ-

[DISCONTINUED] Welp i'm screwed... (greek)Where stories live. Discover now